Toen ik thuis kwam zei mijn zusje al dat ze mitch 2x raar had zien 'neerploffen', hij stond gewoon en gaat dan met een klap opeens zitten. Hij laat zich eigenlijk gewoon door zijn achterpoten zakken.
Ik heb er even op gelet vanavond en ik heb het hem ook nog 1 keer zien doen. Nou zijn we net een rondje gaan wandelen en ik vind hem achter ook vreemd lopen. Hij heeft zijn achterpoten vrij stijf en hupt een beetje, hij loopt absoluut niet mank maar gewoon anders.
Het rare is dat ik er eigenlijk nooit zo op gelet heb hoe hij normaal gesproken loopt dus ik weet nu niet zeker of hij echt anders dan normaal loopt.
Om nou gelijk weer naar de DA te rennen vind ik ook weer zo wat (ben vorige week nog geweest met z'n voetzooltjes). Als het te erg word ga ik natuurlijk wel, maar heeft iemand een idee wat 't kan zijn?? Op zijn er filmpjes op internet van een goed en slecht lopende hond??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
door de achterpoten zakken
Moderator: moderatorteam
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Crista
- Zeer actief
- hondeponnetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
Ik herken dat wel, dat abrupt gaan zitten of neerploffen. Ook heeft Biru een vreemd hupje af en toe en houd zij haar achterpoten tijdens het draven een soort koehakkig bij elkaar. Bij Biru is toendertijd spondylose geconstateerd. Maar daar zat wel een hele geschiedenis aan vooraf. Ik hoop dat Mitch gewoon spierpijn heeft of misschien heeft ie wel een misstapje gemaakt
met dank aan Twinkel
-
boxersien
Bo heeft het een poos gehad. Gewoon willen lopen, maar opeens niets meer kunnen met haar achterhand. Was niet leuk die tijd. Later bleek het waarschijnlijk een ontsteking ergens te zijn. Haar rug was oke, de heupen niet, maar daar heeft ze daarvoor en erna nooit last van gehad. Ze heeft toen een maand op rimadyl gestaan en het werd steeds erger. Toen van de rimadyl afgestapt en de problemen waren geheel weg 
- Crista
- Zeer actief