Martijn schreef:Frenk schreef:Martijn schreef:Nee. Wel zijn er veel mensen die als klein kind al het klappen van de zweep leren.
Maar het is niet aan geboren. Dat soort dingen zit niet in de genen.
Want?
Nou gewoon...je hebt geen gen voor overwicht op honden.
Paardrijden, honden trainen en cavia's jongleren is aangeleerd gedrag.
omgaan met dieren vind ik wel een gegeven, ik ga dus voor een ja
Ik zie 1 broer van mijn moeder die dat heeft, zonder verbale communicatie had hij contact met oa mijn hond die ik toen net had, de andere oom die buitenaf woonde hetzelfde, die had in zijn jongerjaren inene een zeearend mee, die kwam het schip op en week niet meer van zijn zijde, ook andere dieren trekken naar hun toe
Ikzelf heb nooit honden gehad, mijn dieren smokkelde ik in huis en als ze er eenmaal waren gingen ze niet meer weg.. stuk voor stuk leuke dieren
honden die ik tegenkwam of waar ik mee ging lopen idem, geen problemen mee ondanks dat ik er geen ervaring mee had
Paarden idem. bij onraad, was ooit eens sprake van stikkingsgevaar omdat vermoedelijke een paard iets had opgevretst
baas moest mond open houden en ik ben gaan vissen in de keel..
was meer wat moet dat moet.. bazinnetje stond perplex dat ik het durfde, ik had zoiets van beter dit dat een dood dier straks, en ja ik weet hoe een paardenbijt voelt had het fout gegaan..
Ja dus sommige mensen hebben een mogelijkheid of instinct om met dieren om te gaan, aangeleerd of niet, deze mensen worden ook vaak benaderd door verschillende dieren