Zoals jullie vast zullen herkennen volg ik de ontlasting van Frenk op de voet
Hij zit nu een week op CB en krijgt daarnaast dus af en toe karnemelk, kippennekken, een bullepees, een eitje of een lapje vuile pens. Hiervoor zat hij op Duck en Rodi en kreeg hij die andere dingen er ook bij (behalve de kippennekken en bullepezen dan).
Dat zijn ontlasting van kleur kon/zou veranderen door de verandering in voeding, dat wist ik, maar de consistentie van zijn drollen wisselt nu ook heel sterk. Op de Duck kon ik zo ongeveer de klok zetten op z'n ontlasting (vanaf de eerste dag dat hij dat at trouwens al). 1 's ochtends en 1 's avonds en zijn drollen waren mooie 'sigaren', zeg maar
Nu poept hij veel meer en veel onregelmatiger. Hij poept vanochtend in een tijdspanne van anderhalfuur wel drie keer. Daarnaast zijn het soms langere lichtgekleurde 'sigaren' en soms hele harde kleine keuteltjes. En soms allebei. Daarnaast plast hij ook veel meer, niet zozeer vaker alswel veel grotere plassen.
Is dit gewoon iets wat weer moet stabiliseren of moet ik iets bijvoeren of weglaten? Die keuteltjes lijken me namelijk niet heel comfortabel :N: En ik dacht altijd dat bij kwalitatief goed voer de hoeveelheid ontlasting terugliep
Jullie input wordt zoals altijd zeer op prijs gesteld!