Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Anti diarree koekjes

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

angelseye2000
Actief

Ongelezen bericht door angelseye2000 »

malinois schreef:sorry hoor, maar ik geef ook brok, vers en kvv en heb ook regelmatige pittige discussies met Golden Stanley, maar hij/zij brengt het wel stukken beter dan jij met je gratis proefpakketjes en diarree koekjes :roll:
Daarnaast kom jij vrij opdringerig over met je reclame uitingen. Kom eens met uitgebreide feiten over de voor jou goede brok...
niet een lijst met gratis proefpakketten daar heeft geen mens iets aan, want iedereen met een beetje gezond verstand kan zo effe informeren bij een fabrikant om een proefpakketje aan te vragen indien nodig.
Net als het opdringen van vers en doen alsof mensen die iets anders doen hun hond mishandelen is dit wat jij doet vreselijk irritant en ik denk dat je juist het tegenovergestelde hiermee bereikt.
Ik moet nu weg maar ik kom er later op terug en "reclame maken" doen bedrijven en niet ik als persoon. Ik zeg gewoon m'n mening en onderbouw dat soms met links e.d. Iedereen z'n style. Misschien kan ik wel wat minder merken of links plaatsen.

Ik snap niet wat een ophef over de proefpakketten. Voor sommige mensen is het een hulpstuk. Heb reeds meerdere berichten gekregen van mensen dat ze via mijn links nu hun hond bepaalde voeding geven wat ze lekker vinden en dat ze niet zoveel kg eerst moeten kopen. Vindt je het bericht niets dan sla je het over. Ik lees ook genoeg berichten die ik niks vindt waar ik niet op reageer anders blijf ik aan de gang.
Er zijn 2 soorten voer: goed voer en slecht voer.
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

angelseye2000 schreef:
Golden Stanley schreef:

Och heerlijk, de onschuld uithangen...het is maar goed dat je me niet in real life mee maakt, zeg...

Welke onschuld bazel je nu over. Ik verbaas me over je gezwam dat alles buiten "rauwvoeding" niets is en jij zo'n type bent die alles beter weet. Hou toch op zeg. Gelukkig zie ik je niet in real life zeg. Get a life zou ik zeggen. Ik heb medelijden met mensen die je wel in real life zien.

Nou zeg, dat is toch erg naar voor je....verstand komt met de jaren zeggen ze. Misschien is er hoop voor je.

Voor mensen die met je samen moeten leven is het "naar" zul je bedoelen. Bij sommige mensen is het verstand ver te zoeken, komt het ook niet en zal het er ook nooit komen.

En daarmee wil je samen met je partner die dierenarts is de wereld redden met diarreehondenkoekjes.

Ik heb tenminste een partner. Als je al een partner hebt dan zou ik medelijden met deze gene hebben. Als ik jou was zou ik zelf ook voor rauwe voeding gaan, vindt ik je wel een type voor. Jij moet er wel om denken dat je niet stikt in je rauwe voeding.

Dat is absoluut waar, maar ik heb je nog weinig echt zinnigs zien ventileren over voeding.

Nee, die berichten van jou zijn lekker interessant zeg. Hou toch op zeg.

"Je bent het niet waard voor me om te veel tekst er aan te spenderen. Jij hebt recht op je mening, maar je weet - laat ik dat dan maar zachtjes ventileren - blablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla......."

Nee jij bent wel wat waard om tekst aan te spenderen. Laat me niet lachen zeg. "Laat ik het maar zachtjes ventileren..." Haha, het ventileren is niet het enige wat zachtjes bij je loopt volgens mij. Zoals ik reeds eerder berichte voer ik brokvoeding met extra koude vetten en soms kvv. Al m'n honden die ik heb gehad en die ik nu heb doen het er geweldig op. Enough said. Praat me niet over "complexer" want dat is nu net een woord wat goed bij je past. Succes met je rauwe voeding......vooral goed kauwen.
That been said. Ik zit er niet op te wachten dat mensen een bepaalde toon tegen me opzetten.Voortaan gewoon normaal en netjes berichten dan bericht ik ook gewoon en normaal. Op een hondenforum mag iedereen zijn eigen mening geven maar graag zonder dat het persoonlijk wordt aub. Bvd.
Ik vind deze aanval op de man beneden alle niveau! :neenee:
Afbeelding
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

angelseye2000 schreef:en "reclame maken" doen bedrijven en niet ik als persoon. Ik zeg gewoon m'n mening en onderbouw dat soms met links e.d. Iedereen z'n style.
Het enige wat jij doet op dit forum is bepaalde merken en producten "pluggen". Sterker nog, je gaat jezelf quoten om het weer onder de aandacht te kunnen brengen :piew:
En als daar dan commentaar op komt, zowel op jouw bijdragen als persoon, als op de producten ga je als een valse kat om je heen zitten slaan en blazen.
Dat maakt voor mij jouw verhaal niet geloofwaardiger :klaar:
En je manier van discussiëren heeft niets met "style" te maken :roll: Het is namelijk gewoon geen stijl.
Afbeelding
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

angelseye2000 schreef:[quote="Golden Stanley]Hahaha, wat ben je vreselijk lachwekkend. Typisch gevalletje van psychotische dwaling. Je laat je geweldig gaan. Klaar met je, madam. Terug in je dwangbuisje.
[/quote]

