Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hartruis

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Aimee schreef:
yamie schreef:
jidde schreef:
wendy71 schreef: Dus omdat ze ook mankt , moet ze volgens jou ook maar met een eventuele hartkwaal rond blijven lopen want tsja , ze is toch al oud en mankeert al het een en ander, dus opgeven dan maar? :19:

Vooral dat ene zinnetje stoort me:als je het ene verhelpt, blijft het andere.
Dat klopt niet m.i. :neenee:
Ik zou ook een pilletje geven, alleen moet er wel rekening meegehouden worden dat ze al oud is en al 2x opgegeven :19: Maar goed, ik denk niet dat Osa naar een DA gebracht gaat worden :19:
door wie :19: aimee en haar ouders? die haar toen veel te lang met een baarmoeder ontsteking hebben laten lopen, omdat het vast wel een ouderdomskwaaltje was? het er allemaal bij hoort?
Tjonge jonge hoevaak wil jij nog oude koeien uit de sloot halen? Ook jij hetb vast en zeker fouten gemaakt als eigenaar, mag ik die dan ook maken zonder daar nog 100jaar op aangekeken te worden? Danku :roll:
oja is ook heeeeeeel lang geleden he... en fouten ? die maakt iedereen, maar stronteigenwijs is gelukkig niet iedereen.
maar viel dit dan onder, " Ze was opgegeven " zo ja, wat was die tweede keer dan? maar ach, maakt dus schijnbaar niet uit, ze loopt al in haar reserve, dus alles wat er nu nog bijkomt, is gewoon pech voor Osa.
laat nou toch gewoon een hartfilmpje maken, dan weet je wat wel een niet kan, hoe moeilijk is dat nou :19: kost ws minder tijd dan al de tijd die jij hier zit en mensen verteld dat ze niet zo lullig moeten doen.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

jores schreef:
Aimee schreef:
jores schreef:als de ruis idd van een slecht werkend hart is hoeft er nu geen vocht te zitten maar vanavond wel, of morgen. Als het mijn hond was zou ik allang hebben laten onderzoeken waar het vandaan kwam, ook al is ze oud. Waarom een risico nemen op niet goed voelen als het idd wat is?
Omdat ik gewoon helemaal niet het idee heb dat ze er last van heeft, dat is punt en A en punt B, ze IS 4 jaar geleden helemaal door de molen gehaald met haar hart, daar was toen ook vocht etc op te zien, en een jaar later niks meer aan de hand, in de tussentijd trouwens ook helemaal geen klachten gehad. etc.

wow pas 4 jaar geleden, nee dan zou ik haar ook niet laten onderzoeken :denken:

volgens mij wil je wel erg gauw een nieuw puppie :idea:
nee, als het 4 jaar geleden niet was kan het nu ook niets zijn toch? ze is inmiddels hoogebejaard maar dat kan echt niet erger worden hoor, en dat hijgen komt daar zeker weten niet van, dat is gewoon ouderdom, dus niet zo zeuren :19: .
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

yamie schreef:
Aimee schreef:
yamie schreef:
jidde schreef: Ik zou ook een pilletje geven, alleen moet er wel rekening meegehouden worden dat ze al oud is en al 2x opgegeven :19: Maar goed, ik denk niet dat Osa naar een DA gebracht gaat worden :19:
door wie :19: aimee en haar ouders? die haar toen veel te lang met een baarmoeder ontsteking hebben laten lopen, omdat het vast wel een ouderdomskwaaltje was? het er allemaal bij hoort?
Tjonge jonge hoevaak wil jij nog oude koeien uit de sloot halen? Ook jij hetb vast en zeker fouten gemaakt als eigenaar, mag ik die dan ook maken zonder daar nog 100jaar op aangekeken te worden? Danku :roll:
oja is ook heeeeeeel lang geleden he... en fouten ? die maakt iedereen, maar stronteigenwijs is gelukkig niet iedereen.
maar viel dit dan onder, " Ze was opgegeven " zo ja, wat was die tweede keer dan? maar ach, maakt dus schijnbaar niet uit, ze loopt al in haar reserve, dus alles wat er nu nog bijkomt, is gewoon pech voor Osa.
laat nou toch gewoon een hartfilmpje maken, dan weet je wat wel een niet kan, hoe moeilijk is dat nou :19: kost ws minder tijd dan al de tijd die jij hier zit en mensen verteld dat ze niet zo lullig moeten doen.

