Dierenarts wilde trouwens (toen ik nog niets had gegeven) dat ik haar in ieder geval 4 maanden achter elkaar behandelde zodat alles echt weg is. Maar dan wil ik wel iets hebben wat optimaal werkt
Wie heeft raad?
Moderator: moderatorteam
Ieeeeeh, dat wist ik niet. Dankjewel voor deze informatie. Hopla, daar gaan alle bussen permethrin de kliko in (ja, chemisch afval ik zal het wegbrengen). Van bloemen gemaakt dat wist ik wel..... klonk zo vriendelijk..... Ben ik d'r weer ingeluisdLindsey schreef:Denk er wel een beetje aan dat permethrine op de lijst van mogelijk kankerverwekkendestoffen staat. Zorg er dus voor dat je er zo min mogelijk mee in aanraking komt en rap de kamer uit bent.
Het werkt ook tegen hoofdluis ja....Ben ik d'r weer ingeluisd
Heb ik inderdaad over gedacht maar als Yupp hem niet bijtende teken in zijn vacht meebrengt in huis zitten ze straks op mijn buik te zuigen. Ik heb blijkbaar lekker bloed want er is er al eens één weggehaald. Zo'n vieze dikke volgezogene. Ik durf nog ff niet.Lindsey schreef: Als jouw hond niet 'lekker' is voor vlooien en teken, dan zou ik het gewoon eens proberen zonder band in de zomer.