Ik zeur niet over negatieve reacties, maar als mensen onwaarheden gaan vertellen wil ik dat graag recht zetten.tineke schreef:Ik bedoel niet alleen het bij veel honden proberen maar meer dat je over de algehele linie best veel incidenten hebt ,die uiteraard niet allemaal fout aflopen.Paulala schreef:Waar haal je het toch steeds vandaan dat ik het bij heel veel honden uitprobeer?tineke schreef:Nou als je eens wat topics van ts zou doorlezen dan kom je er al snel achter dat het nogal eens fout gaat met het inschattingsvermogen van haar,daar volgt dan wel een ''foutje ik heb ervan geleerd op'' maar aan spijt heb ik weinig als mijn hond gebeten is eerlijk gezegd.lieke schreef:Ik snap niet goed waarom er zo over wordt 'doorgezeurd'. Paulala geeft heel duidelijk aan dat zij niet zo slim is geweest, maar dat zij er van heeft geleerd en dat dit niet meer zal gebeuren. Gelukkig is het geen drama geworden en de eigenaar van de andere hond neemt het haar gelukkig niet kwalijk. Zij neemt heel duidelijk haar verantwoordelijkheid voor haar hond. Zij wel gelukkig, iedereen hier op het forum kan legio incidenten opnoemen die zij persoonlijk hebben meegemaakt waarbij hún hond de dupe is geworden van de onverantwoordelijkheid van andere hondeneigenaren. En waar vaak niet eens een excuus van afkon.
Iedereen maakt fouten, maar als je dan oprecht spijt hebt en je excuus aanbiedt en er van leert, is het buitengewoon irritant als anderen iedere keer 'ja maar...' zegt. Dan schiet je vanzelf wel in de verdediging, logisch toch?
't Was dom, ja. En nee, ze doet het nooit meer. Klaar af, punt erachter!
De bedoeling van fouten die je maakt is inderdaad dat je ervan leert en als je weet dat je hond niet met andere reuen overweg kan is het ronduit stupide om dat dan bij heel veel honden te gaan uitproberen onder de noemer oh met deze kan hij ook niet opschieten ,foutje
Dit is de eerste keer.
In dit topic heb ik alles verteld dat er gebeurd is in het verleden, en die hadden allemaal andere oorzaken, waarvan ik elke keer weer andere dingen heb geleerd.
In dit geval: nooit meer denken dat het goed kan gaan als hij zich met een wandeling goed gedraagt.
Gewoon bij elkaar vandaan houden, en geen kennis laten maken op wat voor manier dan ook.
Vervolgens post je daarover , negatieve reacties daarop verwacht je ook , zoals je zelf aangeeft, dus niet zeuren als je daarin nu niet teleurgesteld wordt.
Dat kan je mij niet kwalijk nemen.