Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gezellig briefje van de buuf.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Zoek stok! schreef:
Aimee schreef:Tuurlijk snap ik dat er leukere dingen zijn dan een buurman naast je hebben die continu zaagt etc.
Heb jij weleens continu geluidsoverlast gehad? Ik wel, in twee verschillende huizen. Op een gegeven moment word je knettergek en ben je geneigd gekke dingen te doen. Ik wel tenminste, kan er echt niet tegen. Gelukkig was ik in de positie om te verhuizen en woon ik nu in een heerlijk gezapig dorp :wink:
Ik vind ook dat er wel erg makkelijk over gedaan wordt hoor.
6 uur op een dag gezaag horen, daar zou ik ook gek van worden.
Laatst was hier iemand de halve middag met een hogedrukspuit bezig, tjonge daar werd ik dus al een beetje kriegel van.

ik snap dan ook echt dat je je daar zo aan gaat ergeren dat je iets gaat bednenken om zo'n vent weg te krijgen. Alhoewel ik 't wel erg bizar vind wat diegene een pagina terug allemaal gedaan heeft.
Als er zoveel mensen last van hebben dan moet toch gewoon de woningbouwvereniging ingrijpen zou je zeggen, zeker als het illegaal is.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Zoek stok! schreef:
Aimee schreef:Tuurlijk snap ik dat er leukere dingen zijn dan een buurman naast je hebben die continu zaagt etc.
Heb jij weleens continu geluidsoverlast gehad? Ik wel, in twee verschillende huizen. Op een gegeven moment word je knettergek en ben je geneigd gekke dingen te doen. Ik wel tenminste, kan er echt niet tegen. Gelukkig was ik in de positie om te verhuizen en woon ik nu in een heerlijk gezapig dorp :wink:
Ik woonde vroeger naast het spoor, maar dan ook echt naast het spoor, waar om de 10 minuten wel een trein voorbij raasde, dus ik weet wel hoe het is om inderdaad veel lawaai in huis te hebben. Daarbij komt, dat er in NL echt wel regels zijn over het aantal decibielen er geproduceerd mogen worden, als dat zo hoog is, dan had de gemeente toch al lang wat gedaan? :wink: Ik heb trouwens ook al genoeg buren gehad die met behoorlijk goede apparatuur van alles en nog wat gezaagt en geboord hebben, en ja dat is niet geweldig, maar zoiets win je gewoon niet, en al helemaal niet via deze weg.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

massam schreef:en overleg met de overlastgever.

een jongen hier in de straat heeft zich helemaal gestort op auto's renoveren. hij heeft een brak minicoopertje gekocht en is aan het klussen. elke avond. heerlijk om te zien hoe hij ermee bezig is ipv rondhangen en pubercrimineeltje uithangen.

tot hij ging slijpen en in ons hele blok de lampen gingen knipperen :mrgreen:

nu slijpt hij alleen nog in het weekend overdag of nu 's avonds als de lampen niet aan zijn. :ok:
Ik heb op een zendbakkie gezeten,en omdat mijn signaal te zwak was,ging er een versterker achter.....als ik de knop indrukte kregen de buren storing op hun tv :smile: En ook kwam ik op de babyfoon binnen :oeps:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Aimee schreef: Ik woonde vroeger naast het spoor, maar dan ook echt naast het spoor, waar om de 10 minuten wel een trein voorbij raasde, dus ik weet wel hoe het is om inderdaad veel lawaai in huis te hebben..
Volgens mij is dat iets heel anders. Ik heb opgepast, full time, bij mensen die ook pal naast het spoor woonden. De eerste paar dagen hoor je de treinen en daana valt het je al niet eens meer op. Dat is ook geen 6 uur non-stop herrie, dat is elke 10 min eventjes lawaai.
Ik heb ook onder mensen gewoond die er een soort van cafeetje op na hielden in hun flat; dat was 's avonds urenlang muziek en lallende mensen, daar werd ik dus ook echt gillend gek van en ben verhuisd toen ik die kans kreeg.
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief

