Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat doet die van jou??

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

hier die zou willen zien wie de vreemdeling is, doet de kat normaal, hij ook.. en wat mijn eigen katten doen..hangt ook af van wie het is, gaan de katten in de wegjaagmodus zal de hond er een schep bovenop doen.. maar zonder kleerscheuren komt hij hier weg.. :mrgreen:
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Noeska zou de kat op z'n minst de schutting over jagen en ik sluit niet uit dat ze de kat achterna over de schutting springt :N:

Max zou woedend de kat achterna zitten om vervolgens als de kat stil zpou staan, hysterisch blaffend op 1.5 meter te blijven staan. Vroeger zou hij de kat gepakt hebben, maar sinds hij jarenb geleden met een beschadigd oog (vermoedelijk te danken aan een kattenklauw) van een "uitstapje" is teruggekomen, durft hij het laatste stukje niet meer aan.

Van Laika heb ik geen idee, maar ik vrees het ergste.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Hangt van de kat af hier. Als het een rustige kat is zal Gol proberen te snuffelen en wil heel misschien wel bij de kat liggen, wanneer het een bange/ wilde kat is zal Gol in een hoekje kruipen of achter mijn benen om zich te verstoppen :F:
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Luka gaat regelmatig in de tuin, met het nodige sluipwerk.
De kat van de buren gebruikt onze tuin als overloopstuk.
Regelmatig staat ie te loeren aan de draad of er niets op komst is.
Katten zijn niet welkom.
Is ze dan toch in de tuin geraakt dan snuffelt hij elk hoekje af en gaat er lekker over staan piesen.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Wat Tirsa zou doen weet ik niet, ik weet wel dat Floortje (kat) niet meer zo lieve Floortje zou zijn en er 'n gigantisch gevecht zal ontstaan.
*Jolanda*

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

Magic zou de kat in zoveel mogelijk stukjes willen zien...
Daantje_
Zeer actief
Mijn ras(sen): Catalaanse herdershond

Ongelezen bericht door Daantje_ »

Juultje rent achter elke kat aan die we tegen komen buiten, maar binnen durft ze er niet langs te komen. Dus die zal wel niets doen. Maar onze kat, is een moordmachine wat betreft katten ;) Die moet niets hebben van vreemde katten!
Afbeelding
Lisa
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lisa »

Sacha gaat blaffen om te zien of de kat misschien bang wegrent. Is dat het geval kun je er leuk achteraan want een kat die wegrent is leuk. Blijft kat zitten, dan is het ook oké.
Groetjes Lisa
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Noële »

Ik heb behoorlijk last van katten uit de buurt, dus Fellow mag ze weg jagen, de ene keer doet hij het wel, de andere keer komt hij mij eerst halen. Maar hij jaagt ze alleen weg in de tuin en doet ze verder niks (tot nu toe).
Vorige week was er een kat die Fellows brokken had opgevreten, heb ik helaas niet gezien.
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Noële schreef:Ik heb behoorlijk last van katten uit de buurt, dus Fellow mag ze weg jagen, de ene keer doet hij het wel, de andere keer komt hij mij eerst halen. Maar hij jaagt ze alleen weg in de tuin en doet ze verder niks (tot nu toe).
Vorige week was er een kat die Fellows brokken had opgevreten, heb ik helaas niet gezien.
Krijgen ze daar de kans voor :80: Hier is de bak na 1 keer met je ogen knipperen leeg, en de vloer ook :mrgreen:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Canecorsosultan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso
Contacteer:

Ongelezen bericht door Canecorsosultan »

De honden vinden het supergezellig, een onbekende kat erbij!! Katten zijn vriendjes, zowel in als buitenshuis. ( ze leven hier met 6 katten samen)
Als we tijdens wandelingen vreemde katten tegenkomen, is vooral Sultan zwaar gepikeerd als die beesten angstig wegrennen voor hem. Hij snapt daar echt niets van, hij is toch alleen maar lief??
Met katten knuffel en speel je...(op een hondse manier :mrgreen:, maar wel voorzichtig ) Het is heel raar dat niet alle katten hier in het dorp dat snappen :smile:
Afbeelding
Cane Corso: a love that lasts a lifetime!!
mickey
Zeer actief

Ongelezen bericht door mickey »

Bij ons krijgt een andere kat niet eens de kans om binnen te komen. Mickey zijn oortjes zijn supergevoelig. Als er beneden een kat, en we wonen 3 hoog, door het gras loopt op zijn teentjes hoort hij het al. :smile:

Wat hij zou doen als er wel ooit een kat binnenkomt weet ik niet :19: . Buiten gaat hij helemaal uit zijn dak als ie een kat ziet :N: maar we hebben zelf ook 2 katten en daar speelt hij leuk mee :19:
mickey
Zeer actief

Ongelezen bericht door mickey »