Ik heb het helemaal nergens gehad over opgeven, ik weet ook niet waar Wendy dat vandaan haalt.

Kennelijk is het ontzettend moeilijk te begrijpen dat ze er verder geen klachten van heeft, nee want O o o, dat hijgen komt daarvandaan, en die slechte conditie, ja dat komt zeker door iets aan haar hart, kom op zeg! Jullie kunnen mij wel beschuldigen van eigenwijs zijn, maar jullie doen even goed mee dan. Leer Osa eens kennen voordat iedereen hier mij even gaat vertellen dat ze er last van heeft, dat is een omgekeerde wereld :roll: Kennelijk is het tegenwoordig met al die medische onzin niet meer normaal om van een oude hond te genieten. :roll:
Brindlecardi
Zeer actief

jores schreef:
Aimee schreef:
jores schreef:als de ruis idd van een slecht werkend hart is hoeft er nu geen vocht te zitten maar vanavond wel, of morgen. Als het mijn hond was zou ik allang hebben laten onderzoeken waar het vandaan kwam, ook al is ze oud. Waarom een risico nemen op niet goed voelen als het idd wat is?
Omdat ik gewoon helemaal niet het idee heb dat ze er last van heeft, dat is punt en A en punt B, ze IS 4 jaar geleden helemaal door de molen gehaald met haar hart, daar was toen ook vocht etc op te zien, en een jaar later niks meer aan de hand, in de tussentijd trouwens ook helemaal geen klachten gehad. etc.

Flikker toch op zeg, bah, wat een achterbakse, smerige klote opmerking.

even voor de oogjes die niet kunnen lezen ze is daarna nog 2 keer onderzocht voor haar hart en 2 keer is daar helemaal niets uitgekomen.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

hoe weet je dan dat ze een hartruis heeft? als er niets is uitgekomen? als je dat zelf al hoort en de da heeft het ook gehoord dan is er toch wel iets aan de hand?
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief

ik heb verder geen behoefte meer om hier nog verder op mensen in te gaan, ik vind dat er wel weer genoeg narigheid voorbij is gekomen door mensen die het fatsoen niet kunnen opbrengen om op een normale volwassen manier te reageren.

Voor de mensen die hier wel het fatsoen hebben opgebracht om normaal te reageren nog even tot slot:
Als de klachten verergeren, en er vocht achter de longen word gehoort ( dat kunnen wij zelf dagelijks checken ) gaan we kijken of we verder willen kijken door middel van een hartfilmpje, om die klachten te verminderen of te laten verdwijnen. Maar als ze in die tijd ook op andere vlakken niet meer kan genieten, of niet meer Osa is, dan zijn wij verder niet van plan om haar nog door die molen te gaan halen, let wel, ik heb het dan puur over andere factoren, dingen die te maken kunnen hebben met een eventuele hartkwaal, en die dan dus verholpen kunnen worden bedoel ik daar niet mee. Ik hoop dat mensen respect kunnen hebben voor dit besluit, en het is al helemaal niet ons doel om Osa een zo onprettig mogelijke laatste maanden/jaren te geven, ze staat niet voor niks op dagelijke pijnstilling, dat doen we om het haar zo gemakkelijk mogelijk te maken op het gebied van lopen, als dat in de toekomst ook nodig zou worden voor een hartkwaal, oké, dan is dat zo, maar ik zie op dit moment niet de noodzaak om haar daarop te gaan testen.
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

