ik geloof dat je nog niet zolang op het forum zit, en dus ook niet weet dat er bij veel dingen een waarschuwing word gegeven, er zijn hier mensen op het forum die honden verloren hebben door op ijs te lopen, of die honden hebben die ernstige blessures hebben opgelopen doordat ze op ijs liepen en uitgleden.Angel2 schreef:yamie schreef:Angel2 schreef:je kunt er wel een waarschuwing bij geven maar de toon doet veel héyamie schreef:
ten eerste... nee dat weten de meeste dus niet, ten tweede het gaat niet alleen om dun ijs, maar ik vind het verder wel goed hoor, laten we vooral leuk lachem om honden die slippen op ijs, laten we er vooral geen waarschuwing bij geven
en dan kun je overal wel een waarschuwing bij geven
wat dacht je van die flexi lijnen geef daar dan ook ff een waatschuwing bij dat die dingen link zijn omdat als die lang is je absoluut geen controle over je hond hebt als die ineens de straat op vliegt..
laat een hond een hond zijn en maak er geen mens van.. een hond rent nu eenmaal en slipt af en toe.. dus ja dan heb je soms blessures is niet leuk maar gebeurd...
een hond is een hond en dat een hond ook in situaties kan komen wat " gevaarlijk "kan zijn? dat weet ik maar al te best, maar als er een foto komt , van een hond op het ijs, die zo leuk uitglijdt? sorry, maar dan vind ik het niet meer dan logisch dat er wat van gezegd word, en het interesseert me niks of andere dingen of situaties ook gevaarlijk kunnen zijn, ik reageer hier nu op een hond op het ijs, en dan voornl op het "oh wat leuk hij glijdt uit"