Aan mijn honden heb ik overigens geen drol, maar dat terzijde

Moderator: moderatorteam
De meeste verkrachtingen waar ik over lees, die zijn op fietspaden door donkere bossen en niet midden in de stad. Plus dat hulp in een verlaten bos aanzienlijk langer op zich zal laten wachten dan in de stadtwinkeltje schreef:ik loop liever in een bos midden in de nacht alleen dan in de stad
heb nog nooit gehoord dan iemand midden in de nacht midden in een bos achter een boom gaat zitten wachten tot er eindelijk slachtoffer voorbij gaat komen om eens te gaan verkrachten,beroven of vermoorden
nou hier meer in de parken niet echt midden in het bos hoorFrenk schreef:De meeste verkrachtingen waar ik over lees, die zijn op fietspaden door donkere bossen en niet midden in de stad. Plus dat hulp in een verlaten bos aanzienlijk langer op zich zal laten wachten dan in de stadtwinkeltje schreef:ik loop liever in een bos midden in de nacht alleen dan in de stad
heb nog nooit gehoord dan iemand midden in de nacht midden in een bos achter een boom gaat zitten wachten tot er eindelijk slachtoffer voorbij gaat komen om eens te gaan verkrachten,beroven of vermoorden
Ja, zal wel van de situatie afhangen dan. Hier is het park zo 'open' daar kun je niet iemand ongemerkt beroven of verkrachten of wat dan ook.twinkeltje schreef:nou hier meer in de parken niet echt midden in het bos hoorFrenk schreef:De meeste verkrachtingen waar ik over lees, die zijn op fietspaden door donkere bossen en niet midden in de stad. Plus dat hulp in een verlaten bos aanzienlijk langer op zich zal laten wachten dan in de stadtwinkeltje schreef:ik loop liever in een bos midden in de nacht alleen dan in de stad
dat is ook de reden dat ik binnen blijf sávonds.Nanna schreef:Het is ook uitkijken geblazen. Het zijn notoire inbrekersien schreef: Er zijn vrij veel wasberen en ik schrik mij iedere x het leplazerus als ik geritsel hoor.![]()
En ze graaien alles uit je poten