Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

whooper onlangs aangevallen (schokkende foto's)

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Hayley84 schreef:
chrico schreef:Klinkt misschien hard maar op zich denk ik dat he wel meevalt de verwonding als je het zo ziet. Wooper heeft zijn kleur niet mee en bloed maakt het erger dan het is.
vind je dat nog steeds?
Ja dat vind ik nog steeds en helemaal na te horen wat er gebeurd is ben ik blij dat Whooper er nog steeds is want de schade die een dog maakt die gezien de wonden aardig bekkend tekeer ging, zou vele malen groter kunnen zijn, vooral scheurwonden.Als voorbeeld na een vechtpartij tussen 2 doggen van mij had de een 130 hechtingen en de ander 80 en een aantal krammen. Daar hingen de lappen vlees gewoon naar beneden.

Neemt niet weg dat ik het heel sneu vind en er zelf ook ziek van zou zijn als mijn hond dit zou gebeuren. Dat zijn twee op zichzelf staande dingen.
Mijn eerste bericht reageerde ik "zakelijk" en vergat het gevoel van onmacht wat je als baas kan hebben, vandaar mijn tweede bericht omdat ik na het terug lezen bedacht van oeps, das niet netjes.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door whoopy »

Mizzsylver schreef:die honingzalf die Whera noemt is echt heel goed :wink:

Als straks al die korsten weg zijn en het allemaal geheeld is zal het er al een heel stuk beter uitzien.

En ja als ie een stukje opzij had gebeten was zn slagader geraakt en had ie de andere kant op gekeken was zn oog geraakt en als ie zich gebukt had was zn oor afgescheurd.
Gelukkig is dat allemaal niet gebeurd en valt het dus wel mee als je nagaat wat er nog had kunnen gebeuren.
op dit moment zijn er al heel veel wonden genezen. kan ik die zalf dan alsnog op de huis smeren? en heeft het dan nog effect?
Afbeelding Afbeelding

groetjes
caroline, whooper en orbis
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Wat naar voor je ventje zeg :jank:
Heel veel beterschap voor hem!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Beterschap voor je kerel :flower:
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

waardeloos dit soort dingen , gelukkig valt de schade mee want het had natuurlijk nog veel erger kunnen aflopen.
Veel beterschap voor hem.
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
chrico
Zeer actief

whoopy schreef:
op dit moment zijn er al heel veel wonden genezen. kan ik die zalf dan alsnog op de huis smeren? en heeft het dan nog effect?
Je kan die zalf op de korsten smeren :ok:
Het werkt echt goed
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

chrico schreef:
whoopy schreef:
Je kan die zalf op de korsten smeren :ok:
Het werkt echt goed
en als er al korsten af zijn? dan op de huid smeren? of is het effect dan weg?
Afbeelding Afbeelding

groetjes
chrico
Zeer actief

Dat kan je gewoon doen, het helpt ook de huid genezen
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

Gedverderrie, arme whooper. Het gaat je dan door merg en been, met name als het een dag later echt gaat opzwellen. Dingo heeft er al 5x zo uitgezien, het komt allemaal wel goed :ok: Wij legden Dingo s´nachts altijd bij ons op bed, kostte ons een dekbedovertek, maar dat had ik erg graag voor over. Bah, wat een narigheid zeg. Ik moet net als Whera zeggen, t valt nog mee, lijkt altijd vreselijk, zeker met een witte vacht, neemt niet weg dat het ontzettend, maar dan ook ontzettend zielig is. :jank:
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

whoopy schreef:
maar nogmaals de wonden zijn goed geheeld, akelig is wel dat heel zijn kop vol met littekens zit.
Dat blijf je altijd zien. Ik zeg altijd dat Dingo een teddybeer is, waarmee teveel geknuffelt is, en daarom slijtplekken heeft :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
Hayley84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hayley84 »

whoopy schreef:
Hayley84 schreef:Na even teruggesnuffeld te hebben naar je voorsteltopic :mrgreen: zie ik dat je in Uden woont, daar woont die Dog die ik ken dus ook.
Hij heet Diesel en is lichtbruin. (weet niet hoe de kleur heet bij DD's?)
ik woon in uden inderdaad, maar ik zou echt niet weten hoe die hond heet!!
Zou wel heel toevallig dat er nog een andere loopt van 3,5 met botkanker en een paar maanden te leven.
Hij is van een oudcollega van mij, zij is nu zwanger, maar ik vond Diesel toen echt een goedzak.
Misschien komt het door de botkanker? (pijn oid?)

had ze hem alsnog aan de riem moeten houden natuurlijk ...
Afbeelding
Hayley84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Hayley84 »

chrico schreef:
Hayley84 schreef:
chrico schreef:Klinkt misschien hard maar op zich denk ik dat he wel meevalt de verwonding als je het zo ziet. Wooper heeft zijn kleur niet mee en bloed maakt het erger dan het is.
vind je dat nog steeds?
Mijn eerste bericht reageerde ik "zakelijk" en vergat het gevoel van onmacht wat je als baas kan hebben, vandaar mijn tweede bericht omdat ik na het terug lezen bedacht van oeps, das niet netjes.
:ok:
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Jeetje Caro,

Ik heb me de laatste maanden al een aantal keren afgevraagd hoe het met jullie zou gaan want ik lees hier niet meer zoveel en had al lang niets meer van je gelezen en dan zie ik ineens dit...

