Ik moet nu weg maar ik kom er later op terug en "reclame maken" doen bedrijven en niet ik als persoon. Ik zeg gewoon m'n mening en onderbouw dat soms met links e.d. Iedereen z'n style. Misschien kan ik wel wat minder merken of links plaatsen.malinois schreef:sorry hoor, maar ik geef ook brok, vers en kvv en heb ook regelmatige pittige discussies met Golden Stanley, maar hij/zij brengt het wel stukken beter dan jij met je gratis proefpakketjes en diarree koekjes![]()
Daarnaast kom jij vrij opdringerig over met je reclame uitingen. Kom eens met uitgebreide feiten over de voor jou goede brok...
niet een lijst met gratis proefpakketten daar heeft geen mens iets aan, want iedereen met een beetje gezond verstand kan zo effe informeren bij een fabrikant om een proefpakketje aan te vragen indien nodig.
Net als het opdringen van vers en doen alsof mensen die iets anders doen hun hond mishandelen is dit wat jij doet vreselijk irritant en ik denk dat je juist het tegenovergestelde hiermee bereikt.
Ik snap niet wat een ophef over de proefpakketten. Voor sommige mensen is het een hulpstuk. Heb reeds meerdere berichten gekregen van mensen dat ze via mijn links nu hun hond bepaalde voeding geven wat ze lekker vinden en dat ze niet zoveel kg eerst moeten kopen. Vindt je het bericht niets dan sla je het over. Ik lees ook genoeg berichten die ik niks vindt waar ik niet op reageer anders blijf ik aan de gang.