Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden en katten vaak bij baasje in bed

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

Katten niet, hond wel. Heerlijk. :pffff:
Afbeelding
Abby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger

Ongelezen bericht door Abby »

Tegenwoordig is onze slaapkamer de enige "beest-vrije zone" in het huis. Wat mij betreft mogen de hondjes best mee naar boven, en misschien krijgt Abby dat privilege ook nog wel een keertje :mrgreen: . Maar Yolah kan niet traplopen, en n hond van 45 kilo ga ik niet elke dag mee naar boven slepen :N: . De katten lopen door t hele huis, maar dus niet in de slaapkamer (deur dicht). :neenee:
We hadden wel altijd één van de katten in de slaapkamer 's nachts, Poekie, de oudste en enige dame. Zij werd 's nachts gheterroriseerd door de twee kerels, en kreeg geen rust, daarom mocht zij 's nachts op mn voeteneind. Bleef ze ook echt de hele nacht liggen, en pas 's ochtends na t douchen wou ze eindelijk er uit... Maar na een heerlijke vlooienplaag (in de slaapkamer! :N: :eek: ) hebben we dat afgeschaft. Ze heeft nu haar eigen slaapkamer... (hoe triest kun je worden... :roll: )
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

De honden niet, want ze duwen rustig ons eruit.
Van de katten liggen er 's nachts 2 op bed, de deur is dicht en de rest mag er niet op.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
-Jolanda-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever

Ongelezen bericht door -Jolanda- »

hier 2 honden en een poes, waarvan Basco niet de trap opdurft.

Yuta al soms eerder boven is als ik zelf (of als ik weg ga en de deur nog niet dicht hebt, loopt ze ook al naar boven toe :mrgreen: ), maar wel OP bed en heb wel een kleed gekocht, omdat ik anders het dekbed om de 3 dagen ofzo kon verschonen. :N: :mrgreen:

Ohja en dan de poes nog: die ligt graag half in me nek of op het kussen, maar wel vaak tegen me aan.
jores
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door jores »

Hier beginnen ze alle 4 op bed. Maar een half uurtje later ligt meestal alleen Chad er nog. Tegen de ochtend komen ze weer op bed. Joep en Lance het liefst dan onder het dekbed :mrgreen:
groetjes Annemie

Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding

http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Hier ligt er 1 altijd op bed, 1 heel soms en 1 nooit (die komt ook niet boven)
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Hier geen dieren in bed.
Ik moet zeggen dat ik wel heel benieuwd ben of Jaymz dat leuk zou vinden en hoe hij iedereen uit het bed manouvreert, maar hij mag het toch niet. Ten eerste omdat hij geen trap kan lopen (en 70 kilo til ik niet de trap op en af) en ten tweede omdat ik het vies vind. Zeker ook omdat hij bijna dagelijks (als het gaat) de prutsloot induikt. Het is een groot moddermonster en die heb ik liever niet in bed. Maar hte lijkt mij wel heel schattig.
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Dust ligt onder het dekbed....strak tegen je aan. :mrgreen:
Maxi en Liam liggen in hun mandjes naast het bed.
Hanneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded Collie
Aantal honden: 1

Re: Honden en katten vaak bij baasje in bed

Ongelezen bericht door Hanneke »

scooby1 schreef:Vooral gezinnen met kinderen halen een beest in huis, 71 procent daarvan heeft een huisdier.
Ik snap deze zin dus echt niet. 71% van de gezinnen met een beest in huis, heeft een huisdier. Wat is die andere 29% dan? Mannie, het beest in bed?

Maar goed, hier mag dus geen hond in bed. Ze hebben allemaal beneden een eigen mand en daar doen ze het maar mee. Ik wil rust als ik slaap, geen gekloot met honden die likken en krabben en draaien en hijgen.
Groetjes,
Hanneke.