Aimee schreef: Als de klachten verergeren, en er vocht achter de longen word gehoort ( dat kunnen wij zelf dagelijks checken ) gaan we kijken of we verder willen kijken door middel van een hartfilmpje, om die klachten te verminderen of te laten verdwijnen.
Het feit dat jullie een stethoscoop in huis hebben, maakt jullie nog geen dierenarts Aimée. En aangezien dat jullie geen dierenarts zijn, lijkt het me ook niet dat jullie een hartkwaal en vocht achter de longen kunnen diagnosticeren.
Vocht achter de longen is een proces dat ontzettend snel kan verlopen en dat impliceert ook dat jullie met zelfdiagnosiceren wel eens een trein te laat kunnen zijn.
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Aimee schreef:
yamie schreef:
Aimee schreef:
yamie schreef: door wie :19: aimee en haar ouders? die haar toen veel te lang met een baarmoeder ontsteking hebben laten lopen, omdat het vast wel een ouderdomskwaaltje was? het er allemaal bij hoort?

Ik heb het helemaal nergens gehad over opgeven, ik weet ook niet waar Wendy dat vandaan haalt.

Kennelijk is het ontzettend moeilijk te begrijpen dat ze er verder geen klachten van heeft, nee want O o o, dat hijgen komt daarvandaan, en die slechte conditie, ja dat komt zeker door iets aan haar hart, kom op zeg! Jullie kunnen mij wel beschuldigen van eigenwijs zijn, maar jullie doen even goed mee dan. Leer Osa eens kennen voordat iedereen hier mij even gaat vertellen dat ze er last van heeft, dat is een omgekeerde wereld :roll: Kennelijk is het tegenwoordig met al die medische onzin niet meer normaal om van een oude hond te genieten. :roll:
ik heb hier een jong hondje, waar een hartruis bij werd waargenomen, direct heb ik actie ondernomen om er achter te komen wat het ws, of het onschuldig was of niet, JIJ bent degene die keer op keer medische topics opent over Osa en ook steeds valt het na 1 pagina toch wel mee, of moeten " wij" niet zeuren, vraag je er niet om blablabla.

ik zal en heb nooit gezegd dat je niet om je honden geeft, maar dat je een ander beeld daarvan geeft? ja wel degelijk, je hebt nog geen enkele keer gewoon gezegd waarom jullie die ruis niet verder laten onderzoeken, of ze er nou last van heeft of niet, te weten waarom die ruis er is, daar gaat het om, klagen dat er niet of weinig op leuke en positieve berichten o.a foto's word gereageerd, ja dat kan je doen, en weet je waarom dat van mij uit zo is? omdat IK dat hypocriet vind, jij mag je eigen mening hebben en doen wat jij denkt dat oke is, maar jou verdediging, commentaar, die rammelt, dat ik er de baarmoeder ontsteking bij haalde? niks niet oude koeien en er over door blijven gaan, het gaat om de inzet , je kunt topic na topic openen, alsof je zo begaan bent met je hond en haar graag 16 ziet worden, je acties en dus ook die van je ouders spreken daar niet voor, dat osa door het oog van de naald is gekropen ivm baarmoeder, is JULLIE schuld, te eigenwijs, te koppig.
je doet soms alsof jij de enige bent met een oude hond, alsof andere niet weten hoe dingen kunnen zijn, dat Osa nog leeft, heeft ze aan haar sterke wil te danken, en daarom vind ik het zo godsgruwelijk zuur, dat jullie niet eens iets verder willen kijken.
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

yamie schreef:
laat ik het anders zeggen, ze is 2x kantje boord geweest :ok: Ze is niet opgegeven door iemand, maar wel van: ze moet het nu gaan doen anders redt ze het niet
Kaiou
Zeer actief
Mijn ras(sen): Barbet
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Kaiou »

yamie schreef:je hebt nog geen enkele keer gewoon gezegd waarom jullie die ruis niet verder laten onderzoeken
Dat is inderdaad wat ik mis in het hele verhaal, het waarom van het niet laten onderzoeken :19: . Dat zou ik graag willen horen.
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Contacteer:

jidde schreef:
yamie schreef:
laat ik het anders zeggen, ze is 2x kantje boord geweest :ok: Ze is niet opgegeven door iemand, maar wel van: ze moet het nu gaan doen anders redt ze het niet
tja, zal weer even die oude kou uit de sloot halen, kantje boord doordat ze te laks waren en een 2e keer? waarom toen?

