Ik ben ooit qua kvv begonnen met rodi en duck. Na een paar weken begon Frenk slecht te eten, dus stapte ik over op carnibest. In het begin was dat feest, maar nu eet Frenk dat maar matigjes. De ene keer duikt hij z'n bak nog wel in, maar meestentijds taalt hij er niet naar. Dus heb ik bandit gehaald, maar dat is eenzelfde verhaal.
Het enige waar hij altijd vrolijk van wordt is 'echt' vers. Gehakt, makreel, runderpoulet, kipfilet en kipbraadsticks (veel vlees aan 1 botje) alles gaat met evenveel graagte naar binnen.
Nou wilde ik dus niet gaan barfen, omdat ik bang ben dat ik hem dan niet alles in de juiste verhoudingen geef. Daarnaast is het ook een hoop gedoe. Een goede kvv leek mij dan een prima keuze. Maar meneer eet het dus niet of nauwelijks
Ik heb al geprobeerd om het weg te halen als hij het niet eet, maar dan eet hij dus een paar dagen niet. Stijfkop. Hij probeert wel mijn eten uit m'n mond te kijken, maar een schaaltje carnibest haalt hij z'n neus voor op.
Is dit verwend gedrag? Moet ik hem gewoon maar in z'n sop laten gaarkoken net zolang totdat hij het wel gaat eten? Of zou dit een andere reden kunnen hebben?
Ik vind het vervelend
Wat zouden jullie doen?