het is een rottweiler van bijna 5 jaar oud,er was vorige week een merrie die gedekt moest worden,en dan gaat ie altijd als een idioot rondjes rennen,en druk zijn..de dag erna,piepte hij bij het opstaan,dacht,die zal zich wel verstapt hebben,maar nu een week later,lijkt het eigenlijk wel erger te worden...
hij piept bij opstaan,en schiet dan als het ware weg,lijkt wel alsof hij een soort schok krijgt,daarna is alles goed,loopt niet mank,speelt ,rent(wat ie eigenlijk niet mag,omdat ik denk dat hij gewoon moet rusten),hij is eigenlijk zodra hij staat zichzelf,en buiten staat hij vaak ook zonder piepen op,alleen als hij dan weer een poosje binnen ligt en opstaat ,piept ie toch weer..
nu wil ik toch met hem naar een DA gaan,maar dat is geen pretje,meneer vind DA niets...maar ja,ik ben zo ongerust,het is echt mijn mannetje..
ik zat al te denken aan HD ,maar dan zou hij toch ook mank moeten lopen??
en altijd pijn hebben bij opstaan? of niet??
heeft iemand dit ook weleens meegemaakt??
het is eigenlijk heel plotseling gekomen,niet dat ie daarvoor al moeilijker opstond oid,meer na die dag gek doen..
ga me inmiddels echt zo'n zorgen maken...dacht eerst,ach spiertje verekt of teentje gekneust,maar nu een week later ,lijkt het gewoon erger als dat het was...
ik baal er zo van,tis echt mijn ventje,en hij is echt helemaal uit zijn doen ervan...