Da´s effe flink schrikken.

Ik zou proberen zoveel mogelijk te doen of er niets bijzonders aan de hand is, niet meer knuffelen dan voorheen (hoe moeilijk dat ook zal zijn) en over het algemeen proberen een houding te hebben van "er is niks bijzonders gebeurt en er is niks bijzonders aan het handje". Even afwachten tot hij weer helemaal het mannetje is en geen pijn meer in zijn lijffie heeft en dan gaan proberen positieve momenten te creëeren met andere dog- en andersachtige honden. Ook kun je hem gewoon laten weten dat bepaald gedrag niet getolereerd wordt, zoals bvb uit het dakkie gaan tegen andere honden. Ook moet je niet teveel meegaan in zijn mogelijke wantrouwen, geen andere honden gaan ontwijken, geen angst bevestigen, dat soort dingen.

Heel veel sterkte met alles, ook voor Whoop. :wink:
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

Wil de hond schreef:Jeetje Caro,

Ik heb me de laatste maanden al een aantal keren afgevraagd hoe het met jullie zou gaan want ik lees hier niet meer zoveel en had al lang niets meer van je gelezen en dan zie ik ineens dit...

Da´s effe flink schrikken.

Ik zou proberen zoveel mogelijk te doen of er niets bijzonders aan de hand is, niet meer knuffelen dan voorheen (hoe moeilijk dat ook zal zijn) en over het algemeen proberen een houding te hebben van "er is niks bijzonders gebeurt en er is niks bijzonders aan het handje". Even afwachten tot hij weer helemaal het mannetje is en geen pijn meer in zijn lijffie heeft en dan gaan proberen positieve momenten te creëeren met andere dog- en andersachtige honden. Ook kun je hem gewoon laten weten dat bepaald gedrag niet getolereerd wordt, zoals bvb uit het dakkie gaan tegen andere honden. Ook moet je niet teveel meegaan in zijn mogelijke wantrouwen, geen andere honden gaan ontwijken, geen angst bevestigen, dat soort dingen.

hoihoi,

dankje voor je lieve bericht, iedereen trouwens!!!!!

hier gaat alles goed hoor, even deze tegenslag maar dat komt ook wel weer goed. ik weet niet hoever je op de hoogte ben maar onze Orbis, de syberische husky leeft helaas niet meer, die hebben we in moeten laten slapen.

ik stond zelf even in tweestrijd toen whooper uit zijn plaat ging tegen die bordeauxdog en heb het uiteindelijk niet getolereerd. ik snap best dat het pure poker van whooper is oftwel bluffen. stoer overkomen uit angst, maar hij heeft gewoon normaal te doen. dus niet al te hard heb ik hem daarop gewezen en meteen gerustgesteld.

met jou ook alles goed? en met de saaloosjes?
heb ik veel gemist?

Heel veel sterkte met alles, ook voor Whoop. :wink:
Afbeelding Afbeelding

groetjes
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Ik wist niet eens dat jullie Orbis hadden, kun je nagaan hoe goed ik op de hoogte ben.

Ik kan wel zeggen dat het goed gaat hier hoor, no problemos. :wink:
Met de Saarlozen gaat het ook een stuk beter, of beter gezegd, het gaat steeds meer de goede kant op.

Of je veel gemist hebt weet ik niet, denk dat dat wel mee zal vallen, of ikzelf moet ook veel gemist hebben. Ik ben niet meer zo aanwezig en betrokken hier als een tijd terug.

Je doet er goed aan hoor om hem te laten weten dat normaal doen nog steeds zeer op prijs gesteld wordt en gek doen dus niet. Dat kan hij volgens mij nog net zo goed snappen als voor dit incident. En een beetje Bull komt de klappen, zowel lichamelijk als geestelijk, echt wel weer te boven hoor. :wink:
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Poeh, dat is wel vreselijk schrikken. Beterschap voor Whooper!
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

Wil de hond schreef:Ik wist niet eens dat jullie Orbis hadden, kun je nagaan hoe goed ik op de hoogte ben.