When you are over the hill, you pick up speed.
Moos
Zeer actief

Re: Honden en katten vaak bij baasje in bed

Ongelezen bericht door Moos »

Hanneke schreef:
scooby1 schreef:Vooral gezinnen met kinderen halen een beest in huis, 71 procent daarvan heeft een huisdier.
Ik snap deze zin dus echt niet. 71% van de gezinnen met een beest in huis, heeft een huisdier. Wat is die andere 29% dan? Mannie, het beest in bed?
Hahahahahaahaha. 71% van de gezinnen met kinderen heeft een huisdier. Zo bedoelen ze hem :mrgreen:
Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Hier komen de honden niet boven.
En we hebben geen katten :mrgreen:
Koos (mijn baardagaam) wil nog wel eens onder het kussen kruipen :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Laura-Joy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Laura-Joy »

Ik woon gelijkvloers en meestal ligt uk onder het bed maar soms slaapt ze door de weeks (mijn vriend slaapt hier nu alleen in de weekeindes) lekker op bed.
Gelukkig verhaart ze niet en heb ik ook niet meer last van mn astma dan dat ze op de grond slaapt.

Vind het altijd wel erg gezellig en in het weekeind mag ze als we wakker worden nog even bij ons op bed.

Vroeger thuis sliepen de hond en katten beneden omdat er een deur beneden aan de trap zit en als ik poes dan mee naar bed nam stond ze midden in de nacht te zeuren dat ze de woonkamer inwilde.

Nina in bed is niet zo'n succes, die ligt de hele tijd met haar setterpoten tegen mn hoofd te maaien en ligt niet stil.

@ Samantha! Moet niet denken aan zo'n engerd in bed!!! :N:
Afbeelding
mickey
Zeer actief

Ongelezen bericht door mickey »

Mijn oudste kat wil nog wel eens op mijn voeteneinde liggen maar soms bijt ze :devil: en dan krijgt ze heel gauw een voetschuiver zodat ze al vliegend in de gang beland :evil:

Mickey wil sinds een tijdje niet meer op bed, ik denk dat hij de kat ook niet zo lief vindt s'nachts :19: maar als hij niet lekker is, zoals afgelopen nacht, dan ligt ie wel op bed zodat ik hem in de gaten kan houden en hij niet de hele nacht langs mijn bed loopt te hijgen :wink:. Hij vindt dat zelf ook prettiger en gaat ondanks dat ie misselijk is en last van zijn buik heeft toch rustig liggen.
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

Gizmo ligt in mijn knieholtes lekker onder het dekbed dus
Tammy ligt altijd op mijn kussen
En Floris ligt aan het voeteneind
Lekker warm en zeer gezellig
Afbeelding
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Noële »

Fellow slaapt normaal gewoon in de woonkamer, waar hij dan vaak op de bank, stoel of eigen mandje gaat liggen. Wat hij wel erg leuk vindt is om de gene die nog op bed liggen 'smorgens wakker te maken door op bed te springen en te knuffelen.
Hij heeft één keer een halve nacht bij mij geslapen toen mijn man er niet was, nadat hij even op bed had gelegen ging hij op de grond liggen. Het nadeel was dat hij veel te vroeg vond dat het tijd was om mij wakker te maken :slaap:
Sammy1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische honden

Ongelezen bericht door Sammy1980 »

Bij mij slaapt ze ook gewoon in /op bed.

In de zomer ligt ze op het voeteneind en 's-winters altijd onder het dekbed :slaap:

Haren liggen toch overal in huis en ik verschoon mn bed gewoon wat vaker :mrgreen:
Rea
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rea »

Maylala schreef:Katten niet, hond wel. Heerlijk. :pffff:
Hier ook liever geen katten in de nacht, mocht er soms een teen buiten m'n dekbad glippen hangt daar meteen een katten nagel in :boos:
Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Laura-Joy schreef: @ Samantha! Moet niet denken aan zo'n engerd in bed!!! :N:
Is helemaal niet eng :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
nanni
Actief

Ongelezen bericht door nanni »

jidde schreef:Hier lekker alles op hun eigen matje :pffff: Nanni wil niet eens op bed (althans op vakantie niet) en ben wel blij want toen Tuana laatst vlooien had zat ik onder de beten :boos: Ik heb vloerbedekking
Noah had vlooien Wendy ;) Tuana woont bij mij :D

