ik zit er over te denken om er met de tijd een hond bij te nemen. Voor max lijkt het me leuk, die is gek op alle honden die hij tegenkomt. Voor mezelf lijkt het me ook leuk natuurlijk anders zou ik er niet eens over na denken haha.
Max is laagbenig, erg intelligent, leergierig, de clown in huis, erg makkelijk overal mee en gewoon een héérlijke hond.
ik zou graag een maatje groter erbij willen. Flatcoats vind ik ge-wel-dig, maar vraag me af of jullie wellicht andere rassen weten die bij mij en mn huishoudentje zouden passen.
ik werk, onregelmatige diensten, verder ben ik vrijwel altijd thuis. vereiste is dus dat de hond goed alleen kan zijn (ik weet dat dit een kwestie van karakter en opvoeding/wennen is, maar lijkt me ook wel ras gebonden), actief bezig zijn vind ik leuk. met max 'train' ik ook vaak tussendoor even in huis, ga graag een stuk met hem wandelen, lekker spelen in huis.
aporteren doet ie wel, maar hij lijkt het buiten niet erg leuk te vinden helaas. binnen wel! maar buiten dus niet. Dat vind ik dan weer jammer, want ik vind dat wel leuk haha maarja, hond is de baas.

en dan: reu of teef erbij?