Ze was dus echt niet lekker
Haar mee naar bed genomen waar ze meteen weer in diepe slaap is gevallen, bij mij kwam de slaap niet meer, omdat ik alleen maar naar haar aan het luisteren was.
Vanmorgen heeft ze nog een klein beetje gal gespuugd dus ik dacht ook dat het kon komen omdat ze niets meer in haar maag had. Kipfilet in bouilon gekookt en met wat rijstwater aan haar gegeven wat er met moeite in ging. Ze heeft uit zichzelf wel wat water gedronken. Daarna knapte zie iets op en na de hele morgen geslapen te hebben -wat helemaal niets voor haar is- werd ze alweer wat levendiger en wilde zelfs met Bowie spelen.
Omdat het al heel wat beter ging heb ik haar nog een klein beetje kipfilet gegeven zodat ze in ieder geval iets at. Dit ging er al met meer smaak in maar nog steeds niet zoals ik van Fien gewend ben.
Helaas heeft ze net de kipfilet weer uitgespuugd en ligt ze weer te slapen
Bij een volwassen hond zou ik het gewoon even aankijken hoe het gaat, maar met een pup?
Ik heb mezelf tot eind van de middag gegeven om te kijken hoe het gaat en anders ga ik naar de DA hoor.
2 weken geleden heb ik haar ontwormt en zat er 1 dood lintwormpje in haar ontlasting, daarna niets meer. Zal het toch iets met wormen te maken kunnen hebben? Ook omdat ik het topic van Madelief in mijn achterhoofd heb. Maar ja, ik durf haar nu ook geen ontwormingstabletje te geven, nu ze zo is.
Zit me ook suf te piekeren maar gister heeft ze helemaal niets raars gegeten of iets van straat gegeten wat het kan zijn.
Ik vind dit vreselijk, wil m'n terror pup terug