Wees blij dat de aandacht even van jou af isPak-de-bal schreef:
Hoe minder begaafd moet je hier zijn , tussen deze posten die jij nu ook wel lees hier?![]()

Moderator: moderatorteam
Ik probeer opnieuw uit dat ei te kruipen waar ik ingekropen ben nav een escalatie die mij de lol tot forummen ontnam. Dacht dat we allemaal iets wijzer waren geworden daarvan, helaas verkeerd gedacht blijkt nu. Onderscheid zal er gewoon altijd blijven ongeacht of het een positieve of negatieve invloed heeftAddy schreef:Doe nou niet ineens alsof je net uit een ei gekropen bentchrico schreef:Dus relnicht mag niet maar stooktrol wel, iemand voor halve zool, dom enz mag wel maar iemand wijzen op stookgedrag niet, ik schat je intelligentie toch wat hoger in Whera.
En nee, als je in iedere discussie met Martijn een homo-getinte opmerking maakt dan is dat gewoon pure discriminatie. Heb ik ook nog niet eens moeite mee maar wees dan zo fair om dat ook gewoon toe te geven
Wat typisch dan dat het nooit richting een hetero gezegt wordt, misschien moeten jullie daar eerst eens verandering in aanbrengen, ga ik het misschien nog gelovenchrico schreef:Relnicht is geen homogerichte opmerking, dat maak jij er van. Als dit soort opmerkingen niet geaccepteerd worden lijkt het me vrij logisch dat andere opmerkingen ook niet geaccepteerd worden. Kunnen ook discriminerend aankomen want stel je voor, elke hetero word als dom betiteld of als halve zool uitgemaakt.
Sorry Addy maar je kan spijkers op laag water blijven zoeken en alles terug verwijzen op de voorkeur van iemand, of het nu homosexueel is of hetero of weet ik het wat.
Dit woord is tegen vele mensen gezegd, idem tegen mij en ik ben toch echt heteroAddy schreef:Wat typisch dan dat het nooit richting een hetero gezegt wordt, misschien moeten jullie daar eerst eens verandering in aanbrengen, ga ik het misschien nog gelovenchrico schreef:Relnicht is geen homogerichte opmerking, dat maak jij er van. Als dit soort opmerkingen niet geaccepteerd worden lijkt het me vrij logisch dat andere opmerkingen ook niet geaccepteerd worden. Kunnen ook discriminerend aankomen want stel je voor, elke hetero word als dom betiteld of als halve zool uitgemaakt.
Sorry Addy maar je kan spijkers op laag water blijven zoeken en alles terug verwijzen op de voorkeur van iemand, of het nu homosexueel is of hetero of weet ik het wat.
En ook met jou ben ik het op dit vlak niet eens, Jessica ken ik persoonlijk en is een bijzonder warm aangenaam mens. Whera ken ik uit de tijd van Max en is ook een bijzonder prettig mens.Martijn schreef: Joh maak je druk, addy.
Het interesseert me geen flikker wat mensen als whera en jessica überhaupt ergens van vinden. Laat staan van mij.
Het zijn zielige, ongelukkige vrouwen die omkomen in hun eigen verbitterde ouwe zeer.
als daar aanleiding toe is zal ik dat ook zeker doenAddy schreef:Wat typisch dan dat het nooit richting een hetero gezegt wordt, misschien moeten jullie daar eerst eens verandering in aanbrengen, ga ik het misschien nog gelovenchrico schreef:Relnicht is geen homogerichte opmerking, dat maak jij er van. Als dit soort opmerkingen niet geaccepteerd worden lijkt het me vrij logisch dat andere opmerkingen ook niet geaccepteerd worden. Kunnen ook discriminerend aankomen want stel je voor, elke hetero word als dom betiteld of als halve zool uitgemaakt.
Addy, welk gedrag heb je het over? Dat ik een mening geef over iets waar ik me enorm aan stoor? Je antwoord geef op je vragen.Addy schreef:En ook met jou ben ik het op dit vlak niet eens, Jessica ken ik persoonlijk en is een bijzonder warm aangenaam mens. Whera ken ik uit de tijd van Max en is ook een bijzonder prettig mens.Martijn schreef: Joh maak je druk, addy.
Het interesseert me geen flikker wat mensen als whera en jessica überhaupt ergens van vinden. Laat staan van mij.
Het zijn zielige, ongelukkige vrouwen die omkomen in hun eigen verbitterde ouwe zeer.
Alleen dit gedrag van hun beiden stoort me, doet niets af aan hoe ik verder over ze denk
Nee ik heb het erover dat je iets goedpraat wat wel degelijk discriminerend bedoeld ischrico schreef: Addy, welk gedrag heb je het over? Dat ik een mening geef over iets waar ik me enorm aan stoor? Je antwoord geef op je vragen.
Maar goed, ik ga weer de beschutting zoeken van mijn ei want handjes die boven mijn hoofd gehouden worden heb ik niet nodig.
Haha wie weet, als het zover komt stuur ik je een kaartje met de tekst, hee addy weet je nog je voorspellingAddy schreef:Dat laatste hebben wel meerderen gezegt totdat tig jaar later.......chrico schreef: Dit woord is tegen vele mensen gezegd, idem tegen mij en ik ben toch echt hetero![]()
het was niet discriminerend bedoeld, nogmaalsAddy schreef:Nee ik heb het erover dat je iets goedpraat wat wel degelijk discriminerend bedoeld ischrico schreef: Addy, welk gedrag heb je het over? Dat ik een mening geef over iets waar ik me enorm aan stoor? Je antwoord geef op je vragen.
Maar goed, ik ga weer de beschutting zoeken van mijn ei want handjes die boven mijn hoofd gehouden worden heb ik niet nodig.![]()
Verder hoef ik niemand de hand boven het hoofd te houden, jullie zijn capabel genoeg in het afslachten van elkaar
okay, dat neem ik nu meteen terug dan. wat jij wilMartijn schreef:Wat ben jij extreem hypocriet.Hutsje schreef:het was niet discriminerend bedoeld, nogmaalsAddy schreef:Nee ik heb het erover dat je iets goedpraat wat wel degelijk discriminerend bedoeld ischrico schreef: Addy, welk gedrag heb je het over? Dat ik een mening geef over iets waar ik me enorm aan stoor? Je antwoord geef op je vragen.
Maar goed, ik ga weer de beschutting zoeken van mijn ei want handjes die boven mijn hoofd gehouden worden heb ik niet nodig.![]()
Verder hoef ik niemand de hand boven het hoofd te houden, jullie zijn capabel genoeg in het afslachten van elkaar
Dit is de tweede keer dat jij voor Martijn antwoordt.Addy schreef:Als je eerst demonstratief begint over negeerstand om vervolgens negeerstand aan en uit te zetten omdat je toch het laatste woord wil hebben denk ik ook halve zool, daar is Martijn niet de enige in.Ari@ne schreef: Zeer duidelijk, maar ik dacht dat je misschien de verkeerde toetsen had gebruikt.
En waarom ben ik dat? Ken je me dan?
Of je negeert of je negeert niet