maar.. omdat dat dus zo is geweest, is verder onderzoek en nakijken niet noodzakelijk? ja ach ruis, ze is oud, ze hijgt meer, ach ja ze is oud, en echt hoor, prima allemaal, maar als aimee een topic opent over Osa , voor de zoveelste keer, ga ik er van uit dat het haar intereseert en sorry, maar krijg nu het idee dat de aandacht er om heen ( niet de negatieve) haar meer doet, op belangrijke vragen word of geen antwoord gegeven of ze wil het niet zeggen omdat dat dan wel prive is... zoals het nu op mij overkomt? een dreining kind die erg graag aandacht wil en wat er ooki gebeurt, het ligt nooit aan haar , enne aimee, je kan dat beeld zelf vrij makkelijk doen veranderen hoor ;)
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Euhhh Noor, je hebt het steeds over OUDERS, maar haar ouders zijn gescheiden, het is dus moeder :wink:
jores
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door jores »

Hutsje schreef:
jores schreef:
Aimee schreef:

nee, als het 4 jaar geleden niet was kan het nu ook niets zijn toch? ze is inmiddels hoogebejaard maar dat kan echt niet erger worden hoor, en dat hijgen komt daar zeker weten niet van, dat is gewoon ouderdom, dus niet zo zeuren :19: .
Fijn om te weten, heb eind verleden jaar hartonderzoek gehad en hoef dat dus nooit meer, krijg toch nooit iets aan mijn hart :idea:
groetjes Annemie

Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding

http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
yamie
Zeer actief
Contacteer:

jidde schreef:Euhhh Noor, je hebt het steeds over OUDERS, maar haar ouders zijn gescheiden, het is dus moeder :wink:
ook goed :19:
markdh
Zeer actief

Ongelezen bericht door markdh »

wat schetst mijn verbazing?Aimee heeft wederom een Medisch Topic geopend.Pffff wordt zo moe van haar.Aan de andere reactie gevers:Laat haar en reageer er niet meer op,ze luistert toch niet en doet haar eigen zin.
Afbeelding
Essy

Ongelezen bericht door Essy »

Aimee schreef:ik heb verder geen behoefte meer om hier nog verder op mensen in te gaan, ik vind dat er wel weer genoeg narigheid voorbij is gekomen door mensen die het fatsoen niet kunnen opbrengen om op een normale volwassen manier te reageren.

Voor de mensen die hier wel het fatsoen hebben opgebracht om normaal te reageren nog even tot slot:
Als de klachten verergeren, en er vocht achter de longen word gehoort ( dat kunnen wij zelf dagelijks checken ) gaan we kijken of we verder willen kijken door middel van een hartfilmpje, om die klachten te verminderen of te laten verdwijnen. Maar als ze in die tijd ook op andere vlakken niet meer kan genieten, of niet meer Osa is, dan zijn wij verder niet van plan om haar nog door die molen te gaan halen, let wel, ik heb het dan puur over andere factoren, dingen die te maken kunnen hebben met een eventuele hartkwaal, en die dan dus verholpen kunnen worden bedoel ik daar niet mee. Ik hoop dat mensen respect kunnen hebben voor dit besluit, en het is al helemaal niet ons doel om Osa een zo onprettig mogelijke laatste maanden/jaren te geven, ze staat niet voor niks op dagelijke pijnstilling, dat doen we om het haar zo gemakkelijk mogelijk te maken op het gebied van lopen, als dat in de toekomst ook nodig zou worden voor een hartkwaal, oké, dan is dat zo, maar ik zie op dit moment niet de noodzaak om haar daarop te gaan testen.
Wat erg dat het eerst zo ver moet komen dat een stel leken met een stethoscoop moet kunnen constateren dat er vocht achter de longen is gekomen voor er iets gedaan wordt.
Waar ben je zo bang voor? Dat je hond misschien nog wel een of twee jaar langer mee zal gaan en een kwalitatief goed leven kan hebben met een pilletje?