Hier ook beide gewoon beneden..
Tuana mocht tijdens vakanties wel altijd op bed en dat vond ze geweldig, zo was het voor haar ook een beetje vakantie..
Ze wist het ook altijd precies waar ze wel en niet op bed mocht, wel knap van haar :D
Groetjes kim en een poot van Tuana en Rocky

Afbeelding
Dobbelsteen
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Dobbelsteen »

Bij ons slaapt ook geen dier op bed. Opzich lijkt het me wel gezellig maar ergens vind ik het idee ook een beetje vies. :silent:
goud
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door goud »

Moet er niet aan denken , honden in bed. En zeker geen reuen met soms een vieze piemel. Gadverdamme. Het blijven wel dieren. En bij mijn weten slapen dieren niet in bedden. Maar, ieder zijn meug. :slaap: :slaap: Lekker met m'n man. Is meer dan genoeg.
Maggie
Maggie
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

in/op bed wil ik ze niet.. Finn ligt naast het bed, de katten liggen soms op bed ja. Sinds gister heb ik er een teefje bij en laat die nou gewoon zijn om op bed te slapen :denken: dus haar er een paar keer erafgestuurd nog voor ze erop kon klimmen..Finn lag al met z'n kop plat en zij dribbelde toen maar wat door het huis ik ben toen maar gaan slapen..
vanmorgen werd ik wakker van de wekker en madam lag helemaal opgekruld naast me te slapen :roll: helemaal niets van gemerkt..
met het oog op dat ik ooit een vriend hoop te krijgen wil ik dat plekkie wel vrij houden :wink: ik heb een logeerbed n de andere kamer staan.. dan gaat ze daar maar op liggen!
Connie Kemp
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Connie Kemp »

Hier slapen de honden beneden. Twee van de drie katten liggen soms op bed, maar nooit onder de dekens. De derde kat slaapt vaak gewoon beneden op de bank.

Groetjes Connie en een poot van Angel en Devil
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Honden, katten alles slaapt buiten de slaapkamerdeur, ze hebben de rest van het huis voor hunzelf
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

nanni schreef:
jidde schreef:Hier lekker alles op hun eigen matje :pffff: Nanni wil niet eens op bed (althans op vakantie niet) en ben wel blij want toen Tuana laatst vlooien had zat ik onder de beten :boos: Ik heb vloerbedekking
Noah had vlooien Wendy ;) Tuana woont bij mij :D

Hier ook beide gewoon beneden..
Tuana mocht tijdens vakanties wel altijd op bed en dat vond ze geweldig, zo was het voor haar ook een beetje vakantie..
Ze wist het ook altijd precies waar ze wel en niet op bed mocht, wel knap van haar :D
Woepssss :oeps: Al die namen ook :mrgreen:
nance
Erelid

Ongelezen bericht door nance »

Loddie en Rambo liggen onder het dekbed. Loddie bij mn knieën en Rambo tegen mn rug. Een ev opvangertje (nu Antefaz) ligt dan bij mn buik en zo slapen wij heerlijk met zn allen! Zonder hond slapen is echt 3x niks....
Afbeelding
mouse
Actief

Ongelezen bericht door mouse »

geen hond bij mij in bed ... ik ben niet zo dol op die haren, ik vind het redelijk vies en ben toch niet vies van men honden ...

ze slapen mooi samen, beneden in hun bench :wink:
flatcoat
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door flatcoat »

Hier slaapt de hond ook op het bed, meestal aan het voeteneind en als het te warm wordt verhuist ze vanzelf wel.
Marja & Tibetaanse Terriër Ljennah
Flatcoat Beauty (28-10-1998/13-12-2006)
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

De katten liggen hier altijd in bed, vind het meestal wel gezellig maar soms komt het echt slécht uit :mrgreen:. Ze vinden namelijk dat ze het alleenrecht hebben om tegen me aan te liggen.
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door schelsey »

alle honden (3 ) slapen in mijn slaapkamer, er staat een grote zetel waar ze in kunnen en meestal liggen er 2 op bed en 1 dus in de zetel, ze wisselen af, honden mogen niet onder te lakens, alleen op het bedsprei
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”