Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ben vanochtend weer vlees gaan halen. Eerst moeten we een bakkie koffie drinken, eerder begint hij niet aan mijn bestelling. Daarna gaat hij uitgebreid opsommen wat hij in de aanbieding heeft. Als ik dan naar iets anders vraag kapt hij het af, te duur
Altijd geinteresseerd in mijn honden en meestal stopt hij er nog wat gratis bij
Is altijd een feestje om weer vlees voor de honden in te slaan
Noujaaaaaaaaa ik wil ook zo'n slager
De vriend van mijn moeder had zijn eigen slagerij en komt nu nog regelmatig bij het slachthuis, toch neemt hij niks voor me mee want........ het is gevaarlijk voor honden die botten
Nee, maar ik heb wel een slager die als ik lamsribben oid haal dat ik dan aangekeken wordt of ik gek ben. Als ik dan vertel dat het voor de hond is vallen ze bijna allemaal flauw van het lachen.
Gaia schreef:Nee, maar ik heb wel een slager die als ik lamsribben oid haal dat ik dan aangekeken wordt of ik gek ben. Als ik dan vertel dat het voor de hond is vallen ze bijna allemaal flauw van het lachen.
Ik hou van mijn islamitisch slagertje
Zo een heb ik er ook en altijd vraagt hij wat voor honden ik ook al weer heb en dan zegt hij: "o, ja Turkse herders" (Kangals)
Gaia schreef:Nee, maar ik heb wel een slager die als ik lamsribben oid haal dat ik dan aangekeken wordt of ik gek ben. Als ik dan vertel dat het voor de hond is vallen ze bijna allemaal flauw van het lachen.
Zo een heb ik er ook en altijd vraagt hij wat voor honden ik ook al weer heb en dan zegt hij: "o, ja Turkse herders" (Kangals)
jouw slager is kangalfan, ik weet het zeker :N: :N: :N:
Absoluut Z'n hele familie in Turkije heeft Kangals als ik hem zo hoor. Maar hij is het ook met mij eens dat het geen honden zijn voor een rijtjeswoning in Nederland
Absoluut Z'n hele familie in Turkije heeft Kangals als ik hem zo hoor. Maar hij is het ook met mij eens dat het geen honden zijn voor een rijtjeswoning in Nederland
Haha, de mijne staat me alleen echt belachelijk aan te kijken en staat naar de duurste kalfsbotten te wijzen met de mededeling dat het zacht bot is. Heel grappig altijd.
Geen kopjes kofie bij onze slager maar wel vaak leuke aanbiedingen ,zo had hij laatst een grote partij ossestaart wat niet opgehaald was door een restaurant en dan geeft hij een belletje en mocht ik het hebben voor ene euro de kilo
Zo heeft hij wel vaker leuke aanbiedingen waar hij dan even een belletje over geeft.
tineke schreef:Geen kopjes kofie bij onze slager maar wel vaak leuke aanbiedingen ,zo had hij laatst een grote partij ossestaart wat niet opgehaald was door een restaurant en dan geeft hij een belletje en mocht ik het hebben voor ene euro de kilo
Zo heeft hij wel vaker leuke aanbiedingen waar hij dan even een belletje over geeft.
Ik heb een super slager, al slacht ze niet zelf, ze levert wel een hele mooie kwaliteit vlees en voor hele mooie prijsjes
Kopjes koffie doe ik niet aan, ik krijg thee van der hahaha (moet wel ff eerlijk zeggen dat ik geen koffie lust :N: )
Plus dat ze op amper 10 minuten rijden vanaf mijn huis woont, helemaal ideaal, ik kan zo via haar website bestellen en het later halen, zelfs de fokster van mijn Mike heeft al eens bij haar besteld
Ik heb een heel aardig slager, krijg geen kop koffie maar wel een kus waarbij hij je gezicht even flink vastpakt met die opgedroogde bloed handen :N:
Afgelopen week had hij erg veel hele jonge dieren geslacht en kreeg ik een heel krat knasterbotten, ribben ed. mee voor noppes.
Als ik hem op woensdag even bel dan bewaart hij op donderdag met slachten de strotten en lamskoppen voor me en die kan ik dan vrijdag weer voor niks ophalen.
ik heb alleen nog maar bij herby besteld
zelf ga ik nooit naar de slager, maar koop het vlees in de supermarkt, tja een connectie heb je dan niet zo snel
krijge wel gratis vissekoppen op de markt
Het is soms ook net waar je woont, ik heb het geluk dat ik dichtbij mijn vlees leverancier zit, maar ik weet dat ze ook binnen een straal van 100 kilometer om Bovensmilde levert.
Als iemand het website adres wil hebben, dan geef maar een gil, weet zo niet of ik hem hier mag plaatsen
alma: ik zou graag weten waar "jouw" slagertje zit, mag per pb hoor.