nu heeft ie vanacht weer willen graven, maar nu echt in het midden!! ziet er niet uit!!
heeft iemand tips hoe ik dit weg krijg?? of minder krijg??
ik hoop dat iemand tips heeft
Moderator: moderatorteam

Hond s'nachts in een bench, of laten slapen op een plaats waar niet veel te vernielen is. Daarom slapen ze bij ons lekker allemaal in hun benchje.kimsy schreef:ik heb een (nep) leren bank en dano heeft er een keer in willen graven ofzo en flink aan de rugleuning gekrast, mn vriend helemal over de zeik, gelukkig was dit in een hoekje en ligt er mooi een kussen voor.
nu heeft ie vanacht weer willen graven, maar nu echt in het midden!! ziet er niet uit!! :boos:
heeft iemand tips hoe ik dit weg krijg?? of minder krijg??
ik hoop dat iemand tips heeft
:idea:
Even uitwrijven na een tijdje na het aanbrengen? Lijkt me wel een idee. Haalt in ieder geval het ergste weg.kimsy schreef:ik heb geen bench, en denk ook niet dat het met opzet is gedaan. hij graaft in zn kussentje ook wel eens om zn plaats lekker te leggen, dus denk dat ie dat met de bank ook heeft willen doen.
maar ikn heb net zwarte schoensmeer gehaald, weet iemand of dat opdroogt?? of blijft dat afgeven?
Inderdaad, of 's nachts (en als jullie even weggaan) allemaal stoelen of iets dergelijks op de bank leggen, zodat je hond er niet meer op kan springen.malinois schreef:niks, heb er ook 1 die inmiddels na een jaar of 3 weer aan vervanging toe is... zijn geen middeltjes voor. Grand fouillard (of zoiets) er overheen doen.