De wedstrijd hebben we afgelast, te weinig belangstellingJokie schreef:Maaruh waar zijn de foto's van de wedstrijd??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Soesterduinen, 4 oktober 2008
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
-
Hugo 09-07
- Vaste gebruiker
wandelen
Leuke foto's zeg!!
Kan iemand me het ras van de 8e foto vertellen? Ben benieuwd:smile1:
Het zwarte hondje,..
Thanks!
Het zwarte hondje,..
Thanks!

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Re: wandelen
Een markiesje.Hugo 09-07 schreef:Leuke foto's zeg!!![]()
Het zwarte hondje,..
Thanks!

-
Dobbelsteen
- Vaste gebruiker
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
-
bianca83
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik moet jullie teleurstellen mbt volgend jaar. Dit was de derde en tevens laatste After Summer wandeling. Het was de bedoeling om er een bijzondere wandeling van te maken met extraatjes. Maar gezien de vele afzeggingen kunnen we daar niet op inkopen. Ook het spel was bepaald niet populair. Blijkbaar is er dus gewoon weinig behoefte aan een wandeling plus. Daarbij loopt Reini zonder Vegas, toch minder leuk zo'n wandeling zonder je eigen hond 

Linda, Izzie en Bram
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Zoek stok! schreef:Ik moet jullie teleurstellen mbt volgend jaar. Dit was de derde en tevens laatste After Summer wandeling. Het was de bedoeling om er een bijzondere wandeling van te maken met extraatjes. Maar gezien de vele afzeggingen kunnen we daar niet op inkopen. Ook het spel was bepaald niet populair. Blijkbaar is er dus gewoon weinig behoefte aan een wandeling plus. Daarbij loopt Reini zonder Vegas, toch minder leuk zo'n wandeling zonder je eigen hond

- Zoek stok!
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Heel begrijpelijk.Zoek stok! schreef:Ik moet jullie teleurstellen mbt volgend jaar. Dit was de derde en tevens laatste After Summer wandeling. Het was de bedoeling om er een bijzondere wandeling van te maken met extraatjes. Maar gezien de vele afzeggingen kunnen we daar niet op inkopen. Ook het spel was bepaald niet populair. Blijkbaar is er dus gewoon weinig behoefte aan een wandeling plus. Daarbij loopt Reini zonder Vegas, toch minder leuk zo'n wandeling zonder je eigen hond
Ik wil jullie allebei voor de afgelopen 3 After Summer wandelingen in ieder geval enorm bedanken, heb er zelf maar aan eentje mee gedaan maar ik vond het echt superleuk georganiseerd, door (toen) de speciale button, het spel en de prijzen die jullie ervoor ingekocht hadden.
Jammer dat dit jaar het spel zo weinig animo had.
Gelukkig blijven jullie/jij in ieder geval gewone wandelingen aankondigen hier, ik denk dat heel veel mensen daar blij mee zijn. Zeker vanwege de prachtige foto's die dit soort wandelingen altijd weer opleveren.
-
Sita
- Zeer actief
- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Ja maar, ja maar,....ik vond het juist zo leuk dat er een spelletje bij zatZoek stok! schreef:Ik blijf wel regelmatig een wandeling voorstellen hoor!Carma schreef:Wat vreselijk jammer,...

- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
wat jammer maar begrijp het wel.Zoek stok! schreef:Ik moet jullie teleurstellen mbt volgend jaar. Dit was de derde en tevens laatste After Summer wandeling. Het was de bedoeling om er een bijzondere wandeling van te maken met extraatjes. Maar gezien de vele afzeggingen kunnen we daar niet op inkopen. Ook het spel was bepaald niet populair. Blijkbaar is er dus gewoon weinig behoefte aan een wandeling plus. Daarbij loopt Reini zonder Vegas, toch minder leuk zo'n wandeling zonder je eigen hond
Had graag ook een keer meegedaan.
Trouwens wel erg leuke foto's
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley

- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
erg prachtige foto's weer en jammer dat er zoveel afzeggingen waren maar als ik voor mezelf spreek kwam het niet door te weinig belangstelling maar gewoonweg omdat er ook gewerkt moet worden om mij en mijn hond in leven te houden
Als er een gezamenlijke wandeling is en ik kan ben ik regelmatig van de partij
Als er een gezamenlijke wandeling is en ik kan ben ik regelmatig van de partij
- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Prachtige foto's weer!
Jammer dat er geen aftersummer wandeling meer komt. Het spelletje had me wel leuk geleken. Ik kan het ook wel begrijpen dat jullie het niet meer organiseren als er niet zo veel belangstelling is.
Bij de gewone wandelingen zijn wij wel weer van de partij, het bevalt mij en de honden zeer goed!
Jammer dat er geen aftersummer wandeling meer komt. Het spelletje had me wel leuk geleken. Ik kan het ook wel begrijpen dat jullie het niet meer organiseren als er niet zo veel belangstelling is.
Bij de gewone wandelingen zijn wij wel weer van de partij, het bevalt mij en de honden zeer goed!
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
-
Reini
- Zeer actief
Het was ook min of meer een begrip, zo voelde het voor ons in ieder geval al welCarma schreef:Ja maar, ja maar,....ik vond het juist zo leuk dat er een spelletje bij zatZoek stok! schreef:Ik blijf wel regelmatig een wandeling voorstellen hoor!Carma schreef:Wat vreselijk jammer,...
Maar ik begrijp het wel hoor, het moet wel de organisatie waard zijn natuurlijk. Ik had alleen gehoopt dat de after summerwandeling een begrip zou worden en een jaarlijkse grote wandeling zou inhouden,.... Nou ja, dan maar iets minder groot, ik blijf wel gezellig meewandelen!
Ik heb met Linda altijd super leuke wandelingen georganiseerd (AfterSummer, Oudjaarswandeling, Paaswandeling) maar dat doen we dus niet meer. Ik 'organiseer' af en toe een 'standaard' aanlijnwandeling en Linda veel leuke losloopwandelingen dus dan gaan we het daar maar mee doen
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Alle begrip hier. Wel jammer dat het zo moest lopen maar het is niet anders. Bedankt voor alle voorgaande wandelingenReini schreef:Het was ook min of meer een begrip, zo voelde het voor ons in ieder geval al welCarma schreef:Ja maar, ja maar,....ik vond het juist zo leuk dat er een spelletje bij zatZoek stok! schreef:Ik blijf wel regelmatig een wandeling voorstellen hoor!Carma schreef:Wat vreselijk jammer,...
Maar ik begrijp het wel hoor, het moet wel de organisatie waard zijn natuurlijk. Ik had alleen gehoopt dat de after summerwandeling een begrip zou worden en een jaarlijkse grote wandeling zou inhouden,.... Nou ja, dan maar iets minder groot, ik blijf wel gezellig meewandelen!
. De afmeldingen en de lage animo voor het spel dit jaar heeft ons toch doen besluiten om het volgend jaar niet meer te organiseren. Voor mij minder jammer dan anderen die graag meegingen/gaan want ik kan Vegas niet meenemen.
Ik heb met Linda altijd super leuke wandelingen georganiseerd (AfterSummer, Oudjaarswandeling, Paaswandeling) maar dat doen we dus niet meer. Ik 'organiseer' af en toe een 'standaard' aanlijnwandeling en Linda veel leuke losloopwandelingen dus dan gaan we het daar maar mee doen![]()
-
schumie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
- Aantal honden: 1
Heel jammer dat jullie er mee ophouden.Ben bij twee van de drie wandelingen geweest.Deze keer speciaal geen concour opgegeven om erbij te zijn en getraind met Tess op het spel
Maar alle begrip ervoor,in elk geval bedankt voor deze wandelingen en ik kom jullie vast nog wel tegen bij een van de andere wandelingen
Maar alle begrip ervoor,in elk geval bedankt voor deze wandelingen en ik kom jullie vast nog wel tegen bij een van de andere wandelingen