Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden en katten vaak bij baasje in bed
Moderator: moderatorteam
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
Tegenwoordig is onze slaapkamer de enige "beest-vrije zone" in het huis. Wat mij betreft mogen de hondjes best mee naar boven, en misschien krijgt Abby dat privilege ook nog wel een keertje
. Maar Yolah kan niet traplopen, en n hond van 45 kilo ga ik niet elke dag mee naar boven slepen :N: . De katten lopen door t hele huis, maar dus niet in de slaapkamer (deur dicht).
We hadden wel altijd één van de katten in de slaapkamer 's nachts, Poekie, de oudste en enige dame. Zij werd 's nachts gheterroriseerd door de twee kerels, en kreeg geen rust, daarom mocht zij 's nachts op mn voeteneind. Bleef ze ook echt de hele nacht liggen, en pas 's ochtends na t douchen wou ze eindelijk er uit... Maar na een heerlijke vlooienplaag (in de slaapkamer! :N:
) hebben we dat afgeschaft. Ze heeft nu haar eigen slaapkamer... (hoe triest kun je worden...
)
We hadden wel altijd één van de katten in de slaapkamer 's nachts, Poekie, de oudste en enige dame. Zij werd 's nachts gheterroriseerd door de twee kerels, en kreeg geen rust, daarom mocht zij 's nachts op mn voeteneind. Bleef ze ook echt de hele nacht liggen, en pas 's ochtends na t douchen wou ze eindelijk er uit... Maar na een heerlijke vlooienplaag (in de slaapkamer! :N:
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
hier 2 honden en een poes, waarvan Basco niet de trap opdurft.
Yuta al soms eerder boven is als ik zelf (of als ik weg ga en de deur nog niet dicht hebt, loopt ze ook al naar boven toe
), maar wel OP bed en heb wel een kleed gekocht, omdat ik anders het dekbed om de 3 dagen ofzo kon verschonen. :N:
Ohja en dan de poes nog: die ligt graag half in me nek of op het kussen, maar wel vaak tegen me aan.
Yuta al soms eerder boven is als ik zelf (of als ik weg ga en de deur nog niet dicht hebt, loopt ze ook al naar boven toe
Ohja en dan de poes nog: die ligt graag half in me nek of op het kussen, maar wel vaak tegen me aan.
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Hier beginnen ze alle 4 op bed. Maar een half uurtje later ligt meestal alleen Chad er nog. Tegen de ochtend komen ze weer op bed. Joep en Lance het liefst dan onder het dekbed 
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
-
Muk
Hier geen dieren in bed.
Ik moet zeggen dat ik wel heel benieuwd ben of Jaymz dat leuk zou vinden en hoe hij iedereen uit het bed manouvreert, maar hij mag het toch niet. Ten eerste omdat hij geen trap kan lopen (en 70 kilo til ik niet de trap op en af) en ten tweede omdat ik het vies vind. Zeker ook omdat hij bijna dagelijks (als het gaat) de prutsloot induikt. Het is een groot moddermonster en die heb ik liever niet in bed. Maar hte lijkt mij wel heel schattig.
Ik moet zeggen dat ik wel heel benieuwd ben of Jaymz dat leuk zou vinden en hoe hij iedereen uit het bed manouvreert, maar hij mag het toch niet. Ten eerste omdat hij geen trap kan lopen (en 70 kilo til ik niet de trap op en af) en ten tweede omdat ik het vies vind. Zeker ook omdat hij bijna dagelijks (als het gaat) de prutsloot induikt. Het is een groot moddermonster en die heb ik liever niet in bed. Maar hte lijkt mij wel heel schattig.
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Hanneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bearded Collie
- Aantal honden: 1
Re: Honden en katten vaak bij baasje in bed
Ik snap deze zin dus echt niet. 71% van de gezinnen met een beest in huis, heeft een huisdier. Wat is die andere 29% dan? Mannie, het beest in bed?scooby1 schreef:Vooral gezinnen met kinderen halen een beest in huis, 71 procent daarvan heeft een huisdier.
Maar goed, hier mag dus geen hond in bed. Ze hebben allemaal beneden een eigen mand en daar doen ze het maar mee. Ik wil rust als ik slaap, geen gekloot met honden die likken en krabben en draaien en hijgen.
Groetjes,
Hanneke.
When you are over the hill, you pick up speed.
Hanneke.
When you are over the hill, you pick up speed.
- Moos
- Zeer actief
Re: Honden en katten vaak bij baasje in bed
Hahahahahaahaha. 71% van de gezinnen met kinderen heeft een huisdier. Zo bedoelen ze hemHanneke schreef:Ik snap deze zin dus echt niet. 71% van de gezinnen met een beest in huis, heeft een huisdier. Wat is die andere 29% dan? Mannie, het beest in bed?scooby1 schreef:Vooral gezinnen met kinderen halen een beest in huis, 71 procent daarvan heeft een huisdier.