Moos schreef:
Aimee schreef: Ik woonde vroeger naast het spoor, maar dan ook echt naast het spoor, waar om de 10 minuten wel een trein voorbij raasde, dus ik weet wel hoe het is om inderdaad veel lawaai in huis te hebben..
Volgens mij is dat iets heel anders. Ik heb opgepast, full time, bij mensen die ook pal naast het spoor woonden. De eerste paar dagen hoor je de treinen en daana valt het je al niet eens meer op. Dat is ook geen 6 uur non-stop herrie, dat is elke 10 min eventjes lawaai.
Ik heb ook onder mensen gewoond die er een soort van cafeetje op na hielden in hun flat; dat was 's avonds urenlang muziek en lallende mensen, daar werd ik dus ook echt gillend gek van en ben verhuisd toen ik die kans kreeg.
Geen kwestie van eventjes geluid, er reden vooral goederentreinen van NL naar BE, en ik kan je zeggen, die maken een herrie, je kan op zo'n moment dan echt niet met elkaar communiceren. :wink:

Ik zeg ook echt helemaal nergens dat ik niet snap dat het niet fijn is, dat is het probleem ook niet, maar ik vind de reactie van Wilma gewoon zwaar overdreven, en dan ook nog eens compleet verkeerd, als je iets wil bereiken. Je lokt daarmee juist weerstand op, en dan word het dus wel echt een machtsspelletje, waar er altijd 1 verliezer is.
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

---
Laatst gewijzigd door Wilm@ op 20 jun 2008 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Pepie
Zeer actief

Wilma+Barca schreef:
Aimee schreef:Volgens mij had je van dat besteedde geld, net zo goed kunnen verhuizen naar een huis in the middle of nowhere. :N:
Aimee, dat wil ik niet! Wat nu?
Hebben er meerdere mensen overlast van?
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Aimee schreef:
Moos schreef:
Geen kwestie van eventjes geluid, er reden vooral goederentreinen van NL naar BE, en ik kan je zeggen, die maken een herrie, je kan op zo'n moment dan echt niet met elkaar communiceren. :wink:

Ik zeg ook echt helemaal nergens dat ik niet snap dat het niet fijn is, dat is het probleem ook niet, maar ik vind de reactie van Wilma gewoon zwaar overdreven, en dan ook nog eens compleet verkeerd, als je iets wil bereiken. Je lokt daarmee juist weerstand op, en dan word het dus wel echt een machtsspelletje, waar er altijd 1 verliezer is.
Ik ben het ook niet met de aanpak eens hoor.
Maar je kan wonen naast het spoor niet vergelijken met een buurman die hele dagen aan het zagen en timmeren is naast je.
Al is het ook alleen maar omdat je zelf kiest om naast het spoor te gaan wonen, dat weet je dus vantevoren. Je kiest er niet voor om naast een timmerbedrijf te gaan wonen dat in een huis gerund wordt, net zo min als ik er voor koos om onder een cafe te gaan wonen.
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief

Moos schreef:
Aimee schreef:
Moos schreef:

Maar je kan wonen naast het spoor niet vergelijken met een buurman die hele dagen aan het zagen en timmeren is naast je.
Al is het ook alleen maar omdat je zelf kiest om naast het spoor te gaan wonen, dat weet je dus vantevoren. Je kiest er niet voor om naast een timmerbedrijf te gaan wonen dat in een huis gerund wordt, net zo min als ik er voor koos om onder een cafe te gaan wonen.
Het was ook niet zozeer om deze situatie met die van mij (vroeger) te vergelijken, het was meer een reactie op Linda ( zoek stok! ) over geluidsoverlast. :wink: :ok:
Moos
Zeer actief

Aimee schreef:
Het was ook niet zozeer om deze situatie met die van mij (vroeger) te vergelijken, het was meer een reactie op Linda ( zoek stok! ) over geluidsoverlast. :wink: :ok:
Ja snap ik, maar in deze context is dat dus niet vergelijkbaar vind ik :mrgreen: :wink:
(en nu zal ik erover ophouden hoor :smile: ).
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Moos schreef:
Aimee schreef:
Moos schreef:

Ik ben meer van het 'dan ga ik wel verhuizen' type inderdaad, maar die luxe moet je ook maar net hebben natuurlijk. Het doordraaien herken ik wel een beetje, want ik was ook niet meer voor rede vatbaar na maanden in de herrie. Ik kon die mensen wel wat. Politie en Woningbouwvereniging heb ik wel geprobeerd bij het eerste huis, maar het hielp geen klap. Volgens mij hadden ze dat hele blok toch al opgegeven (Overvecht).

