Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik hou erg veel van....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Pak-de-bal schreef:
Hoe minder begaafd moet je hier zijn , tussen deze posten die jij nu ook wel lees hier? :denken:
Wees blij dat de aandacht even van jou af is :smile: of was dat nu net niet de bedoeling :smile2:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

chrico schreef:
Pak-de-bal schreef:
Hoe minder begaafd moet je hier zijn , tussen deze posten die jij nu ook wel lees hier? :denken:
Wees blij dat de aandacht even van jou af is :smile: of was dat nu net niet de bedoeling :smile2:
:mann:
chrico
Zeer actief

Addy schreef:
chrico schreef:Dus relnicht mag niet maar stooktrol wel, iemand voor halve zool, dom enz mag wel maar iemand wijzen op stookgedrag niet :denken:
Doe nou niet ineens alsof je net uit een ei gekropen bent :roll: , ik schat je intelligentie toch wat hoger in Whera.
En nee, als je in iedere discussie met Martijn een homo-getinte opmerking maakt dan is dat gewoon pure discriminatie. Heb ik ook nog niet eens moeite mee maar wees dan zo fair om dat ook gewoon toe te geven :ok:
Ik probeer opnieuw uit dat ei te kruipen waar ik ingekropen ben nav een escalatie die mij de lol tot forummen ontnam. Dacht dat we allemaal iets wijzer waren geworden daarvan, helaas verkeerd gedacht blijkt nu. Onderscheid zal er gewoon altijd blijven ongeacht of het een positieve of negatieve invloed heeft
Relnicht is geen homogerichte opmerking, dat maak jij er van. Als dit soort opmerkingen niet geaccepteerd worden lijkt het me vrij logisch dat andere opmerkingen ook niet geaccepteerd worden. Kunnen ook discriminerend aankomen want stel je voor, elke hetero word als dom betiteld of als halve zool uitgemaakt.
Sorry Addy maar je kan spijkers op laag water blijven zoeken en alles terug verwijzen op de voorkeur van iemand, of het nu homosexueel is of hetero of weet ik het wat.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Addy

chrico schreef:Relnicht is geen homogerichte opmerking, dat maak jij er van. Als dit soort opmerkingen niet geaccepteerd worden lijkt het me vrij logisch dat andere opmerkingen ook niet geaccepteerd worden. Kunnen ook discriminerend aankomen want stel je voor, elke hetero word als dom betiteld of als halve zool uitgemaakt.
Sorry Addy maar je kan spijkers op laag water blijven zoeken en alles terug verwijzen op de voorkeur van iemand, of het nu homosexueel is of hetero of weet ik het wat.
Wat typisch dan dat het nooit richting een hetero gezegt wordt, misschien moeten jullie daar eerst eens verandering in aanbrengen, ga ik het misschien nog geloven :wink:
chrico
Zeer actief

Addy schreef:
chrico schreef:Relnicht is geen homogerichte opmerking, dat maak jij er van. Als dit soort opmerkingen niet geaccepteerd worden lijkt het me vrij logisch dat andere opmerkingen ook niet geaccepteerd worden. Kunnen ook discriminerend aankomen want stel je voor, elke hetero word als dom betiteld of als halve zool uitgemaakt.
Wat typisch dan dat het nooit richting een hetero gezegt wordt, misschien moeten jullie daar eerst eens verandering in aanbrengen, ga ik het misschien nog geloven :wink:
Dit woord is tegen vele mensen gezegd, idem tegen mij en ik ben toch echt hetero :smile:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Addy

Martijn schreef: Joh maak je druk, addy.
Het interesseert me geen flikker wat mensen als whera en jessica überhaupt ergens van vinden. Laat staan van mij.
Het zijn zielige, ongelukkige vrouwen die omkomen in hun eigen verbitterde ouwe zeer.
En ook met jou ben ik het op dit vlak niet eens, Jessica ken ik persoonlijk en is een bijzonder warm aangenaam mens. Whera ken ik uit de tijd van Max en is ook een bijzonder prettig mens.
Alleen dit gedrag van hun beiden stoort me, doet niets af aan hoe ik verder over ze denk :wink:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Addy schreef:
als daar aanleiding toe is zal ik dat ook zeker doen :wink:
Afbeelding
Addy

chrico schreef: Dit woord is tegen vele mensen gezegd, idem tegen mij en ik ben toch echt hetero :smile:
Dat laatste hebben wel meerderen gezegt totdat tig jaar later....... :mrgreen: :wink:
chrico
Zeer actief

