Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Runner kvv

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Addy

Runner kvv

Ongelezen bericht door Addy »

Iemand daar ervaring mee ?
eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ongelezen bericht door eefje_ates »

Ik heb het een tijdje aan Ates gegeven,maar ik zie het verschil niet tussen Runner en Rodi bijv. Bovendien vind ik het ook erg prijzig.
Afbeelding
Addy

maar vond je hond het wel lekker ?
eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ongelezen bericht door eefje_ates »

Ates vind alles eigenlijk wel lekker. :wink: Die word net zo gek van een droge boterham als van een biefstuk. :piew:
Afbeelding
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Ik zag het laatst liggen bij de DW en ik twijfelde, maar heb het eerst laten liggen ( de prijs stond er ook niet bij).

Ben benieuwd wat de rest ervan vind ( ik blijf dit topic volgen).
Addy

doggy schreef:Ik zag het laatst liggen bij de DW en ik twijfelde, maar heb het eerst laten liggen ( de prijs stond er ook niet bij).

ik had een runner worst om als beloning buiten te gebruiken en mijn honden vonden het heerlijk :ok:
Flo'ke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Flo'ke »

Ja, ik heb het ook al wel eens gegeven..vooral die worsten vielen enorm in de smaak :ok:
Lindsey
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lindsey »

Het is gewoon een versvoer. Let wel even op dat je de complete versie voert want ze hebben ook enkelvoudige.
Addy

Lindsey schreef:Het is gewoon een versvoer. Let wel even op dat je de complete versie voert want ze hebben ook enkelvoudige.
mijn honden barfen maar als beloning buiten vond ik het geweldig, ze waren er helemaal weg van :ok:
Aphraell
Zeer actief

Ongelezen bericht door Aphraell »

ik pak ook wel ns tussendoor runner en ze eten het goed maar ik ga toch voor de minder fijn vermalen merken...

Runner is hier trouwens nog goedkoper dan smuldier....
Addy

Aphraell schreef:ik pak ook wel ns tussendoor runner en ze eten het goed maar ik ga toch voor de minder fijn vermalen merken...

3 euro voor een worst vind ik niet goedkoper dan smuldier voor 60 ct :wink:
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Addy schreef:
doggy schreef:Ik zag het laatst liggen bij de DW en ik twijfelde, maar heb het eerst laten liggen ( de prijs stond er ook niet bij).

ik had een runner worst om als beloning buiten te gebruiken en mijn honden vonden het heerlijk :ok:
Volgensmij hadden ze die hier niet.

Ik zag een aatal doosjes van Runner staan, met verschillende kleuren.

Het waren vierkante pakjes, geloof ik.
Yèti
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yèti »

Runner uit de diepvries vind ik vooral handig voor kleine honden. Er zitten burgertjes van 25 gram in een pakje. :wink:
Yèti vind het iig goed te eten, maar ja zij lust zo ongeveer alles.
Groetjes, Linda en Yèti
Afbeelding
dana
Actief
Mijn ras(sen): Yorkshire terrier
[url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/G3v5wT6r/0-DC461-C9-1418-4-AB4-9-A08-1832-CC7-D6462.jpg[/img][/url]
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door dana »

Hier eten ze zo'n klein rondje als ontbijt.
Zou ze liever 1 keer per dag eten geven maar Zoë wordt dan echt niet lekker dus dan maar een klein ontbijtje.
Ze lusten het graag maar zijn geen moeilijke eters.
Voor kleine hondjes is het een makkelijke kvv door die kleine rondjes.
Afbeelding

Groetjes van Esther
high five van Dana en Zoë
Aphraell
Zeer actief

Addy schreef:
Aphraell schreef:ik pak ook wel ns tussendoor runner en ze eten het goed maar ik ga toch voor de minder fijn vermalen merken...

het zijn doosjes met van die diepgevroren hamburgertjes van 100 gr p/s
Ik ben nog geen worsten tegen gekomen eerlijk gezegd...

die doosjes compleet haalde ik voor 1.30 voor 600 gram de goedkoopste en 1,80 ( de compleetversie) de duurste

60 cent is wel erg goedkoop voor smuldier... is dat de compleetversie en waar haal ik dat ? :wink:
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

Aphraell schreef:60 cent is wel erg goedkoop voor smuldier... is dat de compleetversie en waar haal ik dat ? :wink:
was laatst toevallig in Bussum en daar hadden ze het in de supermarkt voor 0.45 vaste prijs liggen, ik ben alleen de naam van die supermarkt keten kwijt want hier in het hogere noorden hebben ze die keten niet.
in staphorst vragen ze bij de Deka 48 cent per pakje, en bij onze buurtsuper 93 cent :N: maar buurtsupers zijn altijd duur in kleine dorpjes.
ik denk dat je gewoon rond moet kijken bij de verschillende supers waar ze het verkopen :wink:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Aphraell schreef:
Addy schreef:

die doosjes compleet haalde ik voor 1.30 voor 600 gram de goedkoopste en 1,80 ( de compleetversie) de duurste

60 cent is wel erg goedkoop voor smuldier... is dat de compleetversie en waar haal ik dat ? :wink:
ik betaal 35 cent voor 400 gram enkelvoudige smuldier en 45 of 49 dat weet ik even niet meer voor de compleet.
Afbeelding
Aphraell
Zeer actief

Ik betaal hier 1.03 euro voor zowel de compleet pens als de compleet vlees... (500 gr) heb het een keer online willen bestellen maar toen was het goedkoopste wat ik kon vinden 1.78 :boos:

Volgens mij hadden ze het bij de Hoogvliet ook? Als het bij de supermarkten zoveel goedkoper is dan is het wel de moeite waard om even voor om te rijden...
aschra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog

Ongelezen bericht door aschra »

Aphraell schreef:Ik betaal hier 1.03 euro voor zowel de compleet pens als de compleet vlees... (500 gr) heb het een keer online willen bestellen maar toen was het goedkoopste wat ik kon vinden 1.78 :boos:

Volgens mij hadden ze het bij de Hoogvliet ook? Als het bij de supermarkten zoveel goedkoper is dan is het wel de moeite waard om even voor om te rijden...
Misschien eens informeren bij een jumbo winkel want die verkoopt het ook alleen is het dan 400 gram.

De laatste keer was enkelvoudig 49 cent en de kompleet vlees 59 cent de 400 gram
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

massam schreef:
Aphraell schreef:
Addy schreef:

ik betaal 35 cent voor 400 gram enkelvoudige smuldier en 45 of 49 dat weet ik even niet meer voor de compleet.
Hier idem.
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Ik heb hier voor Shib altijd 2/3 van die runner worsten liggen als ik een keer vergeten ben het vlees te ontdooien of als Shib een dag of langer mee weggaat.

En zeikstraal dat Shib is qua eten, dit vreet ie in 1 keer op. Bijna net zo lekker als de Carnibest. :mrgreen: :ok:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”