Laat me raden wat er met Osa zal gebeuren op het moment dat het stel leken constateert dat er vocht achter de longen is gekomen ......
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Even een quootje uit je virustopic
Aimee schreef:. Hij heeft ook nog naar de longen en het hart geluisterd, hart klonk niet optimaal, maar ook niet erg zorgwekkend, longen waren oké.
gr Aimée
niet erg zorgwekkend klinkt bij mij dan niet alsof er niets mis is :roll:
En dat was alweer dik een maand geleden :19:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Dat je met Osa niet meer van alles wilt laten doen qua medische ingrepen is te begrijpen. Maar even het hart laten onderzoeken is geen belasting voor Osa. En stel dat het inderdaad onschadelijk is, dan ben je gerustgesteld. Is het schadelijk, dan kan het misschien met een pil verholpen worden. Waardoor de kwaliteit van het leven voor Osa ook een stuk beter wordt. Want jullie kunnen met een stethoscoop nooit goed beoordelen of het erg is of niet.
Ik vind het eigenlijk behoorlijk laks dat jullie dit niet laten onderzoeken. En aangezien je 130 euro per maand voor dierenartskosten al veel vindt, ben ik ook bang dat geld hier een rol in speelt. Als zoiets mijn hond zou overkomen, dan ga ik nog liever niet op vakantie, zodat ik van dat uitgespaarde geld de hond goed kan laten onderzoeken.
Brindlecardi
Zeer actief

Muk schreef:Dat je met Osa niet meer van alles wilt laten doen qua medische ingrepen is te begrijpen. Maar even het hart laten onderzoeken is geen belasting voor Osa. En stel dat het inderdaad onschadelijk is, dan ben je gerustgesteld. Is het schadelijk, dan kan het misschien met een pil verholpen worden. Waardoor de kwaliteit van het leven voor Osa ook een stuk beter wordt. Want jullie kunnen met een stethoscoop nooit goed beoordelen of het erg is of niet.
Ik vind het eigenlijk behoorlijk laks dat jullie dit niet laten onderzoeken. En aangezien je 130 euro per maand voor dierenartskosten al veel vindt, ben ik ook bang dat geld hier een rol in speelt. Als zoiets mijn hond zou overkomen, dan ga ik nog liever niet op vakantie, zodat ik van dat uitgespaarde geld de hond goed kan laten onderzoeken.
Zeg ik dat ik 130 euro per maand veel vind? Nee, maar ik word hier beschuldigd van het niet geven van medische zorg aan mijn honden, en ik vind die beschuldigen behoorlijk incorrect, en dat laat ik alleen merken door te vertellen dat als wij onze honden geen medische zorg zouden 'gunnen' dan zou ik ook geen geld uitgeven aan medicijnen en aan al de foto's en echo's etc die hieraan vooraf zijn gegaan. Het is geen geldkwestie, het gaat mij erom dat er hier gedaan word alsof Osa hier lijdt, aan iets vreselijks, en dat ze maar een kutleven heeft hier, en sorry maar dat pik ik echt niet, niemand van de personen die hier zo staan te stuiteren met hun commentaar, kent Osa ook maar voor een beetje, en heeft zich ooit bekommerd om het verdere wel en wee van Osa, kom eens langs zou ik zeggen, kan je eens zien wat voor een last ze wel niet heeft van een hartkwaal.

