Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

help!! hoe krijg ik krassen van mn bank

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

kimsy
Vaste gebruiker

help!! hoe krijg ik krassen van mn bank

Ongelezen bericht door kimsy »

ik heb een (nep) leren bank en dano heeft er een keer in willen graven ofzo en flink aan de rugleuning gekrast, mn vriend helemal over de zeik, gelukkig was dit in een hoekje en ligt er mooi een kussen voor.

nu heeft ie vanacht weer willen graven, maar nu echt in het midden!! ziet er niet uit!! :boos:
heeft iemand tips hoe ik dit weg krijg?? of minder krijg??

ik hoop dat iemand tips heeft
:idea:
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Bij een leren bank kan ik nog wel wat tips geven, maar bij een nép leren bank is het volgens mij haast niet te doen om het weer netjes te krijgen...:(.
kimsy
Vaste gebruiker

:boos:
ik neem aan dat ie nep is haha, is van seats en sofa's en koste maar 400,- maar goed dan nog, de bank is nog geen jar oud :(
Afbeelding
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Ik denk niet dat je er iets aan kunt doen nog.

Je zou er een kleed ofzo overheen kunnen leggen.
Of zorgen dat hij niet weer ongezien op de bank kan krabben.
kimsy
Vaste gebruiker

vind het zooooo zonde, ik ga straks maar eens naar de winkel kijken of ik een middeltje vind
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Je zou 'm ook opnieuw kunnen laten bekleden, maar voor dat geld kun je net zo goed 'n nieuwe bank kopen :wink:.
kimsy
Vaste gebruiker

ja idd, voor een bank van 400,- opnieuw te laten bekleden, zie ik niet echt zitten haha
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

niks, heb er ook 1 die inmiddels na een jaar of 3 weer aan vervanging toe is... zijn geen middeltjes voor. Grand fouillard (of zoiets) er overheen doen.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
goud
Zeer actief
Contacteer:

Re: help!! hoe krijg ik krassen van mn bank

Ongelezen bericht door goud »

kimsy schreef:ik heb een (nep) leren bank en dano heeft er een keer in willen graven ofzo en flink aan de rugleuning gekrast, mn vriend helemal over de zeik, gelukkig was dit in een hoekje en ligt er mooi een kussen voor.

nu heeft ie vanacht weer willen graven, maar nu echt in het midden!! ziet er niet uit!! :boos:
heeft iemand tips hoe ik dit weg krijg?? of minder krijg??

ik hoop dat iemand tips heeft
:idea:
Hond s'nachts in een bench, of laten slapen op een plaats waar niet veel te vernielen is. Daarom slapen ze bij ons lekker allemaal in hun benchje.
Maggie
Maggie
kimsy
Vaste gebruiker

ik heb geen bench, en denk ook niet dat het met opzet is gedaan. hij graaft in zn kussentje ook wel eens om zn plaats lekker te leggen, dus denk dat ie dat met de bank ook heeft willen doen.

maar ikn heb net zwarte schoensmeer gehaald, weet iemand of dat opdroogt?? of blijft dat afgeven?
Afbeelding
goud
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door goud »

kimsy schreef:ik heb geen bench, en denk ook niet dat het met opzet is gedaan. hij graaft in zn kussentje ook wel eens om zn plaats lekker te leggen, dus denk dat ie dat met de bank ook heeft willen doen.

maar ikn heb net zwarte schoensmeer gehaald, weet iemand of dat opdroogt?? of blijft dat afgeven?
Even uitwrijven na een tijdje na het aanbrengen? Lijkt me wel een idee. Haalt in ieder geval het ergste weg.
Maggie
Maggie
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

malinois schreef:niks, heb er ook 1 die inmiddels na een jaar of 3 weer aan vervanging toe is... zijn geen middeltjes voor. Grand fouillard (of zoiets) er overheen doen.
Inderdaad, of 's nachts (en als jullie even weggaan) allemaal stoelen of iets dergelijks op de bank leggen, zodat je hond er niet meer op kan springen.
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Wij hadden een bank met een enorm gat in het midden. Je zat echt in een kuil op de vering :mrgreen:
Inmiddels een nieuwe bank en daar leggen we, als we niet in de kamer zijn, 2 klapstoeltjes op zodat hij er niet opgaat.

Overigens zou ik gewoon proberen met water en allesreiniger te poetsen. Wie weet vervagen de krassen iets.
Afbeelding
YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door YvetteJ »

Je hebt ook van die leerverf, misschien is dat een idee?

Schoenpoets kan ook maar dan zou ik wel een beetje huiverig blijven voor het afgeven...
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

de vlekkerschaar dan kleed erop

maar schoenepoets kan je heel dun beetje voor beetje aan brengen en heel goed uitwrijft
Afbeelding
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

kan je niks aan doen. Ik heb het met een leren bank, nog een dure ook :roll: hebben ze ook in geprobeerd het kussentje recht te leggen :mrgreen: Wat je bij leer kan proberen is met een fohn het warm maken en kijken of je het als het ware glad kan strijken. Heeft hier niet geholpen. Ik erger me er gewoon niet meer aan. JA het is zonde, maar goed, honden geven niks om mooi, als het maar lekker ligt.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Ik heb voor de diepe krassen een spulletje gehaald bij de schoenmaker...dat is speciaal voor lederen oppervlaktes en krassen ed op tevullen... moet je maar even naar vragen bij de schoenmaker.

schoensmeer blijft afgeven vooral als er iets vochtig is.... dus alsnog een grandfoulard of kleedje erover...
Afbeelding
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

kijk eens bij de leen bakker. wij hebben hier een xl winkel en die verkoopt van die speciale lakstiften voor krassen.
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

Bij de meubel zaak hierin de buurt vertelden ze mij dat ze beschadigingen altijd weg werken met een stift. Gewoon een kleur stif van de kinderen.
Afbeelding
gevni havanezers
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Re: help!! hoe krijg ik krassen van mn bank

Ongelezen bericht door kiki78 »

Hond s'nachts in een bench, of laten slapen op een plaats waar niet veel te vernielen is. Daarom slapen ze bij ons lekker allemaal in hun benchje.
Maggie[/quote]

Daarom slapen de honden hier op de slaapkamer, dan hoor ik het als ze iets willen slopen maar meestal vinden ze het zo heerlijk op of naast het bed dat ze gewoon slapen
Afbeelding
Misty 2
Actief

Ongelezen bericht door Misty 2 »

Een waterproof merkstift, als die goed droog is geeft het beslist niet meer af. De kras gaat niet meer weg, maar valt veel minder op.
Groetjes, Corrie en Misty
Marian4
Actief
Mijn ras(sen): chow chowXcollie?

Ongelezen bericht door Marian4 »

Watervaste stift! Als dit niet meer helpt vriend wegdoen? :smile:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”