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- Laura-Joy
- Zeer actief
Ik woon gelijkvloers en meestal ligt uk onder het bed maar soms slaapt ze door de weeks (mijn vriend slaapt hier nu alleen in de weekeindes) lekker op bed.
Gelukkig verhaart ze niet en heb ik ook niet meer last van mn astma dan dat ze op de grond slaapt.
Vind het altijd wel erg gezellig en in het weekeind mag ze als we wakker worden nog even bij ons op bed.
Vroeger thuis sliepen de hond en katten beneden omdat er een deur beneden aan de trap zit en als ik poes dan mee naar bed nam stond ze midden in de nacht te zeuren dat ze de woonkamer inwilde.
Nina in bed is niet zo'n succes, die ligt de hele tijd met haar setterpoten tegen mn hoofd te maaien en ligt niet stil.
@ Samantha! Moet niet denken aan zo'n engerd in bed!!! :N:
Gelukkig verhaart ze niet en heb ik ook niet meer last van mn astma dan dat ze op de grond slaapt.
Vind het altijd wel erg gezellig en in het weekeind mag ze als we wakker worden nog even bij ons op bed.
Vroeger thuis sliepen de hond en katten beneden omdat er een deur beneden aan de trap zit en als ik poes dan mee naar bed nam stond ze midden in de nacht te zeuren dat ze de woonkamer inwilde.
Nina in bed is niet zo'n succes, die ligt de hele tijd met haar setterpoten tegen mn hoofd te maaien en ligt niet stil.
@ Samantha! Moet niet denken aan zo'n engerd in bed!!! :N:

-
mickey
- Zeer actief
Mijn oudste kat wil nog wel eens op mijn voeteneinde liggen maar soms bijt ze
en dan krijgt ze heel gauw een voetschuiver zodat ze al vliegend in de gang beland
Mickey wil sinds een tijdje niet meer op bed, ik denk dat hij de kat ook niet zo lief vindt s'nachts
maar als hij niet lekker is, zoals afgelopen nacht, dan ligt ie wel op bed zodat ik hem in de gaten kan houden en hij niet de hele nacht langs mijn bed loopt te hijgen
. Hij vindt dat zelf ook prettiger en gaat ondanks dat ie misselijk is en last van zijn buik heeft toch rustig liggen.
Mickey wil sinds een tijdje niet meer op bed, ik denk dat hij de kat ook niet zo lief vindt s'nachts
- gizmo
- Zeer actief
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
Fellow slaapt normaal gewoon in de woonkamer, waar hij dan vaak op de bank, stoel of eigen mandje gaat liggen. Wat hij wel erg leuk vindt is om de gene die nog op bed liggen 'smorgens wakker te maken door op bed te springen en te knuffelen.
Hij heeft één keer een halve nacht bij mij geslapen toen mijn man er niet was, nadat hij even op bed had gelegen ging hij op de grond liggen. Het nadeel was dat hij veel te vroeg vond dat het tijd was om mij wakker te maken
Hij heeft één keer een halve nacht bij mij geslapen toen mijn man er niet was, nadat hij even op bed had gelegen ging hij op de grond liggen. Het nadeel was dat hij veel te vroeg vond dat het tijd was om mij wakker te maken
-
Sammy1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- nanni
- Actief
Noah had vlooien Wendyjidde schreef:Hier lekker alles op hun eigen matjeNanni wil niet eens op bed (althans op vakantie niet) en ben wel blij want toen Tuana laatst vlooien had zat ik onder de beten
Ik heb vloerbedekking
Hier ook beide gewoon beneden..
Tuana mocht tijdens vakanties wel altijd op bed en dat vond ze geweldig, zo was het voor haar ook een beetje vakantie..
Ze wist het ook altijd precies waar ze wel en niet op bed mocht, wel knap van haar
Groetjes kim en een poot van Tuana en Rocky

-
Dobbelsteen
- Vaste gebruiker
-
goud
- Zeer actief
- Contacteer:
-
blondie
- Zeer actief
in/op bed wil ik ze niet.. Finn ligt naast het bed, de katten liggen soms op bed ja. Sinds gister heb ik er een teefje bij en laat die nou gewoon zijn om op bed te slapen
dus haar er een paar keer erafgestuurd nog voor ze erop kon klimmen..Finn lag al met z'n kop plat en zij dribbelde toen maar wat door het huis ik ben toen maar gaan slapen..
vanmorgen werd ik wakker van de wekker en madam lag helemaal opgekruld naast me te slapen
helemaal niets van gemerkt..
met het oog op dat ik ooit een vriend hoop te krijgen wil ik dat plekkie wel vrij houden
ik heb een logeerbed n de andere kamer staan.. dan gaat ze daar maar op liggen!
vanmorgen werd ik wakker van de wekker en madam lag helemaal opgekruld naast me te slapen
met het oog op dat ik ooit een vriend hoop te krijgen wil ik dat plekkie wel vrij houden
- Connie Kemp
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
-
jidde
Woepssssnanni schreef:Noah had vlooien Wendyjidde schreef:Hier lekker alles op hun eigen matjeNanni wil niet eens op bed (althans op vakantie niet) en ben wel blij want toen Tuana laatst vlooien had zat ik onder de beten
Ik heb vloerbedekking
Tuana woont bij mij
Hier ook beide gewoon beneden..
Tuana mocht tijdens vakanties wel altijd op bed en dat vond ze geweldig, zo was het voor haar ook een beetje vakantie..
Ze wist het ook altijd precies waar ze wel en niet op bed mocht, wel knap van haar
-
nance
- Erelid
-
mouse
- Actief
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 1
-
Lemuria