Ik kan wel zeggen dat het goed gaat hier hoor, no problemos. :wink:
Met de Saarlozen gaat het ook een stuk beter, of beter gezegd, het gaat steeds meer de goede kant op.

Of je veel gemist hebt weet ik niet, denk dat dat wel mee zal vallen, of ikzelf moet ook veel gemist hebben. Ik ben niet meer zo aanwezig en betrokken hier als een tijd terug.

Je doet er goed aan hoor om hem te laten weten dat normaal doen nog steeds zeer op prijs gesteld wordt en gek doen dus niet. Dat kan hij volgens mij nog net zo goed snappen als voor dit incident. En een beetje Bull komt de klappen, zowel lichamelijk als geestelijk, echt wel weer te boven hoor. :wink:
ow haha je kunt ook niet alles weten. we hadden dus buiten whooper ook nog een syberische husky, is 16 geworden dus absoluut geen klagen.

fijn dat het steeds beter gaat met de saarlozen, helemaal super :ok:
Afbeelding Afbeelding

groetjes
Youp
Zeer actief

Ongelezen bericht door Youp »

Diesel's wonden zagen er ook zo uit nadat hij was aangevallen door een andere dog. Wij zeiden nog: Wat leuk daar loopt ook een dog :N:

Het ziet er echt erger uit dan dat het is. Je schrikt je natuurlijk een ongeluk. Bij Diesel zie je er niets meer van. Ik gebruikte een wondzalf die eigenlijk voor paarden is en dat werkt echt geweldig!

Gelukkig heeft Diesel er psychisch ook niets aan over gehouden. Hij is wat meer op zijn hoede en het is een echte reu, maar agressief is hij er niet door geworden. Ik zou gewoon normaal doen. Niet overdreven in contact laten komen met andere honden. Gewoon net als anders.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Jeetje zeg je arme ventje :(:
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Ach jeetje zeg wat ziet hij eruit... hopelijk hersteld het goed en houdt hij er ook tussen de oren weinig tot niets aan over...
Beterschap hoor!
Afbeelding
Flo'ke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Flo'ke »

Ik schrik steeds opnieuw als ik de foto's zie :jank: gelukkig zien de wonden er nu al een stuk beter uit, dikke knuffel voor Whooper :wink:
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Mijn god, wat ziet Whooper eruit :N: , arm ding. :jank:
Sterkte en beterschap met Whooper. :wink:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

he caroline! zo hoor je niets van elkaar en zo dit rotbericht :jank:

ook van orbis. maar de oude opa heeft een goed leven gehad! wel vond ik hem een beetje eng toen ie in zijn mand bij de voordeur lag maar heel mooi!

mannetje whooper.. germ ding.. dikke zoen voor jullie alle drie! :ok:
Afbeelding
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Wow... :N: :N:

Ik hoop dat hij snel geneest, en zich snel weer beter voelt.

Beterschap met hem.
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Ach de arme.. wat een nare ervaring en gelukkig is zijn oog niet beschadigd, geef hem maar een voorzichtige aai over zijn prachtige smoel, altijd al een zwak voor hem gehad maar dat kan ook niet anders met 'De Wenkbrauw' he :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Heftig zeg, ik duim dat hij er weer snel overheen is, :ok:

Groetjes Els
Afbeelding
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

cloris schreef:Ach de arme.. wat een nare ervaring en gelukkig is zijn oog niet beschadigd, geef hem maar een voorzichtige aai over zijn prachtige smoel, altijd al een zwak voor hem gehad maar dat kan ook niet anders met 'De Wenkbrauw' he :wink:
haha ja ik weet dat je altijd een zwak voor hem hebt gehad, en inderdaad die wenkbrouw he, het doet je iets. ik zal wat vaker foto's plaatsen, dan kan je meegenieten.

las ik nou dat je afscheid hebt moeten nemen van jouw wenkbrouw??
Afbeelding Afbeelding

groetjes
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

whoopy schreef:
cloris schreef:Ach de arme.. wat een nare ervaring en gelukkig is zijn oog niet beschadigd, geef hem maar een voorzichtige aai over zijn prachtige smoel, altijd al een zwak voor hem gehad maar dat kan ook niet anders met 'De Wenkbrauw' he :wink:
haha ja ik weet dat je altijd een zwak voor hem hebt gehad, en inderdaad die wenkbrouw he, het doet je iets. ik zal wat vaker foto's plaatsen, dan kan je meegenieten.

las ik nou dat je afscheid hebt moeten nemen van jouw wenkbrouw??
Ja ik heb afscheid moeten nemen :(:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Patrol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Patrol »

Oh jeetje wat een vreselijk schrik en foto's. Gelukkig komt het allemaal goed.
Afbeelding
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

Och arme :jank:
Hopelijk komt hij er snel weer bovenop
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”