Ik krijg al de zenuwen als ik Mitch 2 minuten niet zie, laat staan zo lang..
Gelukkig is ie weer terug, dat is het belangrijkste natuurlijk
Moderator: moderatorteam
Haha, ik sprak Peter nog even....die had ook al zoiets gehad van: dat mens gaat het écht doen en is voor geen meter om te turnen...ik blijf dan ook maar anders kan ik toch ook niet slapen...Liam weg en het bazinnetje wat in d'r kop heeft gehaald geen meter van die plek te wijken !Inge O schreef::N:Nono schreef: en dat had ik MJ wel duidelijk moeten maken.![]()
![]()
heeft gelukkig niet gehoeven![]()
.
Zo gek is dat niet hoor, ik (en ik denk vele hier met mij) zou hetzelfde hebben gedaan als mijn maatje er ineens van door was! Ik zou ook echt zoeken tot ik er bij neer viel!Marie-José schreef:Haha, ik sprak Peter nog even....die had ook al zoiets gehad van: dat mens gaat het écht doen en is voor geen meter om te turnen...ik blijf dan ook maar anders kan ik toch ook niet slapen...Liam weg en het bazinnetje wat in d'r kop heeft gehaald geen meter van die plek te wijken !
Dat komt vast helemaal goedMarie-José schreef:Heb wel het gevoel dat het onwijs klikt tussen Liam en mij.... de humor zit ook goedAddy schreef:Hoe ik het inschat heb je zelf een heel zacht karakter en dat sluit precies aan bij het karakter van de podenco, aangevuld met een grote dosis humor , het liefst wederzijds.....en verder...we gaan gewoon heerlijk genieten van het mannetje en hopelijk hij hier ook .
Wat lief van je !laura23 schreef:gos wat een verhaal zeg!
en idd een musketon kan nog wel eens problemen geven.
eventueel kan ik kijken of ik nog een karabijnhaak voor je heb? ik moet over 2 weken die kant op van het oosten dus dan zou ik em langs kunnen brengen.
ik hoor wel van je of dat nodig is.
gr laura
Dat het klein is is alleen maar meegenomen....dan zie ik hem nog eens voorbij schieten.Rosa schreef:Hoi Marie-josé, dat stukje omheinde bos in Hattem is wel erg klein het is niet zo dat je daar echt een stuk kan wandelen. Qua omheining is het in ieder geval Pongo proef, hoog genoeg dus en tot aan de grond. Ik loop meestal wel even rondje langs het hek om te checken of er geen gaten zijn maar die ben ik nog niet tegen gekomen. Het is in Hattem aan de veldweg (in de bocht) zie plattegrond. Je moet daar een bruggetje over het bos in en dan het paadje omhoog volgen dan zie je vanzelf het hek voor je. Het is niet heel groot maar wel een leuk stukje en echt bos dus niet gewoon een veldje.