Moderator: moderatorteam
Nou, dat van dat stuk hout was maar een grapje maar ik zou wel serieus een beetje agressief worden van zulk debiel gedrag.MARC_S schreef:Puur herdertje testen en pesten is dat.
Ik vond het altijd maar gewoon eng. Mijn vorige hond zou je echt grijpen als ze de kans had en ik wilde dat natuurlijk absoluut niet hebben. Vaak waren die lui dan dronken en dat mijn hond ging grommen en blaffen maakte alles erger. Ik woonde tegenover een 24 uur open Texaco en elke nacht hingen daar breezerjongeren te zuipen. Ik liep er wel met een boog omheen natuurlijk maar mijn hond was heel allert op die lui. Dat zorgde er weer voor dat ze op mij gingen reageren.Jaap* schreef:Nou, dat van dat stuk hout was maar een grapje maar ik zou wel serieus een beetje agressief worden van zulk debiel gedrag.MARC_S schreef:Puur herdertje testen en pesten is dat.
*proest* die heb ik als waakbordje bij mn voordeur hangen... De buurvrouw is serieus bang voor Jameygotcha schreef:leuk gezegde
"mijn hond bijt niet,hij amputeerd"![]()
Je bent toch zeker dat hij niet opgegeten isindiera schreef:ach ook ik ken dit helaas ,alleen ik heb wel eens mijn honden losgelaten ,ja ik was het spuugzat ,het gebeurde ongeveer 3 keer in de week ,en steeds dezelfde man die mij en mijn honden bedreigde als ik ze uitliet , ik schop ze dood en ik knuppel ze neer en ga zo maar door ,praten lukte niet met die man en na hem tig keer gewaarschuwd te hebben dat ik ze eens los zou laten en dan wel eens wou zien of ie ze zou doodschoppen , nou geloof me ,ik heb nog nooit een kerel zo bang en hard zien wegrennen, en ja mijn 2 honden toen nog 2 nu inmiddels 3 ,die gingen er achteraan ,maar na 1 commando maakte ze reschtsomkeer hoor , ik weet het is niet goed ,maar ik heb nooit meer last gehad en de hele man niet meer gezien.
je moet wel bedneken: ze hebben nou eenmaal een grote kop , en met die rechte oren zijn ze nòg groterGaia schreef:pfft ik heb zoiets eens hier in de tram gehad.
Puppedepup van 4 maanden lag allá flappie (1 oor staand, 1 nog hangend) in de tram netjes een beetje zijn dam ervaringen te verwerken.
Lief jong moslima'tje zit de hond te bekijken en zoet hoe Gaia vervolgens d'r kop op tilt. Ze kwispelt een beetje vertwijfelt en meisje lacht. Gaia stond op (toen stond de lijn dus al strak) en wil naar het lief lachende meisje. Tot zover ging alles goed.
Meisje schrikt zich een hoedje en haar eerste reactie was dat ze zo boven op de stoel rug leuning sprong, waarop de hond zich weer helemaal kapot schrikt. Die stuiterd achteruit en begint al borstelend te wel geteld 3 keer een woefje er uit te zetten (met zo'n echte puppeblaf). Komt vervolgens weer bij me onder m'n voeten liggen om nog wat na te mopperen.
Komt een man later naar me toe dat ik Gaia moest muilkorven omdat hij al lang gezien had dat dit een levensgevaarlijke hond was. Eigenlijk moest ik d'r maar meteen laten afspuiten.
Of je oma natuurlijk, 35 jaar geledenPdB schreef:er wordt hier altijd teveel van de "honds-kant" alles bekeken, maar bijna nooit van die andere kant
hoe men dat ervaart of een nare ervaring heeft gehad in het verleden.
Dat is nu eenmaal omdat je het een hond niet kwalijk kunt nemen dat het een hond is. Een hond kun je maar beperkt ergens op aanspreken.Pak-de-bal schreef:er wordt hier altijd teveel van de "honds-kant" alles bekeken, maar bijna nooit van die andere kant
hoe men dat ervaart of een nare ervaring heeft gehad in het verleden.