Nadal is gelukkig wel heel actief, vrolijk, en ondeugend en maakt verder totaal geen zieke indruk. Hij is ondanks zijn diarree ook nog 1kg bijgekomen, hij weegt op dit moment 6,6kg.
Drinken doet hij ook goed, zijn diarree is als hij normaal gesproken gewoon moet poepen, dus niet constant!
De DA denkt dat het door de stress komt dat het allemaal wat veel voor hem is geweest, Nadal doet het heel goed bij ons hoor, zal het ff duidelijk uitleggen:
- 10/09 chip gekregen
- 11/09 wormenkuur gekregen
- 12/09 1e enting gekregen (fokker zit in Duitsland en zij enten niet met 6 weken)
- 12/09 4 uren na de enting opgehaald door ons ( hij kende ons inmiddels al heel goed en was al helemaal gek als wij, vooral ik kwamen)
Hij is tot de laatste minuut bij zijn mams en zusje en broertjes(nestgroote 5 pups) geweest, honden zitten bij fokker ook niet in kennels maar in huis.
Nadal zijn broertje is gekocht door familie van mij, zij hebben vorig jaar daar ook een hond gekocht en die doet het super goed in alle opzichten.
Zijn broertje heeft hetzelfde als Nadal gehad maar die heeft inmiddels sinds vrijdag j.l. normale ontlasting (is niet bij DA geweest,omdat hij het niet in die mate had wat Nadal had)
Zijn broertje staat op dezelfde brok
Wat zijn jullie tips/ ideeën, ik weet echt niet meer wat ik doen moet.
Ik heb er ook al over gedacht om hem (allemaal dan maar) op kvv te gaan zetten, maar aangezien ik daar een leek in ben weet ik niet of het verstandig is, ik heb met kvv echt totaal geen ervaring. Heb wel al begrepen dat ik dan het beste op Carnibest kan gaan ( heb al een DSZaak gevonden bij ons 2km vandaan)
Maar mijn gevoel zegt laat zijn maag/darmen eerst nog ff met rust en ga niet weer omzetten
Ben zo benieuwd naar jullie ervaringen/tips
Alvast thnx