Als ze klachten krijgt, zien we wel weer verder, zoals ik al eerder heb gezegd, als ik merk dat iets haar belemmerd aan het hebben van een goed leven, dan ben ik de beroerdste niet om haar daarvoor te helpen, het lijkt wel alsof jullie denken dat ik Osa haar leven zo zuur mogelijk wil maken, :roll: alsof ik een harteloze robot ben die Osa het liefst zie gaan, sorry maar dan ben je gewoon aan het verkeerde adres, we hebben ontzettend veel over voor ons meisje, en des te smeriger vind ik de opmerking van Jores, dat ik haar dood wil hebben voor een pup :roll: sorry maar dan ken je me gewoon niet, klaar. maar zolang ze geen duidelijke klachten heeft, ga ik haar niet op nog meer rotzooi zetten.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Aimee schreef:en heeft zich ooit bekommerd om het verdere wel en wee van Osa,
ehm nee daar ben jij toch eigenaar voor? :denken:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

Aimee schreef: kom eens langs zou ik zeggen, kan je eens zien wat voor een last ze wel niet heeft van een hartkwaal.
dat kan je niet van de buitenkant zien , het zijn honden ze laten niet snel iets merken. Onze PBtje heeft weet ik hoe lang met een sluipmoordenaar in haar lijf rondgelopen. Een giga kankergezwel van 15 bij 20 cm had ze toen ze haar open hadden gemaakt , ze moet er last van hebben gehad dat kan haast niet anders. Mijn meisje heeft nooit wat laten merken , ze speelde ze was vrolijk en eten deed ze ook goed. Ik wist het helaas niet , maar jij weet wel dat er misschien iets mis is en daar kan je door een simpel onderzoek achter komen .
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Brindlecardi
Zeer actief

malinois schreef:
Natuurlijk, maar er moet dan gewoon verder niet gedaan worden alsof diegene die zoveel commentaar hebben, Osa door en door kennen.
Brindlecardi
Zeer actief

jip007 schreef:
Aimee schreef: kom eens langs zou ik zeggen, kan je eens zien wat voor een last ze wel niet heeft van een hartkwaal.
dat kan je niet van de buitenkant zien , het zijn honden ze laten niet snel iets merken. Onze PBtje heeft weet ik hoe lang met een sluipmoordenaar in haar lijf rondgelopen. Een giga kankergezwel van 15 bij 20 cm had ze toen ze haar open hadden gemaakt , ze moet er last van hebben gehad dat kan haast niet anders. Mijn meisje heeft nooit wat laten merken , ze speelde ze was vrolijk en eten deed ze ook goed. Ik wist het helaas niet , maar jij weet wel dat er misschien iets mis is en daar kan je door een simpel onderzoek achter komen .
Dat is niet niks :wink:

Ik denk alleen dat als het gaat om het hart, dat een hond dat niet kan verbergen, kijk een hond kan doorlopen met pijn, maar als het hart gewoon nou eenmaal niet beter wil, dan kan een hond daar niks in veranderen, dat is dan geen kwestie meer van pijn hebben en dat negeren.

Ik zal morgen de voors en tegens van het laten vroegtijdig onderzoeken naast elkaar zetten, ik zal daarin de adviezen van sommigen meenemen, en van daaruit kijken we verder in hoeverre we het nu al willen laten onderzoeken of niet.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Aimee schreef:
malinois schreef:
Natuurlijk, maar er moet dan gewoon verder niet gedaan worden alsof diegene die zoveel commentaar hebben, Osa door en door kennen.
dat wordt nergens gezegd, er wordt alleen gezegd dat je even een filmpje moet laten maken. Dusty was ook nog eens mishandeld vroeger dus ik liet haar echt niet onnodig iets doen of komen als het niet nodig was. Dit heb ik dus wel laten doen, gelukkig ook maar... want het was hart nodig het pilletje...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
jores
Zeer actief
Contacteer:

Je moet zelf niet denken :devil:

Onze Joris was hartpatiënt en het kwam pas uit toen een echo gemaakt werd, met luisteren klonk het niet zo slecht (hondje is maar 3 jaar geworden)

En ja zoals jij dus reageert op alle adviezen, vraag je er om dat mensen zich gaan afvragen hoe snel je een nieuwe pup wilt. Doe eens niet alsof jij alle wijsheid in pacht hebt, en denk eens aan je hond. Denk je nou zelf werkelijk dat jij weet hoe een gezond hart moet klinken? Dat jij kunt horen of een hond begint vol te lopen.