Het gekke is dat het nu wel lijkt alsof ik helemaal niks meer kan hebben qua geluidsoverlast. Net alsof er zo een grens bij mij overschreden is dat alles nu te veel is. Voor die enorme overlast had ik dat helemaal niet.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Pepie
Zeer actief

Ik begrijp best wel dat het een nare situatie is,.......maar waarom onderneem je dan niks met de andere buren erbij,samen sta je een stuk sterker toch :wink: .........
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Pepie schreef:Ik begrijp best wel dat het een nare situatie is,.......maar waarom onderneem je dan niks met de andere buren erbij,samen sta je een stuk sterker toch :wink: .........
dat snap ik ook niet. als het echt zo erg is als zij zegt dan was de pleuris toch allang in die straat uitgebroken?

als het echt zo is dat je bloemetjes dagelijks een laag zaagsel krijgen dan moet de gemeente allang ingegrepen hebben.

ik ben bang dat het inderdaad overlast kan zijn maar door de mate van interesse van schrijfster het een beetje uit de hand loopt en daardoor ook de overlast 100x erger lijkt
Afbeelding
Wilm@

---
Laatst gewijzigd door Wilm@ op 20 jun 2008 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Moos schreef:
Aimee schreef:
Ja snap ik, maar in deze context is dat dus niet vergelijkbaar vind ik :mrgreen: :wink:
Mijn oma woont in Middelburg aan een drukke doorgaande weg richting het centrum, daar rijden dus ook bussen en vrachtwagens af en aan.
Maar dat hoor je idd op den duur niet meer, als we er net waren op visite dan viel het je even een uurtje op maar verder?

Ik vind dat ook niet te vergelijken met een buurman die staat te zagen, te boren of weet ik wat niet.
Wilm@

---
Laatst gewijzigd door Wilm@ op 20 jun 2008 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Brindlecardi
Zeer actief

estelle schreef:
Moos schreef:
Aimee schreef:
Mijn oma woont in Middelburg aan een drukke doorgaande weg richting het centrum, daar rijden dus ook bussen en vrachtwagens af en aan.
Maar dat hoor je idd op den duur niet meer, als we er net waren op visite dan viel het je even een uurtje op maar verder?

Ik vind dat ook niet te vergelijken met een buurman die staat te zagen, te boren of weet ik wat niet.
Nogmaals, het heeft niks met vergelijken te maken, ik vertel alleen op welke vlakken ik 'last' heb gehad van geluidsoverlast.
:wink: Het gaat er dus verder niet om dat ik niet begrijp dat het vervelend is om iedere dag zoiets te horen.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Wilma+Barca schreef:@Pepie, lees even goed. Dan kom je erachter dat inmiddels meerdere mensen zich al tijden irriteren aan zijn gedrag. En hoe het komt dat wij niet eerder hebben geklaagd. Klagen doe je niet zomaar hoor! Ik tenminste niet.
Irene schreef:
Sommige mensen hebben niks anders te doen dan het luisteren wat er bij andere gebeurt. Mijn schoonouders zijn ook zo, die storen zich aan elk geluidje van andere. Als die hier wel is op vistite zijn zijn ze vast niet blij.
Bij de buren twee deuren verder horen we regelmatig de kaketoes schreeuwen, bij mij en mn buuf naast mij blaffen de honden regelmatig als ze in de tuin lopen en er loopt iemand voorbij,de buuf heeft nog wel is lekker de muziek aan staan.Maar ik kan me er nou echt allemaal niet aan storen.
Maar ja sommige horen echt elke speld vallen.Zegt vaak meer over de mensen zelf,misschien moet ze een hobby zoeken

Dank je wel Irene! Nergens staat geschreven dat ik overlast heb van kaketoes, blaffende honden of een vallende speld. En, wat zegt dit over mij?? Moet ik een hobby gaan zoeken? Stopt dat urenlange gezaag dan? Oh, ja, ik ben niet zoals jouw schoonouders. Ken die mensen niet eens. Wil je mij niet over een kam scheren met mensen die ik niet ken.

