jelle schreef:Als je echt meer voert dan ze kan verwerken zal ze, ook al is het nisschien een merk waar ze het anders best goed op zou doen, alles wat teveel is weer uitpoepen..
Van teveel voeren gaan veel honden bijvoorbeeld ook snel aan de diarree.
Ik krijg wel de indruk dat de darmflora van Patrol sowieso erg slecht is, en dat kan natuurlijk danig uitmaken bij de vertering van het voer.
In zulke gevallen wordt vaak aangeraden eerst minimaal een week versvlees te geven, eventueel aangevuld of afgewisseld met verse vuile pens.
Ja, ik denk ook dat haar flora niet heel fraai is, maar ik heb al een paar keer een paar weken vers gevoerd, b.v. voor de overstap op FarmFood, dat hielp ook niet echt...... wel even, maar dan snel weer de problemen!
Denk je dat ze te veel eten krijgt?? Dat ze daardoor zo veel poept?? Aangezien eten in het begin niet haar favoriete hobby was hebben we haar laten wennen aan altijd voer in haar bak..... is die een keer leeg en steekt zij haar neus erin dan ren ik al naar de kast om bij te vullen

.... Misschien moet ik inderdaad minder gaan voeren..., maar ja ze moeten eigenlijk nog wat aankomen!