Knappe meid ben je, misschien kun je nu al gelijk je examen voor da gaan doen :smile2:
groetjes Annemie

Brindlecardi
Zeer actief

jores schreef:Je moet zelf niet denken :devil:

Onze Joris was hartpatiënt en het kwam pas uit toen een echo gemaakt werd, met luisteren klonk het niet zo slecht (hondje is maar 3 jaar geworden)

En ja zoals jij dus reageert op alle adviezen, vraag je er om dat mensen zich gaan afvragen hoe snel je een nieuwe pup wilt. Doe eens niet alsof jij alle wijsheid in pacht hebt, en denk eens aan je hond. Denk je nou zelf werkelijk dat jij weet hoe een gezond hart moet klinken? Dat jij kunt horen of een hond begint vol te lopen.

Knappe meid ben je, misschien kun je nu al gelijk je examen voor da gaan doen :smile2:
Lezen is werkelijk waar niet je sterktste punt he? En houd alstjeblieft je mond over de aanschaf van een volgende hond, want je roept nu dingen, waar je verder helemaal niks vanaf weet.
Brindlecardi
Zeer actief

malinois schreef:
Aimee schreef:
malinois schreef:
dat wordt nergens gezegd, er wordt alleen gezegd dat je even een filmpje moet laten maken. Dusty was ook nog eens mishandeld vroeger dus ik liet haar echt niet onnodig iets doen of komen als het niet nodig was. Dit heb ik dus wel laten doen, gelukkig ook maar... want het was hart nodig het pilletje...
Nee dat word niet letterlijk gezegd nee, maar daar komt het wel op neer :wink: En als je even mijn vorige post bekijkt, kan je zien wat het verdere plan is, ik ga hier in ieder geval nu echt niet meer reageren, sommigen mensen lokken gewoon bij mij reacties uit die gewoon totaal geen toegevoegde waarde hebben, het is duidelijk nu, jullie horen het misschien ooit nog wel wat over Osa, maar dit is beslist de laatste keer dat ik nog maar iets medisch over haar schrijf, positief noch negatief. Ik ben er klaar mee.
jores
Zeer actief
Contacteer:

Aimee schreef:
jores schreef:Je moet zelf niet denken :devil:

Lezen is werkelijk waar niet je sterktste punt he? En houd alstjeblieft je mond over de aanschaf van een volgende hond, want je roept nu dingen, waar je verder helemaal niks vanaf weet.

:smile: als ik jou was zou ik eerst eens al je eigen posten nakijken en ga eens turfen hoeveel tegenstrijdigheden je neerzet :smile: en dan pas een reactie geven
groetjes Annemie

Essy

Ongelezen bericht door Essy »

Aimee schreef:
malinois schreef:
Aimee schreef:
malinois schreef: ehm nee daar ben jij toch eigenaar voor? :denken:
Nee dat word niet letterlijk gezegd nee, maar daar komt het wel op neer :wink: En als je even mijn vorige post bekijkt, kan je zien wat het verdere plan is, ik ga hier in ieder geval nu echt niet meer reageren, sommigen mensen lokken gewoon bij mij reacties uit die gewoon totaal geen toegevoegde waarde hebben, het is duidelijk nu, jullie horen het misschien ooit nog wel wat over Osa, maar dit is beslist de laatste keer dat ik nog maar iets medisch over haar schrijf, positief noch negatief. Ik ben er klaar mee.
Het verdere plan is een stel leken te laten luisteren tot er geconstateerd wordt dat het arme dier vocht achter de longen heeft.
I.p.v. te laten onderzoeken wat er aan de hand is en een hond een hoop lijden te besparen door een pilletje te geven als dat kan.

Eigenlijk net zoals een hond met een baarmoederontsteking laten doorlopen.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”