Ik stop hiermee. Vind dit echt werkelijk gemeen van jullie. Ik woon naast een snelweg dat wist ik van te voren en mij hoor je niet klagen. Brommerende jongelui..ze gaan hun gang maar. Keffende hond omdat er niemand thuis is, wederom hoor je mij niet. Kinderen op zo'n knalautotje wat meegenomen is vanuit Spanje, geen probleem! Feestje omdat Nederland heeft gewonnen kan ik alleen maar om lachen. Urenlange ruziemakende buren moet kunnen en ik zal daar niets over zeggen. Buurjongen in de pubertijd en met een open raam (voorkant woning achterkant kan dus niet) ons op de hoogte houden van de top 10, is wat mij betreft volstrekt normaal. Ik val nergens over laat staan over een speld!

Wat ik niet normaal vind is die herrie wat een professionele zaag veroorzaakt en wat slinks wordt gebruikt. Zeggen dat dit voor prive is maar dat niet zo is. Ik kan al een paar jaar geen raam meer opendoen omdat veel stuifzaagsel in mijn woning waait. Geldt dus ook voor mijn tuindeur, wat ik al eerder schreef. Kunnen jullie nog de zomer van vorig jaar herinneren? Juist, ik wel! Ik lag op bed omdat het te warm was in huis. Geen raam of tuindeur kon open. Politie bellen, ja, die komt. NA 15.00 uur. Alles is dan opgeruimd en je staat voor l*l. Buren zien dat en trekken zich terug. Dit is nu gelukkig aan het veranderen.

Misselijk om te schrijven dat je zo'n apparaat niet zomaar even optilt! Hoe denk je dat buurman dit heeft opgelost?? Planken hout met Wieltjes eronder??
Ik stop ermee. Een ieder bedankt voor het begrip. Vond het fijn om dit met jullie te delen en ik moet zeggen: het lucht op! Heb wel even getwijfeld of ik dit zou noteren...mensen kunnen zo vreemd reageren he. Nee, ik dacht werkelijk dat mede forum bezoekers best konden begrijpen dat je niet alle infomatie in een paar postings kwijt kon. Had niet verwacht dat ik hier zo de grond ingeboord zou worden door mensen die niet lezen wat je schrijft. Of men begrijpt je niet.

Zo, nu naar een psychiater, hobby zoeken, buurthuis verblijen met een bezoekje en mij niets zo storen aan het vallen van spelden, machtsspelletje stoppen en mijn geld beter spenderen. MY GOD!
Ik begrijp je best hoor, denk dat het komt omdat de meesten hier zoiets nooit meegemaakt hebben dat ze op deze manier reageren.
Ik vind dat toch vaak voorkomen hier, er is weinig begrip voor zaken die buiten het voor de meeste normale patroon vallen.

Ik heb iets dergelijks meegemaakt, alleen hebben wij het op kunnen lossen door de -zeer actieve- huurdersvereniging in te schakelen (de WBV gaf voortdurend niet thuis)
Diezelfde huurdersvereniging had een goed contact met de politie en kon de afspraak maken dat die inderdaad kwam op het moment dat er gebeld werd (dit na jaren aanmodderen met WBV, gemeente en milieudienst).

Het is ook opgelost na een hoop inspanningen: de man verhuisde zn palingrook bedrijfje van zn achtertuin naar zn camping en vond ook een andere plek voor zn timmer/zaagbedrijf.
Hij is trouwens uiteindelijk wel verhuisd maar dat was nadat hij gestopt was met zijn hinderlijke activiteiten.

