HiHi ik lees net pas het verhaal en heb niet alle reacties gelezen hoor. T'is nooit een leuk gevoel als je denkt dat je hond iets heeft gegeten wat niet goed voor haar/hem is.
Ik heb al hele rare dingen gehoord van honden hoor en die zijn toch ouder dan 10 geworden haha. Onze Boef at kerstballen :N: ja echt.. oke 1tje maar toch. Geen goed plan om dat weer uit te laten kotsen maar hij heeft er niks aan over gehouden. Onze kruising (lees vuilnisbak) at echt alles waarvan hij dacht dat het lekker rook. Pannetje op gasfornhuis met vet

Hier heeft hij flinke diarree aan overgehouden, heel raar

Letterlijk de vuilnisbak uitgevreten met daarin 3 bakken overgebleven Chinees, zijn buik was echt rond. Dit heeft hij overigens in een tijdsbestek van 10 minuten gedaan, wij stonden in de tuin te kletsen.
Hond van een vriendin van mij (Labrador) heeft een keer 1 pond chocolade eieren gegeten met zilverpapier er nog aan....
Ik zou ook de DA bellen hoor als ik het niet vertrouw maar voor de meeste zaken kan je wel even afwachten, meestal op de diarree

of wanneer ze een lap stof hebben gegeten dat je niet vergeet om een keukenrol mee te nemen zodat je kan helpen om het eruit te trekken, vinden de buren ook een leuk gezicht