Nu gaf ik ze gister rauwe kippenbouten.. Bluf was echt kraak, hap kraak slik weg.. Finn ging in de woonkamer liggen en begon rustig aan het vlees te kluiven, knagen aan het bot etc.
Uit voorzorg heb ik Bluf direct maar een tweede bout gegeven, en heb de deuren maar dichtgedaan zodat ze niet bij elkaar zouden komen.. (misschien ben ik te voorzichtig hoor...)
Vraag 1, dat zij zo snel (vr)eet, ligt dat aan het feit dat ze uit een roedeltje van vier komt?? en daaruitvoortvloeiend, Finn neemt echt de tijd met opeten.. hij werd altijd al alleen gevoerd..
Met gewoon brokvoeren uit de bakken blijf ik ook uit voorzorg er nog bij.. is dit nu echt nog nodig of kan ik erop vertrouwen dat dat ook goed gaat?
Bluf krijgt aan de ene kant haar bak met voer Finn aan de andere kant, samen wat lekkers geven gaat ook goed.. geen gegrauw lip optrekken of wat dan ook..
Maar feit blijft wel dat madam echt alles in een mum opvreet en dat Finn.. tsja Finn eet als een Fransman, die geniet van zijn eten
Overigens eet Finn ook het bot op.. dus hij weet er wel mee om te gaan, maar score was 3 bouten voor Bluf slechts 2 voor Finn..