Ik wens je veel succes en hoop dat je acties inderdaad resultaat zullen hebben.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Pepie
Zeer actief

Renee uk.......dan is dat toch ook opgelost door andere erbij te betrekken?
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Jazeker, maar wij hadden het geluk dat die huurdersvereniging heel erg actief was én dat een aantal van hun bestuursleden in dezelfde straat woonden als wij.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Wilm@

---
Laatst gewijzigd door Wilm@ op 20 jun 2008 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Wilm@

---
Laatst gewijzigd door Wilm@ op 20 jun 2008 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Pepie
Zeer actief

Wilma+Barca schreef:renee-uk

Dank je wel voor je begrip. Ik zit hier echt met verbazing (lees: totale verbouwereerdheid) naar sommige postings te lezen. Helemaal als ik lees dat ik een 'hobby' moet gaan zoeken!! Belachelijk. De persoon die dit naar mij schrijft kent mij helemaal niet. Ik ben b.v. al tijden bezig om Lucia d B. te ondersteunen omdat ik vind dat ze zeer onterecht de bak is ingesmeten. Het medisch wereldje is tijdenlang mijn wereldje geweest. Ben reuze blij dat ze sinds kort, door o.a. het fantastische werk van Metta de Nooy en Ton Derksen, is vrijgelaten. Lees het boek eens van Ton Derksen, misschien vallen dan de schellen van hun ogen. Ik ben juist een persoon die niet klaagt maar anderen juist helpt.

Waar halen mensen de euvele moed vandaan om mij zo denigrerend de grond in te trappen. Kan er niks anders van bakken, maar ben toch zo benieuwd wat deze mensen over hebben voor hun medemens in nood!!

Ik een hoop,doe er dagelijks wat aan,maar ik ga met Nanna mee,( kwa punten) ik vind het verbazingwekkend en angstaanjagend hoe jij met deze situatie omgaat :wink: .........
Afbeelding
Kaiou
Zeer actief
Mijn ras(sen): Barbet

Ongelezen bericht door Kaiou »

Jemienikkie wat een verhaal van Wilma.
Ik zou er inderdaad ook compleet gestoord van worden wanneer mijn buurman 6 uur per dag, dag in dag uit, maand in maand uit, zaagherrie aan het maken was.
In ieder geval zou ik beginnen met klagen bij de buurman en wanneer dat dus niet werkt bij de wijkagent/buurttoezichthouder/buurtbemiddelaar of hoe zo iemand dan ook moge heten.

Wat ik zeker weet is dat ik, wanneer dat alles geen oplossing zou bieden, zou gaan verhuizen. Ik kies dan toch heus voor mezelf. Het leven is te kort om het zo te laten vergallen door een ander!

MAAR, dat kan natuurlijk niet iedereen. Niet iedereen kan makkelijk aan een nieuwe woning komen en/of heeft de financiele middelen om te verhuizen.

Wilma, sterkte ermee!
Afbeelding
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Ik word helemaal onrustig van je berichtjes, zit je bij het leger of zo, het lijkt wel een guerilla actie, langzaam omcirkelen en dan toeslaan. :smile:

Als de hele buurt onder het zaagsel zit , zal het wel een groot ding zijn

Afbeelding

Ik heb ooit een buurman gehad die veel lawaai maakte en vooral s'nachts en toen ben ik heel kwaad geworden, nadat politie bellen enz niet hielp en de dag erna hebben we gepraat en ging het goed, :ok:

