Om te beginnen was ik erg blij dat hij blij en kwispelend de kliniek in liep en ook heel gemakkelijk met de assistente meeging. Dan zorgen ze blijkbaar goed voor hem
Paul (de DA) maakte voor de zekerheid nog een controlefoto en daarop was te zien dat de spanning op die poot inmiddels tot een bijna-breuk had geleid. Met gelukkig de nadruk op "bijna", maar dat had hij en wij dus ook niet verwacht. Deze poot was in het begin beduidend minder aangetast dan de eerste. Maar blijkbaar is de belasting van de afgelopen maanden zo zwaar geweest voor dat ene pootje dat het zo snel achteruit is gegaan.
Ik ben dus wederom heel erg blij dat we besloten hebben om alles zo snel achter elkaar aan te laten pakken
Tijdens de narcose hebben ze ook even z'n oren nagekeken: infectie is weg
Toen ik hem ophaalde kreeg ik trouwens ook nog een boete van 60 euro :N:. Er was geen plek meer voor de deur van de kliniek, maar wel ruimte voor de parkeergarage ernaast. Maar daar staat dus dat er een parkeerverbod geldt. Nou ben ik helemaal geen wetsontduiker, maar ik zag me toch geen blokje omlopen met een hond die net geopereerd is en ik zette dus mijn auto daar neer. Ik kwam immers alleen maar even laden en lossen.
Ik ben nog niet binnen of er duikt een agent gretig op mijn auto af. Dus ik weer naar buiten en uitleggen wat er aan de hand was. Dat maakte niks uit, ik zat fout. "Ja meneer, dat weet ik wel. Maar ik kom ook niet parkeren, ik heb ook geen afspraak daarbinnen. Ik kom mijn hond die net geopereerd is inladen." Niks mee te maken natuurlijk.
Ach, hij heeft gelijk volgens de regels hoor. Maar het is toch zuur en zonde geld.
Even terug naar Frenk, want dat is veel belangrijker
In tegenstelling tot de vorige keer had hij nu wel een ingepakt pootje. Dat verband mocht er vanochtend af en er is ook meer van de wond te zien dan bij de eerste poot. Ook moet ik hem gedurende 10 dagen eenmaal daags een tabletje Rimadyl/Carprofen van 20mg geven, terwijl hij de vorige keer geen pijnstilling nodig had.
Ook heeft hij natuurlijk een AB-kuur: clavubactin en blijft hij voorlopig ook nog aan de gluco/chondro. Maar dat was de vorige keer ook al zo.
Verder is het rustregime hetzelfde. Deze week benchrust, maandagochtend bewegingscontrole en als alles dan goed is, dan 2 weken lijnrust en dan zal die pin wel weer zo'n beetje "rijp" zijn :N:
Hij is opgewekter en actiever dan de vorige keer. Lijkt alsof hij er veel minder last van heeft, maar dat kan natuurlijk de rimadyl zijn. Hij eet en drinkt normaal en z'n ontlasting is keurig. Nadeel is dat hij zich stierlijk verveeld. Nu al.... :N: En we zijn pas net weer begonnen met de revalidatie.
Maar goed, ik wilde even laten weten hoe alles loopt hier