Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondendrollen op graf in Buren

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Hondendrollen op graf in Buren

Ongelezen bericht door Maryanne »

Op de Nieuwe Begraafplaats in Buren worden bijna elke dag hondendrollen gevonden op het graf van een in november overleden vrouw. Omdat er nog geen steen geplaatst is vanwege de korte tijd sinds het overlijden ziet de weduwnaar (82) ook dat er gegraven wordt bij de graven. De begraafplaats is aan de achterkant te bereiken door een hekje waar ook een bord staat met verboden voor honden.

Kijk, en dit vind ik pas echt asociaal! :evil: En treurig treurig treurig voor die arme oude man die dus dagelijks het graf weer moet fatsoeneren.
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Tsa, nogal opmerkelijk als je je hond gaat uitlaten op een begraafplaats. Als het idd van honden afkomstig is. :wink:
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

beetje raar ja. nu komen mijn honden erg vaak op de begraafplaats maar wel als ze al uitgelaten zijn. dan gaan we vaak even bij oma kijken of er nog dode bloemetjes of blaadjes wegkunnen etc. maar dan wordt er niet gepiest en gepoept!
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

De begraafplaats is aan de achterkant te bereiken door een hekje waar ook een bord staat met verboden voor honden.
Loslopende honden die niet kunnen lezen :idea:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Branwen
Actief

Re: Hondendrollen op graf in Buren

Ongelezen bericht door Branwen »

Maryanne schreef: Kijk, en dit vind ik pas echt asociaal! :evil: En treurig treurig treurig voor die arme oude man die dus dagelijks het graf weer moet fatsoeneren.
Helemaal mee eens!
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Is zeker asociaal (als het tenminste geen kattendrollen zijn, katten graven ook flink en kunnen ook smerige drollen produceren).
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Op de begraafplaats waar mijn oma ligt mogen wel honden komen, en sommige mensen laten die ook gewoon overal plassen en poepen.
Onze honden gaan dan weleens mee, maar die moeten het echt niet in hun hoofd halen om daar iets te gaan doen. Ook niet graven dus.. En ze weten het hoor!

Bowie kan zijn plas niet zo goed meer ophouden en als die weleens mee ging en perongeluk deed plassen ruimden we het altijd gelijk op! Maar die gaat dus om deze reden niet meer mee.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
omafia

Ongelezen bericht door omafia »

Nanna schreef:Misschien wel de hond van die overleden vrouw die nu terug wil naar zijn baasje......
Afbeelding
Ik denk het ook :smile: :smile: ..
Maar goed, kan me niet voorstellen dat iemand zijn hond laat schijten op een graf, dan ben je wel erg diep gezonken
Birsu
Actief

Ongelezen bericht door Birsu »

OMG!!!!!!!!!!!

Zo erg!!! :jank: :jank:
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Re: Hondendrollen op graf in Buren

Ongelezen bericht door Emma »

Maryanne schreef:Op de Nieuwe Begraafplaats in Buren worden bijna elke dag hondendrollen gevonden op het graf van een in november overleden vrouw. Omdat er nog geen steen geplaatst is vanwege de korte tijd sinds het overlijden ziet de weduwnaar (82) ook dat er gegraven wordt bij de graven. De begraafplaats is aan de achterkant te bereiken door een hekje waar ook een bord staat met verboden voor honden.

Kijk, en dit vind ik pas echt asociaal! :evil: En treurig treurig treurig voor die arme oude man die dus dagelijks het graf weer moet fatsoeneren.
raar, dat het maar bij een graf is, en niet op paden of ander stukje gras.
:denken:
als het echt is dat mensen dit van hun hond(en) niet opruimen, ga je wel erg ver in je onfatsoen !
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”