Groetjes Els
Afbeelding
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Wilma, ik ken dus ook de andere kant van jouw verhaal. Mensen die dus klagen en hele boekwerken vol met "bewijs"" aan komen zetten. En maar bellen dat ze last van de honden hebben. Mensen die met stront aan komen zetten en dan blijkt het ganzenstront te zijn :N: :smile:
echt, ik zeg niet dat jij het doet, maar mensen die dus net zo ver gaan als jou verzuren echt mensenlevens. je moet eens zien hoe mijn bazin erbij loopt door zulke buren zoals jou zeg maar. maar DAAR mag niemand wat van zeggen, wij maar braaf ja en amen zeggen als we aangehouden worden, weggeduwd worden of met water bekogeld. :19:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Aimee schreef:
Zoek stok! schreef:
Ik woonde vroeger naast het spoor, maar dan ook echt naast het spoor, waar om de 10 minuten wel een trein voorbij raasde, dus ik weet wel hoe het is om inderdaad veel lawaai in huis te hebben. Daarbij komt, dat er in NL echt wel regels zijn over het aantal decibielen er geproduceerd mogen worden, als dat zo hoog is, dan had de gemeente toch al lang wat gedaan? :wink: Ik heb trouwens ook al genoeg buren gehad die met behoorlijk goede apparatuur van alles en nog wat gezaagt en geboord hebben, en ja dat is niet geweldig, maar zoiets win je gewoon niet, en al helemaal niet via deze weg.
Een spoor is echt totaal niet te vergelijken met dit soort zaaggeluiden. En ja, ik heb ook jarenlang naast een spoor gewoond (met veel goederenvervoer, ook 's nachts!).
Wij wonen sinds een aantal jaar in een nieuwbouwhuis. Een van onze buren heeft zijn hele huis zelf ingericht en ook alle kabels zelf gelegd. Daarvoor moest hij sleuven in de muur frezen. Op een gegeven moment was hij daar wel 6 uur per dag mee bezig en dat meerdere dagen achtereen. Ik werd daar al helemaal knettergek van en ben toen maar het huis uitgevlucht om de rust op te zoeken. En dan is dit tijdelijk, kun je nagaan hoe het is als je dag in dag uit in dit soort herrie moet leven.

Wilma+Barca heeft al gesproken met die buurman op vriendelijke toon, meerdere malen en als dat niet helpt (en de andere officiele wegen ook niet) dan vind ik dit niet eens zo gek om te doen. Zeker ook omdat wat hij doet (overlast bezorgen door illegale bedrijfsactiviteiten omdat dat niet in het bestemmingsplan staat) gewoon ook wettelijk niet mag. Maar daar wordt wel heel luchtig over gedaan door velen hier. :19:
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Nou moe, zoals ik eerder zei snap ik het allemaal heel goed, jammer dat het zo voor Wilma moet aflopen. Krijg de indruk dat men zich weer achter elkander schaart, zo op ideeën wordt gebracht om maar lekker tégen te zijn. Ik vind het een originele manier van handelen van Wilma, natuurlijk niet bepaald een hobby maar wel heel gedegen en goed doordacht. Lijkt wel een scenario voor een tv-programma :ok:
Fiepje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Fernando & Roemeense Balto
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Fiepje »

jidde schreef:Wilma, ik ken dus ook de andere kant van jouw verhaal. Mensen die dus klagen en hele boekwerken vol met "bewijs"" aan komen zetten. En maar bellen dat ze last van de honden hebben. Mensen die met stront aan komen zetten en dan blijkt het ganzenstront te zijn :N: :smile:
echt, ik zeg niet dat jij het doet, maar mensen die dus net zo ver gaan als jou verzuren echt mensenlevens. je moet eens zien hoe mijn bazin erbij loopt door zulke buren zoals jou zeg maar. maar DAAR mag niemand wat van zeggen, wij maar braaf ja en amen zeggen als we aangehouden worden, weggeduwd worden of met water bekogeld. :19:
waar werk jij?? :eek:
Afbeelding
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Fiepje schreef:
jidde schreef:Wilma, ik ken dus ook de andere kant van jouw verhaal. Mensen die dus klagen en hele boekwerken vol met "bewijs"" aan komen zetten. En maar bellen dat ze last van de honden hebben. Mensen die met stront aan komen zetten en dan blijkt het ganzenstront te zijn :N: :smile:
waar werk jij?? :eek:
Dierenpension. Collega's zijn laatst met slootwater bekogeld omdat ze er met de honden liepen MET EMMERS om de poep op te ruimen. ook werden ze gefilmd :19:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”