Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Runner kvv
Moderator: moderatorteam
-
Addy
Runner kvv
Iemand daar ervaring mee ?
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
-
doggy
-
Addy
- Flo'ke
- Zeer actief
-
Lindsey
- Zeer actief
-
Addy
-
Aphraell
- Zeer actief
-
Addy
-
doggy
Volgensmij hadden ze die hier niet.Addy schreef:ik had een runner worst om als beloning buiten te gebruiken en mijn honden vonden het heerlijkdoggy schreef:Ik zag het laatst liggen bij de DW en ik twijfelde, maar heb het eerst laten liggen ( de prijs stond er ook niet bij).
Ben benieuwd wat de rest ervan vind ( ik blijf dit topic volgen).
Ik zag een aatal doosjes van Runner staan, met verschillende kleuren.
Het waren vierkante pakjes, geloof ik.
- Yèti
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
- Contacteer:
- dana
- Actief
- Mijn ras(sen): Yorkshire terrier
[url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/G3v5wT6r/0-DC461-C9-1418-4-AB4-9-A08-1832-CC7-D6462.jpg[/img][/url] - Aantal honden: 1
Hier eten ze zo'n klein rondje als ontbijt.
Zou ze liever 1 keer per dag eten geven maar Zoë wordt dan echt niet lekker dus dan maar een klein ontbijtje.
Ze lusten het graag maar zijn geen moeilijke eters.
Voor kleine hondjes is het een makkelijke kvv door die kleine rondjes.
Zou ze liever 1 keer per dag eten geven maar Zoë wordt dan echt niet lekker dus dan maar een klein ontbijtje.
Ze lusten het graag maar zijn geen moeilijke eters.
Voor kleine hondjes is het een makkelijke kvv door die kleine rondjes.
Groetjes van Esther
high five van Dana en Zoë
-
Aphraell
- Zeer actief
het zijn doosjes met van die diepgevroren hamburgertjes van 100 gr p/sAddy schreef:3 euro voor een worst vind ik niet goedkoper dan smuldier voor 60 ctAphraell schreef:ik pak ook wel ns tussendoor runner en ze eten het goed maar ik ga toch voor de minder fijn vermalen merken...
Runner is hier trouwens nog goedkoper dan smuldier....
Ik ben nog geen worsten tegen gekomen eerlijk gezegd...
die doosjes compleet haalde ik voor 1.30 voor 600 gram de goedkoopste en 1,80 ( de compleetversie) de duurste
60 cent is wel erg goedkoop voor smuldier... is dat de compleetversie en waar haal ik dat ?
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
was laatst toevallig in Bussum en daar hadden ze het in de supermarkt voor 0.45 vaste prijs liggen, ik ben alleen de naam van die supermarkt keten kwijt want hier in het hogere noorden hebben ze die keten niet.Aphraell schreef:60 cent is wel erg goedkoop voor smuldier... is dat de compleetversie en waar haal ik dat ?
in staphorst vragen ze bij de Deka 48 cent per pakje, en bij onze buurtsuper 93 cent :N: maar buurtsupers zijn altijd duur in kleine dorpjes.
ik denk dat je gewoon rond moet kijken bij de verschillende supers waar ze het verkopen
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
ik betaal 35 cent voor 400 gram enkelvoudige smuldier en 45 of 49 dat weet ik even niet meer voor de compleet.Aphraell schreef:het zijn doosjes met van die diepgevroren hamburgertjes van 100 gr p/sAddy schreef:3 euro voor een worst vind ik niet goedkoper dan smuldier voor 60 ctAphraell schreef:ik pak ook wel ns tussendoor runner en ze eten het goed maar ik ga toch voor de minder fijn vermalen merken...
die doosjes compleet haalde ik voor 1.30 voor 600 gram de goedkoopste en 1,80 ( de compleetversie) de duurste
60 cent is wel erg goedkoop voor smuldier... is dat de compleetversie en waar haal ik dat ?

-
Aphraell
- Zeer actief
Ik betaal hier 1.03 euro voor zowel de compleet pens als de compleet vlees... (500 gr) heb het een keer online willen bestellen maar toen was het goedkoopste wat ik kon vinden 1.78
Volgens mij hadden ze het bij de Hoogvliet ook? Als het bij de supermarkten zoveel goedkoper is dan is het wel de moeite waard om even voor om te rijden...
Volgens mij hadden ze het bij de Hoogvliet ook? Als het bij de supermarkten zoveel goedkoper is dan is het wel de moeite waard om even voor om te rijden...
-
aschra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
Misschien eens informeren bij een jumbo winkel want die verkoopt het ook alleen is het dan 400 gram.Aphraell schreef:Ik betaal hier 1.03 euro voor zowel de compleet pens als de compleet vlees... (500 gr) heb het een keer online willen bestellen maar toen was het goedkoopste wat ik kon vinden 1.78![]()
De laatste keer was enkelvoudig 49 cent en de kompleet vlees 59 cent de 400 gram
- Moos
- Zeer actief
Hier idem.massam schreef:ik betaal 35 cent voor 400 gram enkelvoudige smuldier en 45 of 49 dat weet ik even niet meer voor de compleet.Aphraell schreef:het zijn doosjes met van die diepgevroren hamburgertjes van 100 gr p/sAddy schreef:3 euro voor een worst vind ik niet goedkoper dan smuldier voor 60 ctAphraell schreef:ik pak ook wel ns tussendoor runner en ze eten het goed maar ik ga toch voor de minder fijn vermalen merken...

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Ik heb hier voor Shib altijd 2/3 van die runner worsten liggen als ik een keer vergeten ben het vlees te ontdooien of als Shib een dag of langer mee weggaat.
En zeikstraal dat Shib is qua eten, dit vreet ie in 1 keer op. Bijna net zo lekker als de Carnibest.

En zeikstraal dat Shib is qua eten, dit vreet ie in 1 keer op. Bijna net zo lekker als de Carnibest.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole