Blijkbaar wil je nogal graag gelijk krijgen marc dus prima hoor..ik ben een dom blondje dat niet weet of een visstick wel gezond is voor mijn hond. Bezit dan ook geen enkel denkend vermogen en het was echt absoluut niet in mij opgekomen dat een lekker vette in olie gebakken visstick met paneerzooi wel eens een ongezonde snack zou kunnen zijn.MARC_S schreef:Ja precies, en als je lang genoeg blijft lullen is een banaan ook recht toch?Pepie schreef:Ik lees dat als,dan kan ik ze bakkenlupa schreef:maar wat ik niet begrijp:
wel een lamskop durven te geven maar vragen of er graten erin zitten
de visstiks waren nog niet gebraden
want de vraag was ook:C@rmen schreef:
En maakt het dan nog uit of ik ze bak ja of nee? Er zitten geloof ik geen graatjes in een visstick toch
ik zou me meer zorgen maken om de troep die erin zitten dan om die kleine dunnen niks zeggende graatjes
een hond die lamkoppen vreet voelt die graatjes niet echt
hier krijgen ze gewoon zalmkoppen met graat en al.........
Kom op he, geef die vissticks en zeik niet of geef ze niet en zeik niet. Maar ga niet net doen alsof ze gezond zijn en als blijkt van niet dat je wilde weten of er graten inzitten. Dat staat met koeienletters op de verpakking want het is ook voor kindertjes.
Ik was dan ook zwaar geschokt om hier te lezen dat het ongezond is maarja toen was het leed al geleden.
En ja omdat ik me ervan bewust ben dat dat misschien wel heel dom over komt heb ik er maar een draai over graatjes aangegeven.
Goed gevoel he...gelijk krijgen?