Valerie schreef:Ik heb ze ook voor behendigheid laten maken

Niet voor de FCI ofzo. Tyra is een ontzettend eigewijs vervelend dametje, die zich niet op laat tillen ed maar ze hoefde geen roesje. Ik had zelf aangegeven dat ze beter onder zeil kon omdat ik weet hoe eigewijs ze is, zeiden ze nee joh is zonde voor een paar fotos, en hupsa hond in houdgreep en mooie rechte fotos

Oh wat goed! Daar hoop ik eigenlijk ook op dat het zonder kan. In principe draait Gol zich zo op de rug thuis om te kriebelen, bij de DA weet ik niet of ze zich daar gemakkelijk genoeg voor voelt. Maar met een beetje houdgreep erbij zal dat toch wel moeten lukken..
@Danielle; tnx! Ik heb even op Google earth gekeken

en dat zit al een stukje dichter in de buurt.
Misschien toch wel handig om een auto te regelen, ik ga toch liever naar een betrouwbare dierenarts met beoordelen.
Het was trouwens echt heel grappig om te zien dat ze het zo leuk vond, die kennismakingsles. Gollum durfde gelijk over alle toestellen, inclusief wip (ik dacht echt dat ze die niet zou doen) en brug, en dat driehoek ding waar ze overheen moeten klauteren. Ze was het er totaal niet mee eens toen haar vriendinnetje aan de beurt was en Gol moest wachten, ze rukte zich zo los en ging zelf maar over de toestellen heen

We hebben de toestellen een paar keer aan de lijn gelopen en daarna mocht ze gelijk los! Echt heel gaaf.
Hopelijk zit ze helemaal goed in elkaar, het lijkt me echt lollig om samen behendigheid te gaan doen.