Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Soesterduinen, 4 oktober 2008

Voor alle foto's van evenementen, wandelingen, etc. georganiseerd via het hondenforum 

Moderator: moderatorteam

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Jokie schreef:Maaruh waar zijn de foto's van de wedstrijd?? :denken:
De wedstrijd hebben we afgelast, te weinig belangstelling :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
-Jolanda-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever

Ongelezen bericht door -Jolanda- »

Zoek stok! schreef:
Jokie schreef:Maaruh waar zijn de foto's van de wedstrijd?? :denken:
De wedstrijd hebben we afgelast, te weinig belangstelling :wink:
Dat is wel jammer, had vast leuke foto's opgeleverd :mrgreen:
Hugo 09-07
Vaste gebruiker

wandelen

Ongelezen bericht door Hugo 09-07 »

Leuke foto's zeg!! :ok:

Kan iemand me het ras van de 8e foto vertellen? Ben benieuwd:smile1:
Het zwarte hondje,..

Thanks!
Afbeelding
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Re: wandelen

Ongelezen bericht door marye »

Hugo 09-07 schreef:Leuke foto's zeg!! :ok:

Kan iemand me het ras van de 8e foto vertellen? Ben benieuwd:smile1:
Het zwarte hondje,..

Thanks!
Een markiesje.
Afbeelding
Dobbelsteen
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Dobbelsteen »

Dat Markiesje is echt prachtig! :mrgreen: De andere honden overigens ook :wink:
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Dobbelsteen schreef:Dat Markiesje is echt prachtig! :mrgreen: De andere honden overigens ook :wink:
Ja he :pffff: :mrgreen:
Ben ook erg blij met hem. Alleen wilde hij zich gisteren niet altijd van zijn beste kant laten zien :N:
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Wat een leuke foto's weer :ok: Volgend jaar gaan we weer gewoon mee als het meezit :wink:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Ik moet jullie teleurstellen mbt volgend jaar. Dit was de derde en tevens laatste After Summer wandeling. Het was de bedoeling om er een bijzondere wandeling van te maken met extraatjes. Maar gezien de vele afzeggingen kunnen we daar niet op inkopen. Ook het spel was bepaald niet populair. Blijkbaar is er dus gewoon weinig behoefte aan een wandeling plus. Daarbij loopt Reini zonder Vegas, toch minder leuk zo'n wandeling zonder je eigen hond :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Zoek stok! schreef:Ik moet jullie teleurstellen mbt volgend jaar. Dit was de derde en tevens laatste After Summer wandeling. Het was de bedoeling om er een bijzondere wandeling van te maken met extraatjes. Maar gezien de vele afzeggingen kunnen we daar niet op inkopen. Ook het spel was bepaald niet populair. Blijkbaar is er dus gewoon weinig behoefte aan een wandeling plus. Daarbij loopt Reini zonder Vegas, toch minder leuk zo'n wandeling zonder je eigen hond :wink:
:(: Wat vreselijk jammer,...
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Carma schreef: :(: Wat vreselijk jammer,...
Ik blijf wel regelmatig een wandeling voorstellen hoor!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Zoek stok! schreef:Ik moet jullie teleurstellen mbt volgend jaar. Dit was de derde en tevens laatste After Summer wandeling. Het was de bedoeling om er een bijzondere wandeling van te maken met extraatjes. Maar gezien de vele afzeggingen kunnen we daar niet op inkopen. Ook het spel was bepaald niet populair. Blijkbaar is er dus gewoon weinig behoefte aan een wandeling plus. Daarbij loopt Reini zonder Vegas, toch minder leuk zo'n wandeling zonder je eigen hond :wink:
Heel begrijpelijk.
Ik wil jullie allebei voor de afgelopen 3 After Summer wandelingen in ieder geval enorm bedanken, heb er zelf maar aan eentje mee gedaan maar ik vond het echt superleuk georganiseerd, door (toen) de speciale button, het spel en de prijzen die jullie ervoor ingekocht hadden.
Jammer dat dit jaar het spel zo weinig animo had.

Gelukkig blijven jullie/jij in ieder geval gewone wandelingen aankondigen hier, ik denk dat heel veel mensen daar blij mee zijn. Zeker vanwege de prachtige foto's die dit soort wandelingen altijd weer opleveren. :ok:
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Prachtige foto's weer Linda.

Jammer dat er geen after summer wandeling meer komt, heb van de vorige twee erg genoten. Heel veel dank voor het organiseren :ok:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Irene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irene »

Hele leuke foto's,wat hadden we een mazzel met het weer zeg
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Zoek stok! schreef:
Ja maar, ja maar,....ik vond het juist zo leuk dat er een spelletje bij zat :jank: Maar ik begrijp het wel hoor, het moet wel de organisatie waard zijn natuurlijk. Ik had alleen gehoopt dat de after summerwandeling een begrip zou worden en een jaarlijkse grote wandeling zou inhouden,.... Nou ja, dan maar iets minder groot, ik blijf wel gezellig meewandelen! :wink:
Afbeelding
*Anita*
Zeer actief
Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door *Anita* »

wat jammer maar begrijp het wel.
Had graag ook een keer meegedaan.
Trouwens wel erg leuke foto's
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley
Afbeelding
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

erg prachtige foto's weer en jammer dat er zoveel afzeggingen waren maar als ik voor mezelf spreek kwam het niet door te weinig belangstelling maar gewoonweg omdat er ook gewerkt moet worden om mij en mijn hond in leven te houden :wink:
Als er een gezamenlijke wandeling is en ik kan ben ik regelmatig van de partij :cheer:
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
suzan25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door suzan25 »

Prachtige foto's weer!
Jammer dat er geen aftersummer wandeling meer komt. Het spelletje had me wel leuk geleken. Ik kan het ook wel begrijpen dat jullie het niet meer organiseren als er niet zo veel belangstelling is.
Bij de gewone wandelingen zijn wij wel weer van de partij, het bevalt mij en de honden zeer goed!
Crista
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Crista »

Erg mooie foto's weer (al had ik niet anders verwacht van je :wink: )!!
Mitch & Kiyo
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Carma schreef:
Zoek stok! schreef:
Ja maar, ja maar,....ik vond het juist zo leuk dat er een spelletje bij zat :jank: Maar ik begrijp het wel hoor, het moet wel de organisatie waard zijn natuurlijk. Ik had alleen gehoopt dat de after summerwandeling een begrip zou worden en een jaarlijkse grote wandeling zou inhouden,.... Nou ja, dan maar iets minder groot, ik blijf wel gezellig meewandelen! :wink:
Het was ook min of meer een begrip, zo voelde het voor ons in ieder geval al wel :wink: . De afmeldingen en de lage animo voor het spel dit jaar heeft ons toch doen besluiten om het volgend jaar niet meer te organiseren. Voor mij minder jammer dan anderen die graag meegingen/gaan want ik kan Vegas niet meenemen.

Ik heb met Linda altijd super leuke wandelingen georganiseerd (AfterSummer, Oudjaarswandeling, Paaswandeling) maar dat doen we dus niet meer. Ik 'organiseer' af en toe een 'standaard' aanlijnwandeling en Linda veel leuke losloopwandelingen dus dan gaan we het daar maar mee doen :wink: :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver

Ongelezen bericht door Asterix »

Reini schreef:
Carma schreef:
Zoek stok! schreef:
Het was ook min of meer een begrip, zo voelde het voor ons in ieder geval al wel :wink: . De afmeldingen en de lage animo voor het spel dit jaar heeft ons toch doen besluiten om het volgend jaar niet meer te organiseren. Voor mij minder jammer dan anderen die graag meegingen/gaan want ik kan Vegas niet meenemen.

Ik heb met Linda altijd super leuke wandelingen georganiseerd (AfterSummer, Oudjaarswandeling, Paaswandeling) maar dat doen we dus niet meer. Ik 'organiseer' af en toe een 'standaard' aanlijnwandeling en Linda veel leuke losloopwandelingen dus dan gaan we het daar maar mee doen :wink: :ok:
Alle begrip hier. Wel jammer dat het zo moest lopen maar het is niet anders. Bedankt voor alle voorgaande wandelingen :ok:
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
schumie
Zeer actief
Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door schumie »

Heel jammer dat jullie er mee ophouden.Ben bij twee van de drie wandelingen geweest.Deze keer speciaal geen concour opgegeven om erbij te zijn en getraind met Tess op het spel :wink:
Maar alle begrip ervoor,in elk geval bedankt voor deze wandelingen en ik kom jullie vast nog wel tegen bij een van de andere wandelingen :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's bijeenkomsten”