Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op de Nieuwe Begraafplaats in Buren worden bijna elke dag hondendrollen gevonden op het graf van een in november overleden vrouw. Omdat er nog geen steen geplaatst is vanwege de korte tijd sinds het overlijden ziet de weduwnaar (82) ook dat er gegraven wordt bij de graven. De begraafplaats is aan de achterkant te bereiken door een hekje waar ook een bord staat met verboden voor honden.
Kijk, en dit vind ik pas echt asociaal! En treurig treurig treurig voor die arme oude man die dus dagelijks het graf weer moet fatsoeneren.
beetje raar ja. nu komen mijn honden erg vaak op de begraafplaats maar wel als ze al uitgelaten zijn. dan gaan we vaak even bij oma kijken of er nog dode bloemetjes of blaadjes wegkunnen etc. maar dan wordt er niet gepiest en gepoept!
De begraafplaats is aan de achterkant te bereiken door een hekje waar ook een bord staat met verboden voor honden.
Loslopende honden die niet kunnen lezen
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Maryanne schreef:
Kijk, en dit vind ik pas echt asociaal! En treurig treurig treurig voor die arme oude man die dus dagelijks het graf weer moet fatsoeneren.
Op de begraafplaats waar mijn oma ligt mogen wel honden komen, en sommige mensen laten die ook gewoon overal plassen en poepen.
Onze honden gaan dan weleens mee, maar die moeten het echt niet in hun hoofd halen om daar iets te gaan doen. Ook niet graven dus.. En ze weten het hoor!
Bowie kan zijn plas niet zo goed meer ophouden en als die weleens mee ging en perongeluk deed plassen ruimden we het altijd gelijk op! Maar die gaat dus om deze reden niet meer mee.
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
Maryanne schreef:Op de Nieuwe Begraafplaats in Buren worden bijna elke dag hondendrollen gevonden op het graf van een in november overleden vrouw. Omdat er nog geen steen geplaatst is vanwege de korte tijd sinds het overlijden ziet de weduwnaar (82) ook dat er gegraven wordt bij de graven. De begraafplaats is aan de achterkant te bereiken door een hekje waar ook een bord staat met verboden voor honden.
raar, dat het maar bij een graf is, en niet op paden of ander stukje gras.
als het echt is dat mensen dit van hun hond(en) niet opruimen, ga je wel erg ver in je onfatsoen !