Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat doet die van jou??
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
Noeska zou de kat op z'n minst de schutting over jagen en ik sluit niet uit dat ze de kat achterna over de schutting springt :N:
Max zou woedend de kat achterna zitten om vervolgens als de kat stil zpou staan, hysterisch blaffend op 1.5 meter te blijven staan. Vroeger zou hij de kat gepakt hebben, maar sinds hij jarenb geleden met een beschadigd oog (vermoedelijk te danken aan een kattenklauw) van een "uitstapje" is teruggekomen, durft hij het laatste stukje niet meer aan.
Van Laika heb ik geen idee, maar ik vrees het ergste.
Max zou woedend de kat achterna zitten om vervolgens als de kat stil zpou staan, hysterisch blaffend op 1.5 meter te blijven staan. Vroeger zou hij de kat gepakt hebben, maar sinds hij jarenb geleden met een beschadigd oog (vermoedelijk te danken aan een kattenklauw) van een "uitstapje" is teruggekomen, durft hij het laatste stukje niet meer aan.
Van Laika heb ik geen idee, maar ik vrees het ergste.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Luka gaat regelmatig in de tuin, met het nodige sluipwerk.
De kat van de buren gebruikt onze tuin als overloopstuk.
Regelmatig staat ie te loeren aan de draad of er niets op komst is.
Katten zijn niet welkom.
Is ze dan toch in de tuin geraakt dan snuffelt hij elk hoekje af en gaat er lekker over staan piesen.
De kat van de buren gebruikt onze tuin als overloopstuk.
Regelmatig staat ie te loeren aan de draad of er niets op komst is.
Katten zijn niet welkom.
Is ze dan toch in de tuin geraakt dan snuffelt hij elk hoekje af en gaat er lekker over staan piesen.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Catalaanse herdershond
- Lisa
- Zeer actief
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb behoorlijk last van katten uit de buurt, dus Fellow mag ze weg jagen, de ene keer doet hij het wel, de andere keer komt hij mij eerst halen. Maar hij jaagt ze alleen weg in de tuin en doet ze verder niks (tot nu toe).
Vorige week was er een kat die Fellows brokken had opgevreten, heb ik helaas niet gezien.
Vorige week was er een kat die Fellows brokken had opgevreten, heb ik helaas niet gezien.
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Krijgen ze daar de kans voorNoële schreef:Ik heb behoorlijk last van katten uit de buurt, dus Fellow mag ze weg jagen, de ene keer doet hij het wel, de andere keer komt hij mij eerst halen. Maar hij jaagt ze alleen weg in de tuin en doet ze verder niks (tot nu toe).

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Contacteer:
De honden vinden het supergezellig, een onbekende kat erbij!! Katten zijn vriendjes, zowel in als buitenshuis. ( ze leven hier met 6 katten samen)
Als we tijdens wandelingen vreemde katten tegenkomen, is vooral Sultan zwaar gepikeerd als die beesten angstig wegrennen voor hem. Hij snapt daar echt niets van, hij is toch alleen maar lief??
Met katten knuffel en speel je...(op een hondse manier
, maar wel voorzichtig ) Het is heel raar dat niet alle katten hier in het dorp dat snappen 
Als we tijdens wandelingen vreemde katten tegenkomen, is vooral Sultan zwaar gepikeerd als die beesten angstig wegrennen voor hem. Hij snapt daar echt niets van, hij is toch alleen maar lief??
Met katten knuffel en speel je...(op een hondse manier

Cane Corso: a love that lasts a lifetime!!
-
- Zeer actief
Bij ons krijgt een andere kat niet eens de kans om binnen te komen. Mickey zijn oortjes zijn supergevoelig. Als er beneden een kat, en we wonen 3 hoog, door het gras loopt op zijn teentjes hoort hij het al.
Wat hij zou doen als er wel ooit een kat binnenkomt weet ik niet
. Buiten gaat hij helemaal uit zijn dak als ie een kat ziet :N: maar we hebben zelf ook 2 katten en daar speelt hij leuk mee 
Wat hij zou doen als er wel ooit een kat binnenkomt weet ik niet

