ohh wie scheld er?miko schreef:persoonlijk ben ik niet iemand die gaat schelden op een forum, maar je doet maar wat je gelukkig maakt.yamie schreef:waffel nummer zoveel vind je gewoon irritant, mag toch?miko schreef:kijk naar je eigen joh, waffel nummer zoveel.yamie schreef: bah, zwakkeling, ik heb zo de schurft aan mensen die iets aangaan en schrijven en dan hun berichten verwijderen, kansloos idd, de groeten
het meeste kan je terug lezen in de quotes, kan je meteen zien wat het toevoegd, niets, en wat het oproept bij bepaalde mensen. verder heb ik geen trek in persoonlijke mailtjes van enkele idioten die van achter hun pc flink van leer durven trekken, waar gaat het tenslotte over, hondenvoer...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Yoghurt
Moderator: moderatorteam
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
miko
- Zeer actief
oh sorry, ik wist niet dat zwakkeling en schurft hebben aan positief bedoeld was.yamie schreef:ohh wie scheld er?miko schreef:persoonlijk ben ik niet iemand die gaat schelden op een forum, maar je doet maar wat je gelukkig maakt.yamie schreef:waffel nummer zoveel vind je gewoon irritant, mag toch?miko schreef: kijk naar je eigen joh, waffel nummer zoveel.
het meeste kan je terug lezen in de quotes, kan je meteen zien wat het toevoegd, niets, en wat het oproept bij bepaalde mensen. verder heb ik geen trek in persoonlijke mailtjes van enkele idioten die van achter hun pc flink van leer durven trekken, waar gaat het tenslotte over, hondenvoer...
de hele "discussie" ging nergens over, welles nietes en off-topic ook nog, geen mens die het leest zal er een fluit aan hebben, niet aan mijn posts en niet aan de antwoorden, komt bij dat ik helemaal geen zin heb in discussies die uitmonden in vuilpraterij in de persoonlijke mail als het over zoiets gaat als hondenvoer.
-
Golden Stanley
Dat vind ik nu erg jammer.miko schreef:ik heb mijn berichten maar zoveel mogelijk verwijderd, ze voegen niets toe (net als de antwoorden) en het blijkt nogal wat agressie los te weken, wie had dat gedacht, ik in ieder geval niet.
ik had geen idee dat een paar mailtjes over een bakkie vreten zoveel los kon maken, heb ik in ieder geval dat nog geleerd.
in ieder geval bedankt voor de kansloze pm, en de groeten.
Agressief ben ik allerminst. Dat is jouw interpretatie van dit geheel. Ik weerleg alleen hetgeen wat jij eerder schreef. Omdat in de praktijk hele andere 'waarheden' naar boven komen, dat voor mij in dit hele voedingsverhaal een stuk belangrijker is, dan het feit of een hond nu wel of niet kan overleven of wellicht kampioen kan worden op brok. Jij stelt dat de inhoud van zelf samenstellen en brok op hetzelfde neerkomt en dat het zelf samenstellen op zich daardoor niets bijdraagt aan de gezondheid van een hond. Ik zie duidelijke feiten door de jaren heen van het tegendeel. Dat jij daar moeite mee hebt, is jammer. Er schieten over dit soort discussies, of het nu voeding of vaccineren is, zoveel kansloze PM's voorbij. Je moest eens weten.
-
miko
- Zeer actief
ik heb geen "namen" genoemd en bedoel jou ook niet.Golden Stanley schreef:Dat vind ik nu erg jammer.miko schreef:ik heb mijn berichten maar zoveel mogelijk verwijderd, ze voegen niets toe (net als de antwoorden) en het blijkt nogal wat agressie los te weken, wie had dat gedacht, ik in ieder geval niet.
ik had geen idee dat een paar mailtjes over een bakkie vreten zoveel los kon maken, heb ik in ieder geval dat nog geleerd.
in ieder geval bedankt voor de kansloze pm, en de groeten.![]()
Agressief ben ik allerminst.
-
Golden Stanley
Dat is prettig. Want ik zal nooit en te nimmer PB'en met mensen over dit soort discussies, terwijl ik weet dat de PB's over mijn persoon nog net niet door de pijplijn van deze server vliegen. Ik stoor me daar niet aan, maar ben wel eerlijk in een dergelijke discussie. Daar heb ik geen PB voor nodig en daarom vind ik het oprecht jammer dat jij je hieraan onttrekt. Want wat ik hierin belangrijk vind, is dat dit soort topics echt wel gelezen wordt en mensen weer gaan nadenken over de voeding van hun huisdieren.miko schreef:ik heb geen "namen" genoemd en bedoel jou ook niet.Golden Stanley schreef:Dat vind ik nu erg jammer.miko schreef:ik heb mijn berichten maar zoveel mogelijk verwijderd, ze voegen niets toe (net als de antwoorden) en het blijkt nogal wat agressie los te weken, wie had dat gedacht, ik in ieder geval niet.
