Ik vind poepen op straat nog tot daar aan toe, in de binnenstad is het gewoon lastig om dat te voorkomen, maar ik snap niet waarom mensen het niet op kunnen ruimen? Ik woon in een smal binnenstad straatje en daar liggen op die 20 meter soms wel 5 of 6 drollen. En niet van kleine hondjes, mag ik wel zeggen. Mijn zakje zou niet toereikend zijn :N:
En ook gewoon bij mensen zowat tegen hun voordeur aan

De buurvrouw belde gister aan om mij te waarschuwen, zodat ik er niet in zou gaan staan als ik de deur uit liep. Heel lief van haar, maar het is toch bezopen dat het nodig is?
Ik ruim dus altijd op. Ook op de grasveldjes en ook in het bos op de paden. Dat zorgt ervoor dat iedereen met plezier van die voorzieningen gebruik kan blijven maken, vind ik. Ik wil ook op het gras kunnen lopen, zonder in de poep te stappen en idem voor de bospaden.
Als ik er in het bos vanaf het pad bij kan, dan ruim ik het op, anders beschouw ik het als "in de bosjes".

Gisteren in het bos had gewoon een hond met een soort diarree flatsen tegen de voor hondenpoep bestemde vuilnisbak zitten schijten. En je kon zien dat er zelfs geen halfslachtige poging tot opruimen was gedaan. Bestrooi het dan met zand ofzo.
Ik snap het echt niet