-
- Zeer actief
Als de kat hier de kans krijgt eet ze ook Mickey's eten opRataplan schreef:Krijgen ze daar de kans voorNoële schreef:Ik heb behoorlijk last van katten uit de buurt, dus Fellow mag ze weg jagen, de ene keer doet hij het wel, de andere keer komt hij mij eerst halen. Maar hij jaagt ze alleen weg in de tuin en doet ze verder niks (tot nu toe).
Vorige week was er een kat die Fellows brokken had opgevreten, heb ik helaas niet gezien.Hier is de bak na 1 keer met je ogen knipperen leeg, en de vloer ook

-
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
- de purmerpeitjes
- Actief
- Mijn ras(sen): Shar-Pei
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Kyra en Lyndie zouden het helemaal te gek vinden: nóg een kat in huis, hoera
.
Gina maakt het geen moer uit, ze moeten alleen niet gaan rennen want dan rent ze er achter aan. Om als een tamme idioot in de remmen te gaan als de kat onverhoopt stil blijft staan
.
Cody houdt niet van katten, maar doet ze verder niks. Behalve dan vervelend voor het aanrecht te blijven blaffen als ze zitten te eten (kan er ook mee te maken hebben dat Isis wel eens pesterig een brokje op zijn hoofd deponeert
).
Zelfs de cavia's mogen door het huis rondlopen en ze zullen ze niets doen (al hou ik ze natuurlijk wel in de gaten).
Katten Isis en Parcival trekken zich er overigens ook geen bal van aan als een buurkat bij ons komt buurten.

Gina maakt het geen moer uit, ze moeten alleen niet gaan rennen want dan rent ze er achter aan. Om als een tamme idioot in de remmen te gaan als de kat onverhoopt stil blijft staan

Cody houdt niet van katten, maar doet ze verder niks. Behalve dan vervelend voor het aanrecht te blijven blaffen als ze zitten te eten (kan er ook mee te maken hebben dat Isis wel eens pesterig een brokje op zijn hoofd deponeert

Zelfs de cavia's mogen door het huis rondlopen en ze zullen ze niets doen (al hou ik ze natuurlijk wel in de gaten).
Katten Isis en Parcival trekken zich er overigens ook geen bal van aan als een buurkat bij ons komt buurten.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Bianc@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
Katten zijn om op te jagen, wat ze verder zou doen durf ik niet te garanderen omdat het God-zij-dank nog nooit voorgekomen is.
1x heeft ze neus aan neus met een stilzittende kat gestaan.
Ik hield mijn hart vast, kat bleef heel stoer zitten en Knoep begoog geen centimeter
1x heeft ze neus aan neus met een stilzittende kat gestaan.
Ik hield mijn hart vast, kat bleef heel stoer zitten en Knoep begoog geen centimeter

Groetjes Michaëla en Knoeppie

- Annemiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriers
- Contacteer:
Ja ik heb het ook al eens gehad zat ik t.v te kijken en hoor een kat eten, ik denk o dat is Storm.
Storm?? Die ligt naast me dus ik schiet overeind en ja hoor de kat van de buren.
Devi ging gelijk met mij overeind en heeft de kat vriendelijk over de schutting gestuurd
Overigens heeft die kat er niets van geleerd en komt regelmatig eten pikken
Storm?? Die ligt naast me dus ik schiet overeind en ja hoor de kat van de buren.
Devi ging gelijk met mij overeind en heeft de kat vriendelijk over de schutting gestuurd

Overigens heeft die kat er niets van geleerd en komt regelmatig eten pikken

Groetjes Annemieke
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Cena zou alleen maar denken: spele? spele? spele? spele????
Ze ziet de wereld aan voor een chocoladebol en een kat die via de tuin het huis binnen wandeld, past daar uitstekend bij.
Ik zie het liever anders: heb een hekel aan vreemde katten in mijn huis! Dus van mij mag Cena wat meer pit krijgen! (opeten valt daar zeker niet onder!)
Ze ziet de wereld aan voor een chocoladebol en een kat die via de tuin het huis binnen wandeld, past daar uitstekend bij.
Ik zie het liever anders: heb een hekel aan vreemde katten in mijn huis! Dus van mij mag Cena wat meer pit krijgen! (opeten valt daar zeker niet onder!)
RIP Cena