-
miko
- Zeer actief
aan de openbare discussie zelf zou ik me nooit onttrokken hebben, totdat ik mijn persoonlijke mail zag, zoiets heb ik nooit meegemaakt, zeker niet in de context van hondenvoer, toen had ik zoiets van hier doe ik niet meer aan mee.Golden Stanley schreef:Dat is prettig. daarom vind ik het oprecht jammer dat jij je hieraan onttrekt. Want wat ik hierin belangrijk vind, is dat dit soort topics echt wel gelezen wordt en mensen weer gaan nadenken over de voeding van hun huisdieren.miko schreef:ik heb geen "namen" genoemd en bedoel jou ook niet.Golden Stanley schreef:Dat vind ik nu erg jammer.miko schreef:ik heb mijn berichten maar zoveel mogelijk verwijderd, ze voegen niets toe (net als de antwoorden) en het blijkt nogal wat agressie los te weken, wie had dat gedacht, ik in ieder geval niet.
Ik heb dan ook niet alleen hier mijn posts verwijderd maar ook mijn foto's etc., had er echt tabak van. de discussie zelf ging het me dus niet om, wel de manier waarop mensen kunnen reageren, dat ben ik (nog) niet gewend (niet in die mate zoals het geval was in de pm in ieder geval, en niet op een "hobby" forum )
-
Golden Stanley
Nou zeg, dat is natuurlijk belachelijk en totaal onnodig om op zo'n manier via PM na te trappen. Ik heb daar echt een schurft aan. Dit soort discussies kun je makkelijk op een forum kwijt, daar zijn we met zijn allen volwassen genoeg voor, lijkt me zo. Ik vind niet dat je posts en foto's etc. moet verwijderen.miko schreef:aan de openbare discussie zelf zou ik me nooit onttrokken hebben, totdat ik mijn persoonlijke mail zag, zoiets heb ik nooit meegemaakt, zeker niet in de context van hondenvoer, toen had ik zoiets van hier doe ik niet meer aan mee.Golden Stanley schreef:Dat is prettig. daarom vind ik het oprecht jammer dat jij je hieraan onttrekt. Want wat ik hierin belangrijk vind, is dat dit soort topics echt wel gelezen wordt en mensen weer gaan nadenken over de voeding van hun huisdieren.miko schreef:ik heb geen "namen" genoemd en bedoel jou ook niet.Golden Stanley schreef: Dat vind ik nu erg jammer.![]()
Ik heb dan ook niet alleen hier mijn posts verwijderd maar ook mijn foto's etc. de discussie zelf ging het me dus niet om, wel de manier waarop mensen kunnen reageren, dat ben ik (nog) niet gewend.
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- Aantal honden: 1
Inderdaad. Ik ben zo´n meelezer en vind het interessant. Ik ben van origine een brokkenvoerder (dat was en is nog steeds heel gewoon) maar ben door alle topics over voeding half op KVV overgegaan. Half omdat KVV gaat zo moeilijk in die activity speeltjes gaat die Kaiou krijgt wanneer ik naar mijn werk gaGolden Stanley schreef:Want wat ik hierin belangrijk vind, is dat dit soort topics echt wel gelezen wordt en mensen weer gaan nadenken over de voeding van hun huisdieren.
Jammer dat dit topic weer verzandt in een welles/nietes discussie. En het ging alleen over yoghurt

-
miko
- Zeer actief
foto's zijn al verwijderd, misschien rare denkwijze van me, maar als ik hier m'n draadhaar pup van 21 weken zie slapen en dan denk wat een forum waar ik voor hem bij zit, om te leren, te delen etc., teweeg kan brengen wil ik hem niet op dat forum hebben...kan het moeilijker neertikken dan ik in m'n hoofd heb maar misschien begrijp je me zo wel...Golden Stanley schreef:Nou zeg, dat is natuurlijk belachelijk en totaal onnodig om op zo'n manier via PM na te trappen. Ik heb daar echt een schurft aan. Dit soort discussies kun je makkelijk op een forum kwijt, daar zijn we met zijn allen volwassen genoeg voor, lijkt me zo. Ik vind niet dat je posts en foto's etc. moet verwijderen.miko schreef:aan de openbare discussie zelf zou ik me nooit onttrokken hebben, totdat ik mijn persoonlijke mail zag, zoiets heb ik nooit meegemaakt, zeker niet in de context van hondenvoer, toen had ik zoiets van hier doe ik niet meer aan mee.Golden Stanley schreef:Dat is prettig. daarom vind ik het oprecht jammer dat jij je hieraan onttrekt. Want wat ik hierin belangrijk vind, is dat dit soort topics echt wel gelezen wordt en mensen weer gaan nadenken over de voeding van hun huisdieren.miko schreef: ik heb geen "namen" genoemd en bedoel jou ook niet.
Ik heb dan ook niet alleen hier mijn posts verwijderd maar ook mijn foto's etc. de discussie zelf ging het me dus niet om, wel de manier waarop mensen kunnen reageren, dat ben ik (nog) niet gewend.
zie wel of ik nog eens foto's van hem plaats, sommige mensen verdienen het niet om hem te zien, zijn ze te min voor
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
Laat je nou niet wegpesten door de minderheid hoormiko schreef:foto's zijn al verwijderd, misschien rare denkwijze van me, maar als ik hier m'n draadhaar pup van 21 weken zie slapen en dan denk wat een forum waar ik voor hem bij zit, om te leren, te delen etc., teweeg kan brengen wil ik hem niet op dat forum hebben...kan het moeilijker neertikken dan ik in m'n hoofd heb maar misschien begrijp je me zo wel...
zie wel of ik nog eens foto's van hem plaats, sommige mensen verdienen het niet om hem te zien, zijn ze te min voor(slaat niet op jou)

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ik vind het ook heel jammer want zó agressief is de discussie hier niet volgens mij,en zo'n dom pb'tje is zo'n reactie gewoon niet waard.miko schreef:ik heb mijn berichten maar zoveel mogelijk verwijderd, ze voegen niets toe (net als de antwoorden) en het blijkt nogal wat agressie los te weken, wie had dat gedacht, ik in ieder geval niet.
in ieder geval bedankt voor de kansloze pm, en de groeten.
Laat je er niet door weg jagen en trek je er niks van aan.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Mojuan
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
hier ben ik het helemaal mee eens, en ik vind het ook bijzonder vreemd dat je een blijkbaar agressieve pm (hierover) hebt gekregenGolden Stanley schreef:Dat is prettig. Want ik zal nooit en te nimmer PB'en met mensen over dit soort discussies, terwijl ik weet dat de PB's over mijn persoon nog net niet door de pijplijn van deze server vliegen. Ik stoor me daar niet aan, maar ben wel eerlijk in een dergelijke discussie. Daar heb ik geen PB voor nodig en daarom vind ik het oprecht jammer dat jij je hieraan onttrekt. Want wat ik hierin belangrijk vind, is dat dit soort topics echt wel gelezen wordt en mensen weer gaan nadenken over de voeding van hun huisdieren.miko schreef:ik heb geen "namen" genoemd en bedoel jou ook niet.Golden Stanley schreef:Dat vind ik nu erg jammer.miko schreef:ik heb mijn berichten maar zoveel mogelijk verwijderd, ze voegen niets toe (net als de antwoorden) en het blijkt nogal wat agressie los te weken, wie had dat gedacht, ik in ieder geval niet.

-
Golden Stanley
Ik zit al wat jaartjes hier op dit forum en ik heb er nog steeds nul komma nul met de meeste mensen, des te meer met de beestjes. Dat komt voornamelijk door de roddel en achterklap die achter de schermen heersen door bepaalde personen. Je kan daar wakker van liggen of niet. Ik doe dat duidelijk niet, want het forum hoeft niet van me te vreten. Dit is voor mij enkel een medium, waar je de meeste massa mee kan bereiken. Is ook de enige reden dat ik hier kom en me af en toe in bepaalde topics laat zien, als die mij aanstaan. Om discussies zoals dit mee aan te zwengelen en je zal zien dat het effect heeft, want binnen een paar dagen verschijnen er weer nieuwe serieuze topics over voedingsvragen. Dus indirect lever ook jij een leuke bijdrage er aan. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit persoonlijke PB gehad van mijn vaak 'zeer felle tegenstanders'.miko schreef:foto's zijn al verwijderd, misschien rare denkwijze van me, maar als ik hier m'n draadhaar pup van 21 weken zie slapen en dan denk wat een forum waar ik voor hem bij zit, om te leren, te delen etc., teweeg kan brengen wil ik hem niet op dat forum hebben...kan het moeilijker neertikken dan ik in m'n hoofd heb maar misschien begrijp je me zo wel...
zie wel of ik nog eens foto's van hem plaats, sommige mensen verdienen het niet om hem te zien, zijn ze te min voor(slaat niet op jou)
Voor je hondje moet je zeker blijven. Er valt ook nog wel iets nuttigs te leren van dit forum.