Als er iemand lachwekkend is dan ben jij het wel. Zo'n type ben je: een bedwetertje die altijd het laatste woord wil hebben en zogenaamd leuk uit de hoek wil komen met je "psychotische dwaling" en "dwangbuisje". Ik laat me niet gaan. Ik zet je gewoon even terecht. Ik denk dat je gewoon te veel rauw vlees eet. :neenee:[/quote][/quote]

Hilarisch ben je. Je bezit de klasse niet om echt te discussiëren zonder op de man af te spelen. Dat geeft voor mij al erg duidelijk aan dat je totaal onder mijn niveau zit en ik er geen belang bij heb om verder op jouw labiele geleuter in te gaan. Fijne middag nog. Begeef je iets meer op het sociale vlak. Dat zal je vast goed doen. :ok:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

alm@ schreef:Wat is een bedweter :denken:
Misschien familie van de bedwants :smile:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Hè, heerlijk, die persoonlijke vetes... :roll:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

angelseye2000 schreef:
malinois schreef:sorry hoor, maar ik geef ook brok, vers en kvv en heb ook regelmatige pittige discussies met Golden Stanley, maar hij/zij brengt het wel stukken beter dan jij met je gratis proefpakketjes en diarree koekjes :roll:
Daarnaast kom jij vrij opdringerig over met je reclame uitingen. Kom eens met uitgebreide feiten over de voor jou goede brok...
niet een lijst met gratis proefpakketten daar heeft geen mens iets aan, want iedereen met een beetje gezond verstand kan zo effe informeren bij een fabrikant om een proefpakketje aan te vragen indien nodig.
Net als het opdringen van vers en doen alsof mensen die iets anders doen hun hond mishandelen is dit wat jij doet vreselijk irritant en ik denk dat je juist het tegenovergestelde hiermee bereikt.
Ik moet nu weg maar ik kom er later op terug en "reclame maken" doen bedrijven en niet ik als persoon. Ik zeg gewoon m'n mening en onderbouw dat soms met links e.d.
ach kom... hoeveel aandelen heb je? :roll:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Golden Stanley

LongFields schreef:Hè, heerlijk, die persoonlijke vetes... :roll:
Even voor de duidelijkheid.....ik heb geen persoonlijke vetes. De persoon in kwestie schijnbaar wel, maar ik verlaag me toch echt niet tot het gehalte van een geschifte forumheks.
angelseye2000
Actief

alm@ schreef:Wat is een bedweter :denken:
bedweter = iemand die het altijd beter denkt te weten, maar beter in bed kan blijven.

bedweter = nog erger dan een betweter.

Grappig zeg zo'n typefout :ok:
Sylvi@
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sylvi@ »

angelseye2000 schreef:
alm@ schreef:
LongFields schreef:
Frenk schreef: Jij zegt wat ik denk :ok:
Nee hoor, ik kan geen gedachten lezen.
Ik zei gewoon wat ík dacht. :mrgreen:
1-0 voor LongFields :mrgreen:

Ik snap dat gezever over die koekjes ook niet btw :19:
Gelukkig snappen jullie mekaar wel zo te zien. Vorm een grappig duo of een trio . Wat dacht je van "Lange Frenk". Leuke stemmetjes er bij...... :wink: Grapje.

Ik zie gewoon veel onderwerpen met diarree hier zoals hieronder aangegeven, waarbij mensen nogal wat vragen hebben. Ik heb zelf gezien dat dit anti diarree product uitkomst biedt. That's all. Net zoals andere mensen producten van de groene os of finidiar forte bijv. steeds noemen, alleen staan deze berichten misschien meer verdeeld over het forum.

Wat geef je om diarree tegen te gaan?
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=146537

Help mijn pup blijft diarree houden.....................
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=147627

diarree herder
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=149624

Sorry dat ik een grote fout heb begaan met het herhalen. Niet weer doen angelseye foei :neenee:
Ben je deze vergeten te verwijderen of ben je druk bezig?
angelseye2000
Actief

Frenk schreef: Ik vind deze aanval op de man beneden alle niveau! :neenee:
Beetje selectief zie ik. :denken: Ik hoor je niet over degene die juist "beneden alle niveau" er voor gezorgd heeft dat ik zo reageerde? Over aanval op de persoon gesproken:

"Hahaha, wat ben je vreselijk lachwekkend."

