Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
schilfertjes/droge huid
Moderator: moderatorteam
- WiLuna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cocker spaniel kruising
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
schilfertjes/droge huid
hallo,
Ik zag een week geleden dat Luna haar buikje wat droog was, verder geen aandacht aan geschonken.
Nu kijk ik net weer, en wat beter, zie ik echt schilfertjes zitten.
Kan ik daar iets tegen doen, op de rug is het ook vrij droog, maar niet zo erg als op haar buikje.
Tips?
Ik zag een week geleden dat Luna haar buikje wat droog was, verder geen aandacht aan geschonken.
Nu kijk ik net weer, en wat beter, zie ik echt schilfertjes zitten.
Kan ik daar iets tegen doen, op de rug is het ook vrij droog, maar niet zo erg als op haar buikje.
Tips?
bazinnetje van Maya (24-08-09)

-------------------------------------------------
A clean house is a sign of a broken computer

-------------------------------------------------
A clean house is a sign of a broken computer
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
Pak-de-bal
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Mijn Golden had dat ook heel erg, overal zaten witte schilfertjes in zijn haren, net of hij hele erge roos had, ik heb toen de DA gevraagt wat ik daar aan kon doen, die zei tegen mij dat ik elke dag twee a drie theelepeltjes olijfolie over zijn eten moest doen, ik ben daar direct mee begonnen, en echt ongeloofelijk maar mijn Golden heeft helemaal geen schilfers meer. IK heb gewoon de olijfolie van AH en dan de tradionele, staat voor op het vierkante flesje. Doe nu om de paar dagen twee theelepeltjes over zijn eten, niet meer elke dag, en het gaat nog steeds perfect.

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
-
Pak-de-bal
mijn hond gaat aan de diarree met olijfolie , daarom zonnebloemolie , of nog beter is een andere olie maar die naam is mij ontschoten.vinkje schreef:Mijn Golden had dat ook heel erg, overal zaten witte schilfertjes in zijn haren, net of hij hele erge roos had, ik heb toen de DA gevraagt wat ik daar aan kon doen, die zei tegen mij dat ik elke dag twee a drie theelepeltjes olijfolie over zijn eten moest doen, ik ben daar direct mee begonnen, en echt ongeloofelijk maar mijn Golden heeft helemaal geen schilfers meer. IK heb gewoon de olijfolie van AH en dan de tradionele, staat voor op het vierkante flesje. Doe nu om de paar dagen twee theelepeltjes over zijn eten, niet meer elke dag, en het gaat nog steeds perfect.
je kan het vinden op internet
-
Pak-de-bal
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
ik gebruik voor Bella de tarwekiem bolletjes van de kruitvat...als het heel erg wordt dan krijgt ze er elke maaltijd 2 en anders om de dag 1 per voeding. Bij haar werkt het uitstekend!
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......