Boris is nu over op carocroc. Farmfood pakt hij toch niet erg goed op. Ook met 4 porties (90 gram per keer) kwam zijn maag nog heel vaak op. Voor hem rot en dat wil ik hem niet aan blijven doen. De 15 kg zijn op inmiddels (heeft in het begin veel vlees ter afwisseling gehad, dus heb geen 15 kg opgevoerd aan een hond die er altijd last van had, met de wisselingen erbij ging het veel beter, maar ben van vlees afgestapt om de reden dat de rest van de fam. het niet wil voeren en ik ook weinig ruimte heb om groter in te kopen zodat ik steeds een week of langer vooruit kan. Door werken kan ik niet vaak genoeg erom in de winkel

)
Hij zit nu op carcroc volwassen kip/rijst en dit gaat goed. Goede ontlasting, geen kokhalzen meer en hij eet de brokken goed op zonder geweekt te worden. Hij is dol op het voer en de brokken zijn van redelijk formaat wat wel gemakkelijk is. Hij krijgt nu nog in 3x voer en dat gaat zo blijven ook.
De DW wilde al senioren voeding mee geven omdat hij al bijna 9 jaar is, maar dat heb ik maar tegen gehouden. Vind hem daar veel te actief voor en vind het ook onzinning. Ga wel gewoon minder voeren als het nodig is.
Nog meer mensen ervaring met dit voer?