Hoe kan dit nou komen?
Hij heeft woensdagochtend z'n laatste puppenenting gekregen. Ik weet niet of dat een rol speelt? Verder heeft hij dinsdag een gekookte kipfilet gekregen (zijn meest favoriete eten tot nu toe). Ik wissel de rund&groenten compleet af met de lam&pens. Daarnaast krijgt 'ie af en toe een beetje yoghurt, een eitje en vuile pens. Ik dacht dat ik goed bezig was
Hij gedraagt zich heel nuffig... Ik zet z'n bak neer en hij komt heel blij kijken. Als hij dan ziet dat het rodi is, dan haalt hij zijn neus op en kijkt me aan.
Wat moet ik hier nou mee?
Hij is verder hartstikke speels. Plast en poept goed. Wil graag naar buiten (meer dan anders). Hij is heel bijterig. Loopt op alles te knagen. Zelfs een slak zag ik daarstraks :N: Hij 'sloopt' de kussens uit zijn mandje, sjouwt zijn deken door de hele kamer heen en als hij er groot genoeg voor zou zijn, dan zouden onze bankkussens vast ook niet veilig zijn
Is dit gedrag wat iemand van jullie herkent? Is hij ons aan het uittesten? Kijken of er lekkerder eten volgt als hij dit niet eet? Komt het misschien door het wisselen of is hij vroeg in de 'puberteit' aan het raken oid? Hij is nu trouwens 17 weken (als ik de opgegeven geboortedatum aanhou