Wilma+Barca schreef:@Pepie, lees even goed. Dan kom je erachter dat inmiddels meerdere mensen zich al tijden irriteren aan zijn gedrag. En hoe het komt dat wij niet eerder hebben geklaagd. Klagen doe je niet zomaar hoor! Ik tenminste niet.
Irene schreef:
Sommige mensen hebben niks anders te doen dan het luisteren wat er bij andere gebeurt. Mijn schoonouders zijn ook zo, die storen zich aan elk geluidje van andere. Als die hier wel is op vistite zijn zijn ze vast niet blij.
Bij de buren twee deuren verder horen we regelmatig de kaketoes schreeuwen, bij mij en mn buuf naast mij blaffen de honden regelmatig als ze in de tuin lopen en er loopt iemand voorbij,de buuf heeft nog wel is lekker de muziek aan staan.Maar ik kan me er nou echt allemaal niet aan storen.
Maar ja sommige horen echt elke speld vallen.Zegt vaak meer over de mensen zelf,misschien moet ze een hobby zoeken
Dank je wel Irene! Nergens staat geschreven dat ik overlast heb van kaketoes, blaffende honden of een vallende speld. En, wat zegt dit over mij?? Moet ik een hobby gaan zoeken? Stopt dat urenlange gezaag dan? Oh, ja, ik ben niet zoals jouw schoonouders. Ken die mensen niet eens. Wil je mij niet over een kam scheren met mensen die ik niet ken.
Ik stop hiermee. Vind dit echt werkelijk gemeen van jullie. Ik woon naast een snelweg dat wist ik van te voren en mij hoor je niet klagen. Brommerende jongelui..ze gaan hun gang maar. Keffende hond omdat er niemand thuis is, wederom hoor je mij niet. Kinderen op zo'n knalautotje wat meegenomen is vanuit Spanje, geen probleem! Feestje omdat Nederland heeft gewonnen kan ik alleen maar om lachen. Urenlange ruziemakende buren moet kunnen en ik zal daar niets over zeggen. Buurjongen in de pubertijd en met een open raam (voorkant woning achterkant kan dus niet) ons op de hoogte houden van de top 10, is wat mij betreft volstrekt normaal. Ik val nergens over laat staan over een speld!
Wat ik niet normaal vind is die herrie wat een professionele zaag veroorzaakt en wat slinks wordt gebruikt. Zeggen dat dit voor prive is maar dat niet zo is. Ik kan al een paar jaar geen raam meer opendoen omdat veel stuifzaagsel in mijn woning waait. Geldt dus ook voor mijn tuindeur, wat ik al eerder schreef. Kunnen jullie nog de zomer van vorig jaar herinneren? Juist, ik wel! Ik lag op bed omdat het te warm was in huis. Geen raam of tuindeur kon open. Politie bellen, ja, die komt. NA 15.00 uur. Alles is dan opgeruimd en je staat voor l*l. Buren zien dat en trekken zich terug. Dit is nu gelukkig aan het veranderen.
Misselijk om te schrijven dat je zo'n apparaat niet zomaar even optilt! Hoe denk je dat buurman dit heeft opgelost?? Planken hout met Wieltjes eronder??
Ik stop ermee. Een ieder bedankt voor het begrip. Vond het fijn om dit met jullie te delen en ik moet zeggen: het lucht op! Heb wel even getwijfeld of ik dit zou noteren...mensen kunnen zo vreemd reageren he. Nee, ik dacht werkelijk dat mede forum bezoekers best konden begrijpen dat je niet alle infomatie in een paar postings kwijt kon. Had niet verwacht dat ik hier zo de grond ingeboord zou worden door mensen die niet lezen wat je schrijft. Of men begrijpt je niet.
Zo, nu naar een psychiater, hobby zoeken, buurthuis verblijen met een bezoekje en mij niets zo storen aan het vallen van spelden, machtsspelletje stoppen en mijn geld beter spenderen. MY GOD!