Rataplan schreef:
Noële schreef:Ik heb behoorlijk last van katten uit de buurt, dus Fellow mag ze weg jagen, de ene keer doet hij het wel, de andere keer komt hij mij eerst halen. Maar hij jaagt ze alleen weg in de tuin en doet ze verder niks (tot nu toe).
Krijgen ze daar de kans voor :80: Hier is de bak na 1 keer met je ogen knipperen leeg, en de vloer ook :mrgreen:
Als de kat hier de kans krijgt eet ze ook Mickey's eten op :mrgreen: . Mickey is altijd een slechte eter geweest, vlees, brokken het maakt allemaal niet uit, en mijn oudste kat vindt alles lekker dus die moet ik bij zijn bak uit de buurt houden anders blijft er niks over :denken:
Ianthe
Zeer actief
Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ianthe »

Xena sprint er achteraan, luid blaffend, misschien pakt ze hem, misschien blijft ze staan blaffen.
Attis grijpt de kat.
Scence blaft, draait er rondjes omheen, geeft het op en gaat plat op haar buik liggen. :mrgreen:
Afbeelding
de purmerpeitjes
Actief
Mijn ras(sen): Shar-Pei

Ongelezen bericht door de purmerpeitjes »

Ook hier worden absoluut geen vreemde katten getolereerd, niet in de tuin en ik denk al helemaal niet in huis. De kat moet dan rennen voor zijn leven. Behalve voor onze Amy, die vind alles goed en haar interesseert het niks, hoe meer diertjes hoe meer vreugd. :ok:
Afbeelding
Tess i.m (2007) Amy i.m. (2011) Fleur i.m. (2013)
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Kyra en Lyndie zouden het helemaal te gek vinden: nóg een kat in huis, hoera :cheer: :mrgreen: .
Gina maakt het geen moer uit, ze moeten alleen niet gaan rennen want dan rent ze er achter aan. Om als een tamme idioot in de remmen te gaan als de kat onverhoopt stil blijft staan :wink: .
Cody houdt niet van katten, maar doet ze verder niks. Behalve dan vervelend voor het aanrecht te blijven blaffen als ze zitten te eten (kan er ook mee te maken hebben dat Isis wel eens pesterig een brokje op zijn hoofd deponeert :mrgreen: ).
Zelfs de cavia's mogen door het huis rondlopen en ze zullen ze niets doen (al hou ik ze natuurlijk wel in de gaten).
Katten Isis en Parcival trekken zich er overigens ook geen bal van aan als een buurkat bij ons komt buurten.
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

eigen katten zijn prima maar een vreemde kat gaan ze echt wel weg sturen heb ik in de vakantie gemerkt0
Afbeelding
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Bij ons kwam er nooit een kat binnen, die werd vanaf het balkon (dat was de enige manier om binnen te komen voor een kat) al weggeblaft en gepiept..
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Als er ergens kattenvoer ligt zou ze dat opeten :mrgreen: Behalve als een kat gaat blazen of slaan dan rent ze heeel snel naar mij toe.
Bianc@
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua

Ongelezen bericht door Bianc@ »

massam schreef:
Jinx schreef:Quasar had de kat doodgebeten. Tsuki was er bij gaan staan en was heel stoer gaan gnuiven en keffen :roll:
vervang quasar door sam en tsuki door lola :mrgreen:
Same hier maar tyson had de kat gegrepen en de ukkies hadden flink staan blaffen. :mrgreen:
Groetjes Bianca, Tyson, Skunky en Fox
Afbeelding
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Katten zijn om op te jagen, wat ze verder zou doen durf ik niet te garanderen omdat het God-zij-dank nog nooit voorgekomen is.

1x heeft ze neus aan neus met een stilzittende kat gestaan.
Ik hield mijn hart vast, kat bleef heel stoer zitten en Knoep begoog geen centimeter :mrgreen:
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
Annemiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Annemiek »

Ja ik heb het ook al eens gehad zat ik t.v te kijken en hoor een kat eten, ik denk o dat is Storm.
Storm?? Die ligt naast me dus ik schiet overeind en ja hoor de kat van de buren.
Devi ging gelijk met mij overeind en heeft de kat vriendelijk over de schutting gestuurd :mrgreen:
Overigens heeft die kat er niets van geleerd en komt regelmatig eten pikken :denken:
Afbeelding

Groetjes Annemieke
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Samara vreet de kat op :N:
Bowie gaat er achteraan en Tys doet niets.... ik heb ze dus in alle soorten en maten :mrgreen:
Afbeelding
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Cena zou alleen maar denken: spele? spele? spele? spele????
Ze ziet de wereld aan voor een chocoladebol en een kat die via de tuin het huis binnen wandeld, past daar uitstekend bij.
Ik zie het liever anders: heb een hekel aan vreemde katten in mijn huis! Dus van mij mag Cena wat meer pit krijgen! (opeten valt daar zeker niet onder!)
RIP Cena :roos:
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”