Addy schreef:
Martijn schreef: Joh maak je druk, addy.
Het interesseert me geen flikker wat mensen als whera en jessica überhaupt ergens van vinden. Laat staan van mij.
Het zijn zielige, ongelukkige vrouwen die omkomen in hun eigen verbitterde ouwe zeer.
En ook met jou ben ik het op dit vlak niet eens, Jessica ken ik persoonlijk en is een bijzonder warm aangenaam mens. Whera ken ik uit de tijd van Max en is ook een bijzonder prettig mens.
Alleen dit gedrag van hun beiden stoort me, doet niets af aan hoe ik verder over ze denk :wink:
Addy, welk gedrag heb je het over? Dat ik een mening geef over iets waar ik me enorm aan stoor? Je antwoord geef op je vragen.
Maar goed, ik ga weer de beschutting zoeken van mijn ei want handjes die boven mijn hoofd gehouden worden heb ik niet nodig.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Hutsje
Zeer actief

Addy schreef:
chrico schreef: Dit woord is tegen vele mensen gezegd, idem tegen mij en ik ben toch echt hetero :smile:
Dat laatste hebben wel meerderen gezegt totdat tig jaar later....... :mrgreen: :wink:
ze hadden dus gelijk :smile: :smile: :smile:
Afbeelding
Addy

chrico schreef: Addy, welk gedrag heb je het over? Dat ik een mening geef over iets waar ik me enorm aan stoor? Je antwoord geef op je vragen.
Maar goed, ik ga weer de beschutting zoeken van mijn ei want handjes die boven mijn hoofd gehouden worden heb ik niet nodig.
Nee ik heb het erover dat je iets goedpraat wat wel degelijk discriminerend bedoeld is :roll:
Verder hoef ik niemand de hand boven het hoofd te houden, jullie zijn capabel genoeg in het afslachten van elkaar :roll:
chrico
Zeer actief

Addy schreef:
Haha wie weet, als het zover komt stuur ik je een kaartje met de tekst, hee addy weet je nog je voorspelling :smile:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Hutsje
Zeer actief

Addy schreef:
chrico schreef: Addy, welk gedrag heb je het over? Dat ik een mening geef over iets waar ik me enorm aan stoor? Je antwoord geef op je vragen.
Nee ik heb het erover dat je iets goedpraat wat wel degelijk discriminerend bedoeld is :roll:
Verder hoef ik niemand de hand boven het hoofd te houden, jullie zijn capabel genoeg in het afslachten van elkaar :roll:
het was niet discriminerend bedoeld, nogmaals ;)
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Martijn schreef:
Hutsje schreef:
Addy schreef:
het was niet discriminerend bedoeld, nogmaals ;)
Wat ben jij extreem hypocriet.
okay, dat neem ik nu meteen terug dan. wat jij wil :wink: . wat je zaait zal je oogsten.
Afbeelding
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Martijn, wil je me dan even uitleggen waarom je halve zool schreef?
Je weet donders goed dat dat naar mij toe (ik denk trouwens naar meer mensen) gewoon een valse opmerking is en ik blijf erbij dat het tegen de forumregels is. En het is ook niet per ongeluk uit je toetsenbord gerold.
Jij en Addy hebben er blijkbaar de grootste lol over gehad, maar ik pik het niet.

Als jullie me kennen en dan nog steeds een halve zool vinden oké, maar
zolang dat niet het geval is, en dat zal het nooit zijn ook gelukkig, zie ik dit als pure treiterij.
Het is erg jammer, maar na een tijdje niet of nauwelijks hier geweest te zijn merk ik dat er nog niets veranderd is :19:
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Addy schreef:
Ari@ne schreef: Zeer duidelijk, maar ik dacht dat je misschien de verkeerde toetsen had gebruikt.
En waarom ben ik dat? Ken je me dan?
Als je eerst demonstratief begint over negeerstand om vervolgens negeerstand aan en uit te zetten omdat je toch het laatste woord wil hebben denk ik ook halve zool, daar is Martijn niet de enige in.
Of je negeert of je negeert niet :19:
Dit is de tweede keer dat jij voor Martijn antwoordt.
Ben je als spreekbuis aangesteld?
moderatorteam
Zeer actief

Ongelezen bericht door moderatorteam »

Er is wel weer genoeg gezegd ,vinden wij.
Nu maar eens Koninginnedag vieren. :wink:
Afbeelding
Met vriendelijke groet
Moderators hondenforum.nl

Niemand is incognito
Gesloten

Terug naar “Algemeen”