oja is ook heeeeeeel lang geleden he... en fouten ? die maakt iedereen, maar stronteigenwijs is gelukkig niet iedereen.Aimee schreef:Tjonge jonge hoevaak wil jij nog oude koeien uit de sloot halen? Ook jij hetb vast en zeker fouten gemaakt als eigenaar, mag ik die dan ook maken zonder daar nog 100jaar op aangekeken te worden? Dankuyamie schreef:door wiejidde schreef:Ik zou ook een pilletje geven, alleen moet er wel rekening meegehouden worden dat ze al oud is en al 2x opgegevenwendy71 schreef: Dus omdat ze ook mankt , moet ze volgens jou ook maar met een eventuele hartkwaal rond blijven lopen want tsja , ze is toch al oud en mankeert al het een en ander, dus opgeven dan maar?![]()
Vooral dat ene zinnetje stoort me:als je het ene verhelpt, blijft het andere.
Dat klopt niet m.i.Maar goed, ik denk niet dat Osa naar een DA gebracht gaat worden
aimee en haar ouders? die haar toen veel te lang met een baarmoeder ontsteking hebben laten lopen, omdat het vast wel een ouderdomskwaaltje was? het er allemaal bij hoort?
maar viel dit dan onder, " Ze was opgegeven " zo ja, wat was die tweede keer dan? maar ach, maakt dus schijnbaar niet uit, ze loopt al in haar reserve, dus alles wat er nu nog bijkomt, is gewoon pech voor Osa.
laat nou toch gewoon een hartfilmpje maken, dan weet je wat wel een niet kan, hoe moeilijk is dat nou