"Typisch gevalletje van psychotische dwaling."

"Terug in je dwangbuisje."

"Weet je wat aan jou zulk onnozel geleuter is?"

"dat je totaal onder mijn niveau zit"

"jouw labiele geleuter"

"een geschifte forumheks."

"verstand komt met de jaren zeggen ze. Misschien is er hoop voor je"

"Je bent het niet waard voor me..."

"dat is waarschijnlijk een stuk complexer voor je dan...."

"Mocht je jouw Latijns nog willen ophalen...."
Laatst gewijzigd door angelseye2000 op 09 nov 2008 14:46, 2 keer totaal gewijzigd.
angelseye2000
Actief

Sylvi@ schreef: Ben je deze vergeten te verwijderen of ben je druk bezig?
Vergeten, maar dan moet je niet de quote ook nog eens gaan herhalen :wink:
angelseye2000
Actief

Frenk schreef:Het enige wat jij doet op dit forum is bepaalde merken en producten "pluggen". Sterker nog, je gaat jezelf quoten om het weer onder de aandacht te kunnen brengen :piew:
En als daar dan commentaar op komt, zowel op jouw bijdragen als persoon, als op de producten ga je als een valse kat om je heen zitten slaan en blazen.
Dat maakt voor mij jouw verhaal niet geloofwaardiger :klaar:
En je manier van discussiëren heeft niets met "style" te maken :roll: Het is namelijk gewoon geen stijl.
Ik ben zeer tevreden over bepaalde producten en bericht die hier zoals velen dat doen alleen misschien op een andere manier. Maar je hebt een punt dat bij bepaalde producten ik in herhaling viel op dezelfde topic en zal dit niet meer doen.

Dit is echter een eenzijdig beeld. Ik heb ook topics als bijv. "geperste brok merken" geplaatst waarbij ik alle geperst merken verzamelt heb zodat dit als hulpmiddel gebruikt kan worden voor mensen die hun hond(en) geperst willen voeren. Het lijkt me stug dat ik alle geperste brok merken hier plug?

Je hebt echter commentaar en commentaar. Serieus en normaal commentaar is gezond. Maar als iemand denkt grappig en lollig te zijn en maar 1 visie heeft en daarnaast nog eens persoonlijke opmerkingen gaat maken dan reageer ik wel ja. Ik had misschien beter niet kunnen reageren op bepaalde personen want zulke personen reageren alleen maar zieliger.
Golden Stanley

Verzoek aan de moderators om deze gestoorde figuur aan banden te leggen, aangezien hij er bewust uit is om uit te lokken en af te slachten. Ik laat me niet provoseren door de eerste de beste brokkenboer, die niet normaal in discussie kan gaan en totaal niet door heeft waar het nu echt om draait.

Je plaatst quasi her en der berichten om je 'afkomst' wat te verbloemen, maar volgens mij ben je niet meer en niet minder een simpel vertegenwoordigertje van je welbekende 'biologische' voedingsmerk. Jij kan letterlijk mijn rug op, ik zal zorgen dat wat correspondentie van je op wat sites verschijnt, waar ik in eerste instantie nog het idee had met een 'eerlijk' merk van doen te hebben. Niets is minder waar, jij gaat over lijken............kan ik ook erg goed. Je krijgt het zoals je het hebben wilt, vriend.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Golden Stanley schreef:Verzoek aan de moderators om deze gestoorde figuur aan banden te leggen, aangezien hij er bewust uit is om uit te lokken en af te slachten. Ik laat me niet provoseren door de eerste de beste brokkenboer, die niet normaal in discussie kan gaan en totaal niet door heeft waar het nu echt om draait.

Je plaatst quasi her en der berichten om je 'afkomst' wat te verbloemen, maar volgens mij ben je niet meer en niet minder een simpel vertegenwoordigertje van je welbekende 'biologische' voedingsmerk. Jij kan letterlijk mijn rug op, ik zal zorgen dat wat correspondentie van je op wat sites verschijnt, waar ik in eerste instantie nog het idee had met een 'eerlijk' merk van doen te hebben. Niets is minder waar, jij gaat over lijken............kan ik ook erg goed. Je krijgt het zoals je het hebben wilt, vriend.
:eek:
Golden Stanley

LongFields schreef:
Golden Stanley schreef:Verzoek aan de moderators om deze gestoorde figuur aan banden te leggen, aangezien hij er bewust uit is om uit te lokken en af te slachten. Ik laat me niet provoseren door de eerste de beste brokkenboer, die niet normaal in discussie kan gaan en totaal niet door heeft waar het nu echt om draait.

:eek:
Vertel het me maar hoe ik de persoon anders moet zien. :roll:
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

Topic wordt ( tijdelijk) gesloten .
Gesloten

Terug naar “Medisch”