Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hebben jullie ook zo'n leuk slagertje ?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Addy

Hebben jullie ook zo'n leuk slagertje ?

Ongelezen bericht door Addy »

Ben vanochtend weer vlees gaan halen. Eerst moeten we een bakkie koffie drinken, eerder begint hij niet aan mijn bestelling. Daarna gaat hij uitgebreid opsommen wat hij in de aanbieding heeft. Als ik dan naar iets anders vraag kapt hij het af, te duur :smile: :smile: :smile:
Altijd geinteresseerd in mijn honden en meestal stopt hij er nog wat gratis bij :mrgreen:
Is altijd een feestje om weer vlees voor de honden in te slaan :ok:
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

zo'n slagertje wil ik ook wel.... :pffff:
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

nee niet echt, de mijne heeft altijd haast :smile: :19:
Innuendo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël

Ongelezen bericht door Innuendo »

Noujaaaaaaaaa ik wil ook zo'n slager :boos:
De vriend van mijn moeder had zijn eigen slagerij en komt nu nog regelmatig bij het slachthuis, toch neemt hij niks voor me mee want........ het is gevaarlijk voor honden die botten :roll:
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Waar zit dat slagertje? Ik wil ook een bakkie koffie..............en wat meer vlees... :smile:
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Ik ga er bij 3....... :mrgreen: En 1 is wel leuk :W:
Addy

Golden Stanley schreef:Waar zit dat slagertje? Ik wil ook een bakkie koffie..............en wat meer vlees... :smile:
In Amsterdam en als je maandagochtend half 8 voor de deur staat heb je de koopjes en de koffie :mrgreen:
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gaia »

Nee, maar ik heb wel een slager die als ik lamsribben oid haal dat ik dan aangekeken wordt of ik gek ben. Als ik dan vertel dat het voor de hond is vallen ze bijna allemaal flauw van het lachen. :mrgreen:

Ik hou van mijn islamitisch slagertje :mrgreen:
Afbeelding
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Addy schreef:
Golden Stanley schreef:Waar zit dat slagertje? Ik wil ook een bakkie koffie..............en wat meer vlees... :smile:
In Amsterdam en als je maandagochtend half 8 voor de deur staat heb je de koopjes en de koffie :mrgreen:
Zozo.........da's lekker 'om de hoek'.................als ik om half 6 weg ga...kennet....... :smile:

'Mijn' slager is ook een lieverd, hoor. Maarja, hij heeft het altijd druk.
Addy

Golden Stanley schreef:
Addy schreef:
Zozo.........da's lekker 'om de hoek'.................als ik om half 6 weg ga...kennet....... :smile:

'Mijn' slager is ook een lieverd, hoor. Maarja, hij heeft het altijd druk.
je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben :pffff:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Gaia schreef:Nee, maar ik heb wel een slager die als ik lamsribben oid haal dat ik dan aangekeken wordt of ik gek ben. Als ik dan vertel dat het voor de hond is vallen ze bijna allemaal flauw van het lachen. :mrgreen:

Zo een heb ik er ook :mrgreen: en altijd vraagt hij wat voor honden ik ook al weer heb en dan zegt hij: "o, ja Turkse herders" (Kangals) :mrgreen:
Afbeelding
Addy

alm@ schreef:
Gaia schreef:Nee, maar ik heb wel een slager die als ik lamsribben oid haal dat ik dan aangekeken wordt of ik gek ben. Als ik dan vertel dat het voor de hond is vallen ze bijna allemaal flauw van het lachen. :mrgreen:

Zo een heb ik er ook :mrgreen: en altijd vraagt hij wat voor honden ik ook al weer heb en dan zegt hij: "o, ja Turkse herders" (Kangals) :mrgreen:
jouw slager is kangalfan, ik weet het zeker :N: :N: :N:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Addy schreef:
alm@ schreef:

Absoluut :ok: Z'n hele familie in Turkije heeft Kangals als ik hem zo hoor. Maar hij is het ook met mij eens dat het geen honden zijn voor een rijtjeswoning in Nederland :wink:
Afbeelding
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gaia »

alm@ schreef:
Addy schreef:
alm@ schreef:

Absoluut :ok: Z'n hele familie in Turkije heeft Kangals als ik hem zo hoor. Maar hij is het ook met mij eens dat het geen honden zijn voor een rijtjeswoning in Nederland :wink:
Haha, de mijne staat me alleen echt belachelijk aan te kijken en staat naar de duurste kalfsbotten te wijzen met de mededeling dat het zacht bot is. Heel grappig altijd.
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Geen kopjes kofie bij onze slager maar wel vaak leuke aanbiedingen :ok: ,zo had hij laatst een grote partij ossestaart wat niet opgehaald was door een restaurant en dan geeft hij een belletje en mocht ik het hebben voor ene euro de kilo :cheer:
Zo heeft hij wel vaker leuke aanbiedingen waar hij dan even een belletje over geeft.
Addy

tineke schreef:Geen kopjes kofie bij onze slager maar wel vaak leuke aanbiedingen :ok: ,zo had hij laatst een grote partij ossestaart wat niet opgehaald was door een restaurant en dan geeft hij een belletje en mocht ik het hebben voor ene euro de kilo :cheer:
Zo heeft hij wel vaker leuke aanbiedingen waar hij dan even een belletje over geeft.
dat is mooi :ok:
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Geen kopjes koffie, maar de islamitische slager is wel heel lief en stopt er vaak gratis botten bij!
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Ik 'heb' een leuke poelier... :mann:
Afbeelding
Addy

Rami schreef:Ik 'heb' een leuke poelier... :mann:
en waar vertoeft die leuke poelier, ik zoek nog een leuke poelier :mrgreen:
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Addy schreef:
:mrgreen:

Hij vertoeft bij de Zegro (levensmiddelen groothandel) in de buurt van Rotterdam, da's denk ik niet bij jou in de buurt... :wink:
Afbeelding
Addy

Rami schreef:
Addy schreef:
:mrgreen:

Hij vertoeft bij de Zegro (levensmiddelen groothandel) in de buurt van Rotterdam, da's denk ik niet bij jou in de buurt... :wink:
nee, niet echt, helaas pindakaas dan maar weer :mrgreen:
D@@ntje76
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door D@@ntje76 »

Ik heb een super slager, al slacht ze niet zelf, ze levert wel een hele mooie kwaliteit vlees en voor hele mooie prijsjes :mrgreen:

Kopjes koffie doe ik niet aan, ik krijg thee van der hahaha (moet wel ff eerlijk zeggen dat ik geen koffie lust :N: )

Plus dat ze op amper 10 minuten rijden vanaf mijn huis woont, helemaal ideaal, ik kan zo via haar website bestellen en het later halen, zelfs de fokster van mijn Mike heeft al eens bij haar besteld :ok:
groetjes Diana

Afbeelding
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Ik heb een heel aardig slager, krijg geen kop koffie maar wel een kus waarbij hij je gezicht even flink vastpakt met die opgedroogde bloed handen :N:
Afgelopen week had hij erg veel hele jonge dieren geslacht en kreeg ik een heel krat knasterbotten, ribben ed. mee voor noppes.
Als ik hem op woensdag even bel dan bewaart hij op donderdag met slachten de strotten en lamskoppen voor me en die kan ik dan vrijdag weer voor niks ophalen.

Ik ben zo blij met mijn slager :cheer: :cheer:
bri
Zeer actief

Ongelezen bericht door bri »

ik heb alleen nog maar bij herby besteld :roll:
zelf ga ik nooit naar de slager, maar koop het vlees in de supermarkt, tja een connectie heb je dan niet zo snel :wink:
krijge wel gratis vissekoppen op de markt :mrgreen:
De weg is lang als je blijft struikelen
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Album=WR3VNSHU
pootjes van Femke en Toby
D@@ntje76
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door D@@ntje76 »

Het is soms ook net waar je woont, ik heb het geluk dat ik dichtbij mijn vlees leverancier zit, maar ik weet dat ze ook binnen een straal van 100 kilometer om Bovensmilde levert.

Als iemand het website adres wil hebben, dan geef maar een gil, weet zo niet of ik hem hier mag plaatsen :ok:
groetjes Diana

Afbeelding
laura23
Zeer actief
Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laura23 »

alm@ schreef:

alma: ik zou graag weten waar "jouw" slagertje zit, mag per pb hoor.

heb binnenkort ook het een en ander nodig.

gr laura
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020

Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”