Weten jullie of Rabies in Duitsland gecontroleerd wordt?
Ik ga met de jaarwisseling de grens over. Ben vorig jaar in Belgie geweest zonder Rabiesenting, maar zou dat toch niet graag in de Ardennen doen.
Overigens, wat malinois eerder schreef over die hond die wel ingeent was tegen kennelhoest en eraan stierf....dit is ook gebeurd bij mensen. Een aantal eilanden in de stille zuidzee. Bij één eiland stierven veel mensen toen er een virus waarde. Bij de overige eilanden werden mensen op wonderbaarlijke wijze niet ziek. Wat bleek de INGEENTE mensen werden het meeste en ergste ziek!!!!
Die hele vaccinatie toestand is twijfelachtig en wordt deels gedaan door de machtige farmaceutische industrie.
Ik vind het echter erg moeilijk. Ben toch een leek. Want dan denk ik weer aan de biblebelt waar kinderen ineens wel ziek werden
Ik wil mijn hondje niet overenten. Maar moet er ook niet aan denken dat ie ziek wordt omdat ik hem niet geent heb....
Rabies ben ik niet zo bang voor. De overige vaccins, tja. Mijn dierenarts geeft nu niet ieder jaar de volle cocktail, paar keer alleen Weil en Parainfluenza en vorig jaar volledige enting van Nobivac.
Het kost allemaal wel de volle prijs overigens maar dat terzijde.
Nu zou hij dit jaar dus weer Weil en Parainfluenza krijgen....
En al dan niet Rabies, wat zij wel gelijk wilde geven. Maar dat is dus toch niet handig?
Wat zouden jullie doen? Hij wordt volgende week 6 jaar