Gister ging ik voor een lange ronde naar het hier vlakbij gelegen park, op de heen weg door een woonwijk, loop ik netjes met Tess en Fellow aangelijnd, over een pad waar een bankje naast stond.Op dit bankje zat een mevrouw met twee chihuahua's, welke los liepen. Ik kon geen zijpad in en had geen zin om om te lopen dus zeg ik tegen Fellow kijk eens Balletje en tegen tess volg en beiden liepen strak naast mij naar mij kijkend langs het bankje.De chihuahua's echter kwamen grommend op ons af, sprongen om ons een en hingen uiteindelijk in Tess haar achterpoot

Ik was te verbaasd om er iets van te zeggen en gelet op mevrouw's houding was er dan waarschijnlijk toch een scheldpartij gevolgd richting mij.
In elk geval kun je niet zeggen dat mevrouw een vooroordeel had tov staff en bullterriers want dan had ze haar hondjes toch wel geroepen denk ik zo
Eenmaal in het park aangekomen,komt er uit het niets een bruin hondje op ons af, mooi hondje leek op een hazer fuchs.speelt even met Tess, geen baas te zien.Kortom wacht even besluit dan toch maar verder te lopen op zoek naar een baas.Hondje stopt echter met spelen met tess en duikt onder Fellow zijn kont, en daar was hij dus niet meer weg te krijgen....Probeerde Fellow te dekken en had letterlijk ze neus in fel zijn kont.Nu kan fellow veel hebben maar als een reu continue op hem probeert te rijden en aan hem hangt begint hij dat op een bepaald moment wel zat te worden.Reutje was er ook echt niet van af te brengen,wat ik ook deed hij keerde razendsnel weer terug.Na driekwartier door het park te hebben gelopen,iedereen gevraagd te hebben nog geen baasje gevonden.Reutje kreeg ik trouwens ook niet te pakken.Na driekwartier was fel het echt zat dus hem aangelijnd en richting huis gegaan maar hond bleef achter ons aanlopen.Thuis ben ik snel de tuin in geglipt en heeft schoonvader hond weg gejaagd.ik wilde hem vangen en naar asiel brengen maar daar wou schoonfamilie niks van weten.uiteindelijk dierenambulance gebeld en die zouden kijkje komen nemen,wat van reutje terecht gekomen is weet ik dus niet.
Maar was dus een vermoeiende wandeling en niet echt ontspannend, blij dat ik zo weer afreis naar Putten!